{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hot spot, eller..? {{forumTopicSubject}}

Bella har et rødt hårløst mærke, som hun efterhånden har haft i en 2 ugers tid.. Hun slikker og napper utrolig meget i det og der ser lidt hævet og væskende ud..
Kan det være hot spot, eller kan det evt. være noget andet?

I dag da vi var ude og gå tur kastede jeg lige en bold til hende et par gange og så lige pludselig gad hun ikke mere.. Da vi så kort efter begyndte at gå og skulle tilbage til bilen, så haltede hun helt vildt og kunne næsten ikke støtte på poten.. Hun gik endda hen til en fremmed fyr som jeg mødte derhenne og gik lidt sammen med, lænede sig op af hans ben og kiggede hjælpeløst på ham og viste at hun havde ondt i poten.. Inden da havde hun slet ikke ville hilse på ham eller noget som helst (hun går sjældent hen til fremmede folk og hilser).. Det var så slemt at jeg måtte bære hende hele vejen tilbage til bilen, da hun hele tiden stoppede op og slikkede på poten..
Kan disse to ting have noget med hinanden at gøre, eller tror I "bare" at hun har trådt forkert?

Lige nu ligger hun og sover og det gør hun gerne når hun har ondt.. Ellers plejer hun ikke at lægge sig lige efter en gåtur..

Håber der er nogle der kan hjælpe.. Overvejer at ringe til dr. dyr i morgen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot spot, eller..?
  • #1   11. jul 2007 Tror du skal ringe til dr.dyr. Det ville jeg ihvertfald gøre!
    God bedring´til Bella.

• #2   11. jul 2007 Hvordan ser hun ud imellem trædepuderne på den pote hun har ondt i?

Er hun rød der?

• #3   11. jul 2007 Belinda: Jamen, det er svært at se, for hun har pigment mellem trædepuderne, så hun har sådan en lidt lyserød farve.. Men det ser ikke decideret rødt ud..

Har hele tiden troet at den plet var et myggestik som kløede.. Men synes godt nok at det er lang tid hun har haft den nu.. Men der er kommet en plet inden i, som ser er lyserød.. Om det er fordi at det stykke er helet eller hvad er svært at se, da hun er sådan lidt hævet..
    Det er forresten på poten det mærke sidder..

• #4   11. jul 2007 Catago: Mange tak..

• #5   11. jul 2007 Ok, kan bare huske at Gilbert fik udslet imellem trædepuderne, der blev så slemt at han ikke ville bruge den ene pote.

Var derfor jeg spurgte..

Men ja, det kan da godt være st hendes plet er øm. Det er jo sikkert også derfor hun bliver ved med at slikke.

Jeg ville nok også kontakte Dr Dyr, så hun kan få noget kløestillende, og så tjekket hvad det kan være :o)

• #6   11. jul 2007 Belinda: Okay..
    Ja, må nok hellere give dr. dyr en opringning i morgen..
    Var bare til et tjek hos dyrlægen i fredags og der sagde hun ikke noget.. Glemte selvfølgelig at nævne det (da jeg fandt ud af at min hamster skulle aflives, så havde lige andre tanker i hovedet).. Ved ikke om hun har overset det, eller hvad.. Men for en sikkerheds skyld ringer jeg nok lige..

• #7   11. jul 2007 Ok, det kender jeg godt..

Kommer også altid hjem og kommer i tanker om noget, jeg glemte at spørge om *g*

• #8   11. jul 2007 Belinda: Ja, det er enormt irriterende, nu når man alligevel er der og HAR betalt konsultation.. hehe..
    Men nu har jeg heldigvis en dyrlæge, som er blevet pænt billig efter vi er blevet "stamkunder".. smiley Så det er lige til at overleve.. Men det bliver da alligevel altid som min. et par hundrede kr..

• #9   11. jul 2007 Ja, det er skidedyrt at give en dyrlæge hånden *g*

• #10   11. jul 2007 Nå, nu går Bella normalt med poten igen.. I hvert fald når hun går rundt herhjemme.. Men ved ikke om hun stadig vil have svært med at gå lidt længere end hun lige gør herhjemme.. Men tror nu lige at jeg springer aftenturen over.. Så kan poten lige få lov til at hvile sig til i morgen når hun skal lege med sin bedste legekammerat.. smiley

• #11   12. jul 2007 Det kan være demodex (hårsækmider) jeg syntes bestem at du skal få taget skrabetest af det inficeret område. Kløestillende midler såsom prednisilon er direkte gift, hvis det viser sig at være demodex.

Kommentér på:
Hot spot, eller..?

Annonce