At sige farvel :'( {{forumTopicSubject}}
Igår ringede min mor til mig. Vores gamle hund Sherley (11) år havde fået det skidt og smed sig rundt i haven og gik med halen mellem benene.. Hun havde fået en tid ved dyrlægen ... Mor skulle løfte hende op i bilen hun kunne bare ikke selv.. Hun lagde sammen krøllet hele vejen derind og pustede helt vildt.. Da vi kom derind kunne dyrlægen med det samme se hun havde der bare rigtig skidt.. Han tog hendes temperatur.. Den viste 40 i feber.. Han undersøgte hende nærmere og der kom noget brunligt udflåd ud af hendes skede.. Han sagde det var livmoderbetændelse... Hun skulle opereres hvis hun skulle klare sig.. Vi kiggede på hinanden og så brød vi sammen i gråd.. Vi vidste det var slut nu.. Sherley vores øjesten skulle IKKE igennem en operation. Hun skulle ikke lide mere Men dyrlægen sagde osse hun var jo 11 år og havde gjort det godt.. Hun har været syg hele sit liv og været på piller fra hun var omkring 1 år (Hendes bugspytkirtel fungerede ikke optimalt)
Hun blev bedøvet og fik sprøjten
KÆFT hvor var det hårdt.. Vores "lille" hund vi har været sammen med fra det øjeblik hun kom ud fra sin mor. Vi har selv avlet hende Er stadig helt knust men prøver og trøste mig med jeg har de 2 andre jeg skal træne med og komme videre..
Trængte lige til og komme ud med det
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
Selv om det er den rigtige beslutning - kan den føles forkert og uretfærdig... Heldigvis har jeg min "buddy" - Jack Russell Terrieren Jack... han kan trøste en hel del, bare ved at sidde ved siden af....
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 442
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 96
Mistede også en gammel hest på 21 år for omkring 2 måneder siden og for nogle uger siden min killing i stalden
Hvor er det da hårdt det lige ramler sammen de dødsfald.. Det er bare ikke nemt komme over..
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
føler stadig det var i sidste uge . i går græd jeg fordi jeg sad og så billeder af ham..
føler dybt med jer, det gør utrolig ondt a læse a i skal igemmen det ..
At sige farvel :'(