816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lang sporline, hvilken? Lang sporline, hvilken?

Jeg står og skal bruge en lang sporline (gerne 8-10 meter) til teemo. Vi har en rund i nylon som jeg egentligt er glad for, men desværre kan den og teemos pels ikke sammen, hvilket resultere i at teemos hale bliver filtret ind i snoren, hvilket jo selvfølgelig både er vildt upraktisk og gør ondt på teemo.

Så hvad er i andre glade for? Den skal primært bruges til bat træning, så den skal primært bare hænge løs, men må gerne stadig være god at holde i og uden at virke som en magnet på teemo pels smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang sporline, hvilken?
  • #1   12. jan 2022 Jeg bruger en longeline til Funky og en flad k9 line til Kapow og jeg skal så meget have købt en longeline i stedet for.. Så sådan en vil anbefale

• #2   12. jan 2022 Jeg var meget glad for k9 med deres indbyggede gummi, så den aldrig kan skære i hænderne og er god at holde på.
    Den suger ikke vand.

Ulempe: holdbarheden er meget ringe hvis linen bruges på asfalt. Da vi sprang nummer to gad jeg ikke mere - men tænker det kun er en ulempe med 25 kg labrador, der kan lave et hårdt ryk

• #3   12. jan 2022 https://www.hooked4pets.dk/shop/sporline-gummi-15-12918p.html
    Vi har denne. Bruger den dog ikke til spor, så ved ikke om den er god til dét.
    Den har en glat overflade, som ikke kommer i karambolage med Kings pels.

• #5   12. jan 2022 Jeg er rigtig glad for min Julius K9 line, den er lettere end min biothane line også ift. karabinhagen. Og sådan en lille fis som Teemo skal vel have en rimelig let line, selvom det bare er til BAT.

Til gengæld har min K9 set bedre dage, men jeg bruger den også hver eneste dag og den slæber meget hen ad jorden smiley
    Jeg havde ellers en laang line du gerne måtte få, men jeg tror faktisk desværre jeg har smidt den væk nu

• #6   12. jan 2022 Tusind tak for alle jeres svar.

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på noget af de i anbefaler, og kunne se at zooplus havde en lang line af biothane, så den prøver jeg først, for jeg skulle alligevel købe marsvine foder.

Hvis den slet ikke duer, tror jeg at jeg vil prøve Julius k9 linen.

Funke du har helt ret i at han jo er en lille lort, så det skal nok ikke være alt for tungt. Men den jeg har nu er heller ikke let, og det går helt fint. Men det gør da ikke noget det ikke er alt for tungt. Jeg må prøve mig lidt frem smiley

• #7   15. jan 2022 Dogwise sælger nogle rigtig lækre mendota liner, dem brugte jeg til Hugo smiley

• #8   16. jan 2022 Jeg har hørt mange tale godt om mendota, så det var nok der jeg ville starte. Og så er jeg også svært begejstret for Julius K9 linerne. De er meget lette, og mine har holdt i mange, mange år - men de slæber så heller ikke hen ad asfalt smiley

• #9   16. jan 2022 Tak for jeres forslag smiley hvis ikke den jeg har bestilt fungere til teemo, vil jeg bestemt kigge mere på dem.

• #10   23. jan 2022 Umiddelbart efter en kort prøvetur i haven, virker det til at den jeg købte på zooplus ikke filtre i pelsen, så det er jo super dejligt. så skal den bare lige afprøves rigtigt. indtil videre er jeg glad for den, den ligger godt i hånden, er nem at rulle ind og virker ikke super tung.

Kommentér på:
Lang sporline, hvilken?

Annonce