{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hvad mener I?? {{forumTopicSubject}}

på baggrund af en mindre diskussion, jeg havde i går herinde med en anden bruger, vil jeg gerne lige høre jeres mening..
Hvad kigger I efter når I bedømmer en hund??
Jeg er af den mening, at INGEN hund (uden undtagelser) har fortjent mindre end bedømmelsen høj, det var den anden bruger så uening med mig i, fair nok...
Jeg ser også på det sådan at man herinde ikke kan dømme en hund til værende LAV (for den sags skyld middel) for det er jo, trods alt ens kæreste eje, som andre brugere KUN kan bedømme ud fra billederne (som jeg også fik skyld for var MEGET dårlige, f.eks at jeg skulle have et billede inde af Tyson, hvor det ser ud til han er ved at brække sig, det kan jeg dog ikke finde, så "hop op og fald ned på det")
Men igen, hvad dømmer I ud fra, når I skal bedømme en hund??
Og det er IKKE for at blæse den der bedømmelses-ting op igenigen, vil bare gerne høre om det er MIG der er forkert på den, når jeg mener ingen hunde fortjener MINDRE end høj, for det er jo ejerens bedste ven og tro følgesvend, bl.a. det gør at ingen hund har fortjent middel eller lav...

Håber I kan finde hoved og hale i dette, det lyder lidt forvirret, ved jeg godt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener I??
Kommentér på:
Hvad mener I??

Annonce