{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Vi skal vist ikke skamme os i DK {{forumTopicSubject}}

Prøv at se her !! smiley smiley

https://landbrugsavisen.dk/de-st%C3%B8rste-ti-lande-har-831-millioner-kv%C3%A6g-til-sammen

Og så sidder vi her og får at vide at vi ikke må have så mange køer i DK ... og skal sidde og gnaske salatblade og gulerødder Juleaften ... smiley smiley

Bliver man ikke somme tider lidt træt af at høre om grøntsager hele tiden i TV .... og om hvor meget køer prutter ??? smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi skal vist ikke skamme os i DK
  • #1   8. dec 2023 Den avis er næppe det mest objektive medie...

Desuden er det jo lige meget hvad andre lande gør, når vores eget land er ved at drukne i affald fra ( alt alt for mange) produktionsdyr. Vores have er jo så godt som døde på grund af selv samme affald.

• #2   8. dec 2023 Hunde og katte prutter altså også temmelig meget ... ( mest hunde ) .... dem går vi jo ikke af med af den grund . smiley

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 89 Emner: 24 Svar: 2.601
    #3   8. dec 2023 OK. Hvis du har en lille hund, skal du køre 14 km mindre om året, så har du udlignet - eller hvad?
    Keder du dig, Nittib? smiley smiley

• #4   8. dec 2023 #3 ... Isabelle.... Næææ ... men man taler kun om køer der prutter ... Aldrig om hunde der også prutter .... eller os mennesker for den sags skyld .... ( Husk .. det er kun Dronningen der ikke prutter ) .... smiley smiley smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#5   8. dec 2023 En ko ('s prutter) udleder 500 liter metangas om dagen.
    Et menneske ('s ditto) udleder 0,5 liter metangas om dagen.
    Måske er det derfor, man taler mere om køernes prutter end om menneskenes.

• #6   8. dec 2023 Indien er størst men hvordan kan det overraske.... de er hellige der

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 597
    #7   8. dec 2023 Uanset om vi så bliver veganer allesammen i DK og kun cykler, så vil det aftryk vi ikke lægger kontra nu, være så forsvindende lille at det knapt er måleligt i det store hele.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#10   8. dec 2023 En verdensomrejse starter med det første skridt - ET skridt smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #11   8. dec 2023 Man skal samarbejde med landbruget og finde løsninger. Personligt have jeg håb omkring de lavbundet jorder. Det sker jo hovedesagligt af frivillighedens vej.

Det løb er nok kørt nu, hvor man har tyvstjålet folks jord. Tror man at der er folk som er dumme nok til at ville samarbejde fremadrettet?.

Det er ganske enkelt ikke DK værdigt.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#12   9. dec 2023 Jeg synes, vi skal skamme os over behandlingen af vores konventionelle produktionsdyr i Danmark. Hvis man behandlede hunde bare halvt så dårligt, som man behandler grise, ville der lyde ramaskrig smiley

• #13   9. dec 2023 #12

ENIG !!!!

Det er jo helt vildt - og alt alt for sørgeligt - at tænke på at der dør 25.000 grislinge (ja, det hedder det altså smiley ) OM DAGEN !!!!! pga misrøgt ...

Jeg kan slet ikke rumme det i mit hovede .. 25.000 om dagen ..

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 597
    #14   9. dec 2023 Isabelle det er jeg fuldstændig enig i.

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 1 Svar: 8
    #15   9. dec 2023 #12
    Du har bare ret. Jeg kan bare ikke lade være at tænke på hvad der ville ske hvis man bankede sin hund eller kat. Håber straffen er stor.
    Jeg kunne læse at DK s største svine producent havde fået en bøde fordi nogle grise var blevet slået med en hammer. Det er så frygtelig for de stakkels dyr der har så stor et nar som ejer. Der er sq noget galt i det her samfund.
    Dyrene har ikke valgt deres ejer.

Kommentér på:
Vi skal vist ikke skamme os i DK

Annonce