{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

ødelægger {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

min lille vovse kan ikke lade være med at ødelægge når hun er alene. det kun små ligeglydige ting, men stadigvæk, det ikk sjovt at komme hjem og avisen der lå på køkkenbordet lægger i 10000små stykker i hee huset.

nogle der har nogle ider.?

hun har en lille pose legetøj som hun kun får man hun er alene. en lækker knogle, aktiveringsbold med guffer i og et par stømper af mine(min fars ide, hjælp også nogle dage men så var hun på banen igen.

det så trist jeg skal flytte alt væk inden jeg kan gå nogle steder.

der må jo være i løsning. bare lige det at finde den. smiley

med venlig hilsen rikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ødelægger
  • #1   11. jul 2007 Er der fri adgang til hele huset ?

For man kunne jo begrænse skaderne ved at lade hende være i et rum.

Og ellers begynde med alene hjemme træning forfra.

• #2   11. jul 2007 tanja.. hun kan kun være i køkken og gang. har lært hunde kun skal have lidt plads når de er alene ellers for de for mange sjove tanker smiley

• #3   11. jul 2007 Når jeg går fra mine hunde bliver de lukket i køkkenet, jeg tænder radioen, beder dem gå på tæppet, tager overtøj på og gør mig klar, giver dem så en guf og går.

De har aldrig levetøj og i den stil, jeg vil jo godt have at de slapper af og ikke gejler hinanden op.

Lige da vi fik Monique var hun også en lille terrorist, indtil vi indskrænkede hendes område til køkkenet, havde en tændt radio osv. Hun har nok været stresset over alle de m2 hun skulle vogte over, det skal hun ikke længere, og det er en succes.

• #4   11. jul 2007 miss fich.. tak det er jo et forsøg hver. kan godt se det med legetøjet når du siger det. baby er jo hvalp endnu. så hvis jeg leger med er det måske ikke nok for hende også bliver det hele nok spændende. smiley

• #5   11. jul 2007 ups hvis hun leger med det. smiley

• #6   11. jul 2007 jeg har altid givet mine (Baloo) pt tomme wc/køkken ruller med guffer i, forskellige papkasser med guffer i. legetøj og andet. Han har aldrig ødelagt andet end det i pap og stjæler ikke af mine ting. Sådan har jeg gjort ved mine hunde i mange år og det fungere fint.

• #7   11. jul 2007 freddy & baloo b.. laver du så huller i papet så de har lidt sværere ved at få gutterne ud..??

• #8   11. jul 2007 nej det gør jeg ikke, han elsker at splitte dem ad i atomer og så går der jo også tid med det.
    Han skal jo også bruge sin hjerne på at løse opgaven og det gør ham træt.
    jeg pakker det i forskellige størrelser og udformninger, så han ved ikke hvad der venter ham og det elsker han. Ja selv Freddy elsker stadig at "søge" og finde guffer.

• #9   11. jul 2007 det skal helt sikkert prøves. smiley

• #10   11. jul 2007 jeg gemmer alle slags små kasser, fra ost, te, hundekiks og andre ting eks. fra el pære, lysestager. gemmer dem og bruger dem efter behov, har opbygget et lager *GG* også når jeg er på besøg andre steder, ups. den kasse kan jeg bruge *GG* Men det har givet mig pote, aldrig ødelagt noget.

Held og lykke med det :o))

Kommentér på:
ødelægger

Annonce