Pasning Nordjylland 13 april Pasning Nordjylland 13 april
Hej
Hele påsken skal hundene og jeg på ferie, se en masse sammen og vandre.
Jeg vil også mægtig gerne ind og se det store ørnereservat, men jeg har brug for et sted til dem imens.
Det er sandsynligvis ikke varmt nok i april til at det gør noget, at de sidder i bilen, men jeg ville nu alligevel være mest tryg ved at de ikke gjorde det, hvis nu solen stod og bagte lige ned.
Er der nogle, der kender et godt sted i nærheden hvor de kan blive passet imens?
Hvis det er en hundepension, har Abby brug for, at det er med et begrænset antal hunde.
Ellers har jeg ingen krav.
De er luftet, fået mad, velstimuleret og har bare brug for et sted med ro, der ikke kan blive for varmt hvor de kan sove hvad der formodentlig bliver en 4 timers tid.
Stemningsbillede fra Svenskerkløften
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 433
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.921
Abby går formodentlig væk og ligger sig. Hun er blevet mere socialt opsøgende det sidste år, og overrasket mig med at opsøge nye gæster, men det har været på tryg hjemmebane. Ude vil hun formodentlig finde det fjerneste hjørne og sove bedst i eget selskab.
Ziva har intet hundesprog, men er meget skarp i hendes træning og er nem at dække af - men hun vil meget entusiastisk gerne sige hej, nusses og være i centrum.
feb 2005
Abby kan sagtens få lov til, at være i fred. Om ikke andet kan hun komme med kæresten ind på hans "kontor", så kan hun putte sig et sted, imens han sidder ved computeren.
Ziva lyder meget som vores Jackie, ift. entusiasme og det at være i centrum.
Tænker de to vil blive fine venner, hvis Ziva altså gider hende. Jackie absolut elsker alt og alle.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 255 Hunde: 2 Emner: 162 Svar: 5.594
jun 2017
Tak
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 255 Hunde: 2 Emner: 162 Svar: 5.594
jun 2017
Det ville give mig meget mere tryghed end en meget trafikeret parkeringsplads, hvor jeg ikke helt kan gennemskue temperaturen i baggage rummet. Det ville tage en stor del af oplevelsen med ørnene, at jeg hele tiden har dem i tankerne.
Ziva gider hende godt - hun elsker alle. Alle er sat i verden for at hun skal hente og bringe bamser og øvrige ting, der virker som om du mangler dem.
Hun elsker alle hunde, de må simpelthen alle sammen være klar på leg og hun ejer ikke en eneste hjernecelle, der overvejer om hendes selskab er uønsket.
Hun er meget kærlig og evigt godmodig, bare en entusiastisk over-lykkelig 5 årig teenager.
Forresten er Abby overraskende intelligent. Det kan være rart at have i baghovedet, at hun kan åbne døre, skabe og skuffer.
Jeg prøver at vende det af, men det er kun med nogen lunde succes.
feb 2005
Jeg sender dig lige en pb.
jun 2017
Pasning Nordjylland 13 april