Opdatering på Ozzy som fik alene-hjemme problemer Opdatering på Ozzy som fik alene-hjemme problemer
Sidste torsdag var slet ikke sjov for Ozzy, jeg kunne se på overvågningen at han blev mere og mere stresset fra omkring middagstid.
Hver gang jeg tjekkede på overvågningen, lå der mere ting på gulvet. Han gøede konstant og var ret uroligt.
Tror aldrig at jeg set ham været så stresset før.
Den dag besluttede jeg, og hvis jeg ikke ret hurtigt fandt en løsning, så skulle han mødes med Chutney igen, andet ville være synd for ham.
Løsningen blev ret simpelt, der blev sat gardiner for alle døre og vinduer så der blev lukket helt af, samt at lejligheden blev lidt mørkere.
De sidste 2 dage har jeg slet ikke hørt ham gø, og han har sin helt normale opførelse tilbage
Og de gange hvor han har gøet, har det ikke været i særlig lang tid, og hvor jeg tror at det var været pga. lyde, dvs. boren og hamren fra naboer, som satte det i gang. Han havde dog heldigvis ikke haft den stressende adfærd, og hans gøen var heller ikke voldsomt.
Så håber at det fortsætter sådan
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 667 Emner: 124 Svar: 7.253
De færreste hunde har egentlig separationsangst men de kan udvikle det, hvis det får lov til at vente. så flot du handler straks.
Jeg ville filme og se det an. Med så stor en ændring så hurtigt kan du sagtens være på rette vej
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 259
Opdatering på Ozzy som fik alene-hjemme problemer