688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Pasning Nordjylland 13 april Pasning Nordjylland 13 april

Hej

Hele påsken skal hundene og jeg på ferie, se en masse sammen og vandre.
Jeg vil også mægtig gerne ind og se det store ørnereservat, men jeg har brug for et sted til dem imens.

Det er sandsynligvis ikke varmt nok i april til at det gør noget, at de sidder i bilen, men jeg ville nu alligevel være mest tryg ved at de ikke gjorde det, hvis nu solen stod og bagte lige ned.

Er der nogle, der kender et godt sted i nærheden hvor de kan blive passet imens?

Hvis det er en hundepension, har Abby brug for, at det er med et begrænset antal hunde.

Ellers har jeg ingen krav.

De er luftet, fået mad, velstimuleret og har bare brug for et sted med ro, der ikke kan blive for varmt hvor de kan sove hvad der formodentlig bliver en 4 timers tid.

Stemningsbillede fra Svenskerkløften

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning Nordjylland 13 april
  • #1   26. feb 2022 De er velkomne ved os, i Tolne (9870). Vi har selv to hunde, men de respekterer fint et nej tak til kontakt, og har generelt et godt hundesprog.

• #2   26. feb 2022 Årh det kunne også være en fornem løsning. I skal ikke noget i påsken?

Abby går formodentlig væk og ligger sig. Hun er blevet mere socialt opsøgende det sidste år, og overrasket mig med at opsøge nye gæster, men det har været på tryg hjemmebane. Ude vil hun formodentlig finde det fjerneste hjørne og sove bedst i eget selskab.

Ziva har intet hundesprog, men er meget skarp i hendes træning og er nem at dække af - men hun vil meget entusiastisk gerne sige hej, nusses og være i centrum.

• #3   26. feb 2022 Lige umiddelbart har vi kun en påskefrokost d. 17. april.

Abby kan sagtens få lov til, at være i fred. Om ikke andet kan hun komme med kæresten ind på hans "kontor", så kan hun putte sig et sted, imens han sidder ved computeren. smiley

Ziva lyder meget som vores Jackie, ift. entusiasme og det at være i centrum. smiley
    Tænker de to vil blive fine venner, hvis Ziva altså gider hende. Jackie absolut elsker alt og alle. smiley

• #4   26. feb 2022 Jeg håber lidt at vi sidder i sommerhus på det tidspunkt desværre, men ellers er jeg gerne barnepige en anden god gang i det nordjyske smiley

• #5   27. feb 2022 * Staffordshire Bull Terrier Mom *
    Tak smiley så ser vi på en revanche næste gang jeg finder en aktivitet i Jylland, jeg gerne vil opleve, hvor hundene trænger til et par timers pasning

• #6   27. feb 2022 Aftale smiley

• #7   27. feb 2022 Camilla: årh hvor fantastisk. Det vil jeg vildt gerne tage imod.

Det ville give mig meget mere tryghed end en meget trafikeret parkeringsplads, hvor jeg ikke helt kan gennemskue temperaturen i baggage rummet. Det ville tage en stor del af oplevelsen med ørnene, at jeg hele tiden har dem i tankerne.

Ziva gider hende godt - hun elsker alle. Alle er sat i verden for at hun skal hente og bringe bamser og øvrige ting, der virker som om du mangler dem.
    Hun elsker alle hunde, de må simpelthen alle sammen være klar på leg og hun ejer ikke en eneste hjernecelle, der overvejer om hendes selskab er uønsket.

Hun er meget kærlig og evigt godmodig, bare en entusiastisk over-lykkelig 5 årig teenager.

Forresten er Abby overraskende intelligent. Det kan være rart at have i baghovedet, at hun kan åbne døre, skabe og skuffer.
    Jeg prøver at vende det af, men det er kun med nogen lunde succes.

• #8   27. feb 2022 Haha, din beskrivelse af Ziva kunne næsten være skrevet om Jackie. smiley

Jeg sender dig lige en pb. smiley

• #9   27. feb 2022 Jeg kom først smiley

Kommentér på:
Pasning Nordjylland 13 april

Annonce