Når man må sige fra til en køber Når man må sige fra til en køber
Jeg har det ikke for godt i dag, for jeg skal tale med ham, som skulle købe Freja. Jeg har besluttet at han IKKE kan købe hende, da jeg har erfaret at han er en som ligger i slagsmål og ballade altid. Han var ellers en jeg mente jeg kendte rimeligt godt,´men der kan man se, hvor meget fejl man kan tage af mennesker.
Slutningen, bliver nok, at vi holder hende selv. Min datter vil meget gerney købe hende, og så tager hun hende med, når hun flytter hjemmefra.
Jeg gruer lidt for samtalen med køberen, men er samtidigt lettet over jeg har fundet ud af det nu, i stedet for når han først havde fået hende, for så kunne jeg ikke rigtigt gøre så meget.
Men det er ikke en sjov samtale, og slet ikke fordi jeg ved han glæder sig vildt meget til at skulle have hende. Men hun vil ende med at komme til at bide, hvis hun er med i alt hans ballede, og så ender det med aflivning måske, og det skal min elskede lille Freja ikke.
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
Od det er da dejligt,hvis din datter vil tage hende,så kommer hun jo på besøg en gang i mellem :o)
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Hatten af for dig, må jeg sige.
Jeg har selv lige stået en salgssituation
hvor jeg fravalgte et par stykker ud fra
min egen intuition - Og gud hvor var jeg glad
for at fik muligheden for det...
Godt gået - Du valgte med hjertet og ikke med
penge-pungen
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg kan godt forstå du gruer for samtalen, men det lyder jo til at være det bedste for Freja!
Når man må sige fra til en køber