{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvorfor altid et dilemma! {{forumTopicSubject}}

Skal giftes her på lørdag, jubiiii - men da jeg fandt sammen med min kæreste havde han sin hund Minnie med hvilket jeg accepterede, men nu kan jeg bare ikke mere, giver virkelig den hund chancer og chancer og lige lidt hjælper det.! Jeg kan ikke holde den ud mere, den har kørt min hunde total ned for den er så skide dominerede, den pisser overalt inkl min stofsofa ( dominans pga Misha er der ) - Og smadre alle vaser og lysestager og pis og lort konstant! Så når manden kommer hjem bliver jeg nok nød til og sige til ham den hund må være ved hans mor, men så bliver jeg nok utrolig upopulær! Ved godt jeg trækker mig fra kampen mod den, men har virkelig smidt håndklædet i ringen og kan squ ikke mere, gider ikke mere tuderi pga en hund der kører mig og mine hunde ned!

Sorry men skulle lige have luft smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor altid et dilemma!
  • #1   19. jul 2007 Det er måske stiilsmisse inden bryllopet... *LOL*

• #2   19. jul 2007 Han kan sagtens se problemerne, men han har købt en hund for den var moderne dengang, og aktivere den slet ikke, og det er en hund der skal arbejdes med, og kunne han aldrig finde på, og det er mig som hele tiden skal gå med dem! Han gider intet med hende, kun ligge og nusse med hende!

• #3   19. jul 2007 Den hund ville da også trives bedre et andet sted?

Hvilken race er det?

Nu må han da komme til fornuft!!

• #4   19. jul 2007 Okey, hvis han slet ikke er interesseret i vufferen er der ingen ide i at han har den..

Hvis han tager sig sammen, vil jeg anbefale jer en hundelytter til hjælp med de problemer i har med ham smiley

Og tillykke med brylluppet..

• #5   19. jul 2007 hehe troede li det var en ordentlig krabat af en hund der smadrede hele jeres hjem.. så er det bare en lille bitte Prasky ... hmm kan du / ikk prøve at få sat skik på den, det er altså ikk nemt at gå af med sin hund... smiley

men held og lykke med brylluppet smiley

• #6   19. jul 2007 Det er en PRASKY/ rottehund, hun ser dejlig ud, er det ikk noget for dig med den chinese crested smiley

• #7   19. jul 2007 Babett : Ja skilsmisse inden bryllupet!

*It's hard to be humble with a chinese crested * : Hunden udgør et kæmpe problem han kan ikke selv magte den og sender den hjem til sin mor i ny og næ for noget aflastning for han ikke selv kan kaperere hende!

Louise : Hvad mener du med bedre sted...

Det er en tjekkisk rottehund aka Prazky eller hvad de hedder smiley Hehe

• #8   19. jul 2007 Stine, kender du det man kan bare ikke mere i sit hoved! Hunden kan slet ikke være i flokken her, Misha og Louis er det perfekte par og gider hende slet ikke! Hun er sådan en tyran!

Julie : Troede ikke en lille hund kunne spolere livet, men hold da op det skal jeg love for den kan!

Chinese : Du henter hende bare mens han ikke er hjemme smiley

• #9   19. jul 2007 tror nu bare den hund er understimuleret, og når det nu heller ikk er "helt din egen" så er det nogengange lidt nemmere at bli sur over den end hvis nu Mini var "din" hund..har selv en rottehund, bare en tysk, og de kræver altså ikk særlig meget , men hvis der ikk er så meget aktivering og overskud til hende fra jeres side så er det klart hun laver ulykker...

• #10   19. jul 2007 Jeg mener bare at den ville nok trives bedre et sted hvor der var en som ville aktivere den som du selv skriver. Jeg ved udemærket godt at dine hunde har det som blommen i et æg.
    Men måske det ville være for det bedste for jer alle hvis den her kom ud til nogle mennesker som virkeligt "ville" den. Nogle gange må man bare erkende sine begrændsninger - til det bedste for både hund og menneske.

• #11   19. jul 2007 Vanessa : Den har været sammen med store hunde hele livet, og der har den været underhund, og da den kommer herhjem, går det helt galt, for begge mine overgiver sig og ryster bare af skræk! Og den driver mig til vanvid!

Chinese : Den mangler nemlig meget stimulation og jeg har tiden til det, men gider virkelig ikke for hader den hund, ( troede ikke jeg skulle sige det om nogen hund ) og det er ikke min, så kan ikke se hvorfor jeg skulle sørge for det, han har valgt og have hund og må tage ansvaret for det, jeg tager ansvaret for mine og de har ingen problemer!

• #12   19. jul 2007 "chinese crested: snup den hvis du må smiley

• #13   19. jul 2007 Julie : Han har ikke noget overskud til hende... Jeg ved godt det er nemmere og sige når hun ikke er "min", men nu ville jeg heller aldrig vælge sådan en race.. Mine passer nemlig til mit behov, derfor jeg har valgt dem smiley

Louise : Jeg har forslået ham at hans mor skal tage den, for hun er super glad for den, men har selv 2 store hunde så ville tvivle på hun ville, men sagde han at han skulle af med den, er jeg sikker på hun ville tage den, for den ikke skulle væk... Når den er der, er der ingen problemer, men den får bare ikke sin stimulering som den har brug for her, og det må jeg virkelig få ham til og erkende.. Han vil ikke have den skal ud i nyt hjem siger han, men det er da meget mere synd den er her,??

• #14   19. jul 2007 Chinese : Det lyder skide godt, men tror ikke han går med til det... Men vil virkelig gøre mit bedste, for synes det er synd for hunden... Men problemet er Minnie kan slet ikke med mennesker hun ikke kender, hun kan kun med hans familie og mig som hun har kendt længe, andre må ikke rører hende.. smiley Men hvis du havde hende på alenehånd, ville det måske kunne gå smiley

Mia : Ja, det er noget crap, men du får ikke Blutilda smiley Glem det... Hehe.. smiley

Men du har jo også set hvor ond Minnie er ved de andre hunde når vi er i Berneren" smiley

• #15   19. jul 2007 Vanessa : Sådan har jeg det også! Mange tak smiley

• #16   19. jul 2007 Super mange gange takker, bukker og najer smiley

• #17   19. jul 2007 Chinese : Det gør vi smiley Og mange tak smiley

Kommentér på:
Hvorfor altid et dilemma!

Annonce