331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

DYRLÆGER..... DYRLÆGER.....

Er der flere der er interesseret i at der bliver oprettet en side med "GODE DYRLÆGER" og hvor disse dyrlæger er interesseret i at man linker til dem?

Jegvil gerne stille en side til rådighed på min hjemmeside hvor der udelukkende bliver linket til gode og hæderlige dyrlæger rundt om i landet. Men det er op til jer at anbefale nogle. Og gerne hos nogen hvor det er almen praksis at kroner og ører kan vente og/eller man kan afdrage hos. Og nogen man kan stå inde for er knald dygtige - ikke kun med sin egen hund.

Er der andre der har hjemmesider der kunne tænke sig at være med til at oprette sådan en "central" ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DYRLÆGER.....
  • #2   30. sep 2004 Jeg syntes det er alletiders ide,man kan nemt blive snydt da man jo stoler på at det de siger og gør er rigtigt.Jeg går selv hos dyrlægen i Beder nær Århus,jeg er meget glad for at komme hos ham.Jeg brugte ham også med min anden hund,og han har altid været god.Han var utrolig da jeg fik den anden hund aflivet.Man kan til enhever tid få lov til at afdrage, hvis det er et stort beløb man skal af med, man behøver heller ikke betale samme dag , man kan få tilsendt et giro kort.Ham kan jeg varmt anbefale.

• #4   30. sep 2004 Rigtig god ide! Hvis jeg får oprettet en hjemmeside med Mille, vil jeg da godt være med til en sådan "central" ;O) Men så vil jeg helst, hvis jeg bare kan kigge efter de dyrlæger du har samlet, og så skrive til dig hvis der bliver anbefalet en god dyrlæge :O)

• #5   30. sep 2004 Herligt så mage er "med på den"
    Jeg vil gå ind og oprette siden nu med det ene nummer jeg har fået, nemlig fra Tanya P.
    I har skrevet nogle forskellige - er det ikke muligt I kunne skaffe telefon numrene på disse dyrlæger?
    Og Rikke - du er altid velkommen :o))

• #6   30. sep 2004 må vi få afvide havd adressen er? ...-Jeg syns også at det er meget god idé.....

• #7   30. sep 2004 fantastisk ide! HELT koloenormt god ide!

• #8   1. okt 2004 Hjemmeside adressen er
    http://www.123hjemmeside.dk/hotshoots
    (Jeg har lagt siden nederst i menubaren)
    og mail er hotshoots@myway.com

En hjælp: Kunne I ikke skrive om der er døgnvagt på?
    mvh Karin

• #9   4. okt 2004 jeg tror ikke at der er på dem jeg har skrevet...!

• #10   4. okt 2004 Oki, der er dog et par af dem der er sat på der har!
    Nu har jeg skrevet i et andet forum og bedt om hjælp til flere .- så må vi se hvad der sker.

Ud over dyrlæger har jeg også fundet frem til en der har styr på en ammecentral hvis uheldet skulle være ude.

Så skal I ellers have tak for at støtte ideen. Jeg tror jeg vil prøve at smide et hint på af og til - ellers er I velkomne
    mvh Karin

Kommentér på:
DYRLÆGER.....

Annonce