{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

At sige farvel.... {{forumTopicSubject}}

til ens gamle hund er hårdt!! Og jeg har idag sagt farvel til min dejlige gamle schæfer, Kia.
Kia blev 11 år. Hun har hele livet døjet med allergi, den allergi der populært kaldes schæfer allergi, og har de seneste år fået medicin mod det. Det sidste år har hun også døjet med gigt i bagbenene, dog ikke værre end at gigtmedicin har kunne klare det. Ved sidste check, for 4 måneder siden, fandt dyrlægen 7 knuder rundt omkring, dog fortrinsvis på maven.
Inat fik hun igen et "allergianfald" dvs at til morgen havde hun bidt et kæmpehul nederst på ryggen igen.
Jeg fik en akut tid hos dyrlægen og hun blev undersøgt på kryds og tværs. 2 af knuderne var vokset rigtigt meget, hendes immunforsvar var i bund, røntgen viste at hendes gigt var forværret kraftigt, osv.
Dyrlægens ord var "var det min hund, så skullle hun have fred nu".
Det er hårdt, selvom vi i et stykke tid har forberedt os. Vi kunne jo godt mærke at Kia ikke havde det helt godt mere, men hvordan forbereder man et farvel til sin gamle hund??
Tak for de 11 år vi fik sammen Kia, du er savnet.
Hvil i Fred.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel....
  • #1   27. jun 2007 I morgen er det et år siden, at vi måtte sige farvel til vores dejlige hund Meck, som vi havde haft i næsten tolv år.
    At sige farvel til ham var det værste, jeg nogensinde har prøvet.
    Som du havde vi været forberedt på det et stykke tid, men det synes jeg bare slet ikke gør smerten med udholdelig. Jeg tudede konstant i tre uger, var ikke til en disse. Heldigvis gik jeg hjemme i den periode, ellers havde det virkelig været noget rod.

    Der er ingen let måde at sige farvel til en hund, man elsker højt. Det er modbydeligt.

    Jeg kan se nu, at tiden går hurtigt, men jeg savner stadig min hund usigeligt meget. Nu er der jo kommet en ny i huset, som meget hurtigt fik fokus væk fra gamle Meck, men kærligheden og savnet er præcis det samme, som den var for et år siden i morgen.

    Så giv det tid.... Og få tudet igennem. Det er den eneste vej. På et tidspunkt vil minderne få dig til at smile i stedet for at græde.


  • #2   27. jun 2007 lise juul>> jeg ved lige hvad du mener den 1 marts fik min gamle hund fra 92 en hjerneblødning.... jeg kunne ikke tro at det vra slut med vores glade dage sammen med det var det.... hunden blev kørt til dyrelægen og kom afsted til hunde himlen...

    sender dig og din hund de bedste tanker...

    kram


  • #3   27. jun 2007 Trøstekram og varme tanker herfra smiley

  • #4   27. jun 2007 Mange varme tanker herfra

  • #5   27. jun 2007 At sige farvel,tror jeg ikke man nogensinde kan forberede sig på...

    Det gør lige ondt hver gang..

    Mange tanker herfra


  • #6   27. jun 2007 Føler med dig...der findes intet så hårdt, som at sige det sidste farvel... Kia vil vente på dig...og jeres veje vil igen mødes...

    R.I P. Kia...

    De kærligste tanker herfra...


  • #8   27. jun 2007 Ja det er hårdt at sige farvel til sin gamle hund, men synes nu også man har så mange dejlige minder fra et langt liv sammen....

Kommentér på:
At sige farvel....

Annonce