678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Brug af potevoks Brug af potevoks

Jeg har købt potevoks da den ene hund har problemer med vejsalt og sne.

Jeg forsøgte at smøre det på i dag, og desværre uden det ønskede resultat.

Mit bud er, at jeg skal holde hunden i ro i et stykke tid og helst have vendte hunden om på ryggen så voksen bliver på poten til den er klar til brug smiley

Dette er dog en umulighed uden at påføre hunden trauma - mener han selv.

Virker potevoks overhovedet, og hvis ja, hvad har i så gjort for at det virker smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug af potevoks
  • #1   7. feb 2021 Har hunden allerede revner i trædepuderne, eller imellem, så skal det smøres godt ind der for at have effekt.
    Jeg har måttet putte paws 'gummisko' på min den ene af samme årsag.
    Og så en god pote voks, der er forskel. Den skal trænge ind og pleje, udover at beskytte.
    Fx er jeg fan af den fra enten Anibio eller wild wash. De fester heller ikke på gulvet.

Væn hunden til det, gør det til en hyggestund at ordne poter.. Min den lille ryger på ryggen på mine lår, det er hun okay med, og for mig er det nemmere fordi hun er lille.

• #2   7. feb 2021 Her virker potevoks ikke, dog får han det på alligevel, bare fordi at nu har jeg købt det, så skal det også bruges smiley først troede jeg det var salten der var den største synder, men igår vadede vi ud over markerne og der begyndte han også at halte, men tror det skyldes sneklumper under poterne og imellem tæerne, men nej, potevoks har ingen virkning på om han bliver trebenet på gåturen eller ej,, men han elsker sne og så han får lov til at hygge sig, det er så sjældent at vi har sne her i Tjæreborg, så det skal nydes

• #3   7. feb 2021 En god idé havde jo været rent faktisk at træne det der potehåndtering mm smiley

Hvis hunden er meget generet af sne og salt så kan du evt prøve "ballonsko" fra Paws.

Herhjemme har der aldrig været brug for voks/sko, men da jeg boede i byen blev der skyllet godt når vi kom hjem fra tur, det var nok - evt kan smøres med en fed creme efterfølgende

• #4   8. feb 2021 Michelle
    Jeg kan sagtens håndtere hunden, og han finder sig i nok alt, men ikke dermed sagt at han ikke tager håndtering som et overgreb på ham.

De eneste tidspunkter hvor det ikke er overgreb, det er når han selv sørger kontakt.

• #5   8. feb 2021 Helle - og der er så derfor jeg foreslår træning, så det ikke skal føles som overgreb for hunden smiley

Kommentér på:
Brug af potevoks

Annonce