909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Skærm / Golden Skærm / Golden

Hej

Min Golden er netop blevet opereret for “blodøre”, og har i den sammenhæng fået sådan en “lampeskærm” på. Men den jo ikke ligge ned og slappe med den .. så den har nu stået op i 4 timer.

Hva tænker i om at ta den a ? Det ville vel være dumt ... men har det da ikke godt med den ikke kan få slappet a

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skærm / Golden
  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #1   22. dec 2020 Er den utryg ved den?
    De kan sagtens slappe af med den.. de skal jo sove i de dage de bruger skærm...

• #2   22. dec 2020 Nej den er ikke som sådan utryk ved den. Men så snart den prøver at ligge sig til.. så rejser den sig op med det samme igen

• #3   22. dec 2020

profilbillede
  • #4   22. dec 2020 Altså jeg ville tage den af og bede ham lægge sig ved siden af dig. Mine har aldrig fungeret med dem på, ikke været bange, men rendt ind i alting og ikke kunne finde den samme ro.

• #5   22. dec 2020 Man kan få sådan en badering smiley

min venindes boxer var ikke helt glad for den skærm, med "baderingen" var intet problem smiley

• #6   22. dec 2020 Der er heller aldrig nogen af mine, der har kunnet holde ud, at have den på. Jeg har brugt baderinge, bodystockinger osv., efter operationer - og så har de generelt altid sluppet for at have noget på, når jeg har kunnet have dem under opsyn.

• #7   22. dec 2020 God bedring smiley

Har den vitterligt stået op i 4 timer, eller vandret lidt rundt i en efter døs af narkosen?

I kan vel godt tage kraven af, mens der er 100% opsyn, med 100% mener jeg, at hunden er mands opdækket hele tiden. Men, hunden er jo nødt til at have kraven på i nat, hvor i sover, så måske det er dumt at tage den af..

Tilføjelse
    Nu har jeg set dit billede, måske en lidt mindre skærm er løsningen?

Havde også skrevet om sådan en badering var muligt, som frk Jensen nævner, men tror at hunden måske stadig kan nå at klø sit øre, med den på.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #8   22. dec 2020 Badering går da ikke når det er øret der er blevet fixet...

Fu kan jo tage den af mens du holder øje med hunden, men bliver da en lang nat hvis den ikke får lært at slappe af med den skærm på.

• #9   22. dec 2020 Ellers må den sove med Nissehue på ... trukket godt ned over ørerne .... Ajjjj ... bare for sjov ----> nu det er JUL. smiley smiley

• #10   22. dec 2020 Min gamle hund fik fikset blodøre et par gange, og havde aldrig skærm på. Min venindes fik også i sommer, og han havde heller ikke skærmen på.

Jeg ville tage skærmen af, særligt i dag, hvor han lige har været i narkose. Og så sove tæt på ham, så du kan være der, hvis han begynder at dimse ved øret. Jeg tænker faktisk at en badering kunne fungere, for han skal virkelig være præcis, for at ramme sådan et flapøre, og det er givetvis selve flippen der klør, selvom hullet fra tømning sidder nede midt på øret.

Så var det min hund, havde det været badering og kærlig overvågning de næste dage smiley

Kommentér på:
Skærm / Golden

Annonce