Hot spot, eller..? {{forumTopicSubject}}
Bella har et rødt hårløst mærke, som hun efterhånden har haft i en 2 ugers tid.. Hun slikker og napper utrolig meget i det og der ser lidt hævet og væskende ud..
Kan det være hot spot, eller kan det evt. være noget andet?
I dag da vi var ude og gå tur kastede jeg lige en bold til hende et par gange og så lige pludselig gad hun ikke mere.. Da vi så kort efter begyndte at gå og skulle tilbage til bilen, så haltede hun helt vildt og kunne næsten ikke støtte på poten.. Hun gik endda hen til en fremmed fyr som jeg mødte derhenne og gik lidt sammen med, lænede sig op af hans ben og kiggede hjælpeløst på ham og viste at hun havde ondt i poten.. Inden da havde hun slet ikke ville hilse på ham eller noget som helst (hun går sjældent hen til fremmede folk og hilser).. Det var så slemt at jeg måtte bære hende hele vejen tilbage til bilen, da hun hele tiden stoppede op og slikkede på poten..
Kan disse to ting have noget med hinanden at gøre, eller tror I "bare" at hun har trådt forkert?
Lige nu ligger hun og sover og det gør hun gerne når hun har ondt.. Ellers plejer hun ikke at lægge sig lige efter en gåtur..
Håber der er nogle der kan hjælpe.. Overvejer at ringe til dr. dyr i morgen..
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
God bedring´til Bella.
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Er hun rød der?
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Har hele tiden troet at den plet var et myggestik som kløede.. Men synes godt nok at det er lang tid hun har haft den nu.. Men der er kommet en plet inden i, som ser er lyserød.. Om det er fordi at det stykke er helet eller hvad er svært at se, da hun er sådan lidt hævet..
Det er forresten på poten det mærke sidder..
apr 2006
okt 2004
Var derfor jeg spurgte..
Men ja, det kan da godt være st hendes plet er øm. Det er jo sikkert også derfor hun bliver ved med at slikke.
Jeg ville nok også kontakte Dr Dyr, så hun kan få noget kløestillende, og så tjekket hvad det kan være :o)
apr 2006
Ja, må nok hellere give dr. dyr en opringning i morgen..
Var bare til et tjek hos dyrlægen i fredags og der sagde hun ikke noget.. Glemte selvfølgelig at nævne det (da jeg fandt ud af at min hamster skulle aflives, så havde lige andre tanker i hovedet).. Ved ikke om hun har overset det, eller hvad.. Men for en sikkerheds skyld ringer jeg nok lige..
okt 2004
Kommer også altid hjem og kommer i tanker om noget, jeg glemte at spørge om *g*
apr 2006
Men nu har jeg heldigvis en dyrlæge, som er blevet pænt billig efter vi er blevet "stamkunder".. Så det er lige til at overleve.. Men det bliver da alligevel altid som min. et par hundrede kr..
okt 2004
apr 2006
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Hot spot, eller..?