435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

FORFÆRDELIGT!!!!!!!!! FORFÆRDELIGT!!!!!!!!!

Har i hørt om den hvalp der blev dræbt af en kamphund på åben gade???
Ejerne til den lille hvalp var ude og gå en tur da de mødte den anden ejer med kamphunden. Hundene virkede glade for hinanden så da fik lov til at hilse. Pludselig gik kamphunden til angreb og flænsede den lille hvalp til døde!
Det sys jeg simpelthen er for klamt! Kamphunden gik bare 2tal amok på hvalpen!
Jeg har altså ikke noget imod kamphunde men de kamphunde der gør sådan noget skulle kraftedme aflives (ja undskyld men det er sQ for groft) Ejerne kunne intet gøre, den var sindsyg og bed efter dem da de prøvede ivrigt at redde deres lille hvalp!
FØJ FOR DEN LEDE!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FORFÆRDELIGT!!!!!!!!!
  • #1   18. maj 2004 Ja, det er ganske forfærdeligt. Endnu en hundeejer, der ikke har haft styr på sin hund. Og nu er der desværre endnu flere mennesker der dømme de kamphunde som er opdraget, og er kærlige hunde, til også at være farlige, hvad de bestemt ikke er. Syns for disse racer, at enklelte hundeejere af kamphunde skal ødelægge deres ry. For de er så dejlige, hvis bare de får lov at være hunde og folk lader være at træne dem til angreb, for det skal man lade være med. Øv, hvor er det forfærdeligt

• #2   18. maj 2004 Hvor har du hørt det? har både kikket på ekstrabladet (som jo altid er der når det er kamphunde) og på bt, og jeg kan ikke finde det nogen steder??

• #3   18. maj 2004 ja det er fofærdeligt...
    tror det er ejerens skyld for din hund bliver som regel som du har opdaraget den, og mange folk vil gerne have deres hunde er biske... her hvor jeg bor er der også en der har en kamphund og han sætter vægte på den så den kan blive større og har givet den en eller anden kur, det synes jeg bestemt heller ikke er normalt at gøre ved en hund...

• #4   18. maj 2004 ja den klame hund skulle fandme af en på singadusen ja den skulle... og sp bagefter skulle den sultes så den til sist døde!!!!

• #5   18. maj 2004 Det er jo ikke hunden der er noget galt med, men ejeren der tydeligvis har opdraget den forkert. Når dyr/hunde laver skade på andre mennesker/dyr, er det jo fordi den er opdraget forkert, og det kan hunden jo ikke gøre for. *ss*

• #6   18. maj 2004 Hej Britta!
    Jeg sys os det er en utrolig dejlig hund og den er virkelig køn! Jeg så det i TV-avisen men det er ikke bragt særlig meget op! Ved ikke hvorfor?
    Men jeg er nu enig med at den hund ikke var opdraget ordenligt!
    Kine!

Kommentér på:
FORFÆRDELIGT!!!!!!!!!

Annonce