{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

Støt Eigil. {{forumTopicSubject}}

Ku du tænke dig at være med til at donere et lille beløb til eigil's dyrlæge regning. Så meld dig ind i den gruppe der bliver linket til om lidt, så vi kan hjælpe en hund i nød. ALT kan hjælpe selv om det er håndøre.
Eigil ligger på karlslunde dyreklinik.

Lisa og dennis nabo har været så flinke at låne dem 10.000kr så de kan få deres elskede hund med hjem i aften.

ku du tænke dig at sende lidt penge deres vej ( alt tæller) Ville det være rigtig dejligt.

folk på HG, har det med at vende alt til negativt, desværre.

har du mistro til noget som helst, skal du selvfølgelig da ikke støtte noget du ikke vil.

Min søster skriver : pengene skal gå til regningen på operation og genoptræning... vi har på ingen måder bedt folk om at betale... og folk SKAL på ingen måder betale, og slet ikke hvis de tror vi er svindlere... vi har ingen regning endnu, da vores hund stadig ligger på operationsbordet!!!! VENLIGE SJÆLE PÅ HG HAR TILBUDT AT SMIDE 25 kr I VORES RETNING!!
og 1000 mange gange af hjertet tak.... men dette har udviklet sig til noget som overhovedet ikke var meningen.... meningen var med dette oplæg, at vi skulle få råd i forhold til politi og forsikring!! LISA (Eigils mor)

Jeg vil Gerne sige at familien blom , mm. (mig mor lena , deca og princess og furby) giver 1000kr. smiley

God dag alle sammen, og tak til alle de venlige sjæle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støt Eigil.
Kommentér på:
Støt Eigil.

Annonce