Indlæser...
Sortering
Dramaqueen! Havde lige fenja med ovre ved posthuset, og for at handle ind, da vi så går tilbage, får hun et nej til at drikke af en...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2008
Visninger:
398
Foredomme eller ej ? Jeg var på stranden i går med "drengene" og en hundeveninde, der også havde sin tæve med. Stranden var i det fine ve...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
1.054
æv.. så så vi lige en til... =( ja en mere rednose kom der lige gående i lille Bogense.. Denne gang så Louise og Mette den også.. En tæve denne gang...
Off Topic
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
415
vær søde at læse til ende:-) Gruppen og Dette tiltag er noget jeg er kommet på, på baggrund af de mange nødråb om bortløbne og stjålne hunde. Gru...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
812
Dårlig samvittighed Jeg har skullet føre lille chester sammen med min kat Laila, og det er da også gået meget godt, men... Jeg har simpelth...
Generel diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
772
Tæve VS: Tæve (Løbetid) Vi har to tæver. Den lille er min, den store er min kærestes. De elsker hinanden over alt på jorden, og laver alt sa...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
882
Danm, tømning af sækkestol Vi fik den "mærkelige" ide at Mickey's sækkestol trængte til at blive vasket. Den var ikke super lækker mere. Den er...
Off Topic
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
442
Hvad savner i mest ved sommeren? For tiden savner jeg allermest frugterne! Suk! Jordbær, nektariner... Hvor jeg dog savner det!
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2008
Visninger:
235
:( R.I.P RIP . Heath Ledger!! Den charmerende og dygtige skuespiller er blevet fundet livløs, muligvis overdosis) i sin lejli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2008
Visninger:
358
Jeg er sååååå træt... :( Har ikke sovet endnu... Og vores nuværende udlejer er på besøg lige nu, så kan ikke komme til at sove.. Suk..... Har i...
Off Topic
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
516
Mangel på pli - æv, at jeg gider Jeg ææælsker at redigere billeder, og synes det er dejligt når jeg kan glæde andre med det jeg laver =) Jeg har dog ...
Off Topic
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
447
jeg er skuffet jeg havde egentlig bestemt mig for at viille have silver dvd´rne (mine VHS bånd virker endnu, men for at se det jeg "mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
684
Lille sjov oplevelse Jeg kommer træt hjem fra en lang dag på skolebænken. Hunden er bare overglad og fyld af energi. Vi er igang med at øv...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
710
Disney Hvem elsker ikke Disney... Deres helt igennem fantastiske klassiker, som unge som gamle se.... Hvilken er din yndli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2008
Visninger:
1.082
en svær beslutning.. suk Har en dejlig hund på ca 8 mdr, jeg kan simpelthen ikke få hende renlig, jeg har også en hund mere på knap 2 år -hende ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
1.563
Tudemarie... Ja jeg har fået den tvivlsomme ære af at passe svigerfars schæferdreng Rocco på 6 år. Har passet ham før... havde ba...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
952
Åh hvor jeg mindes tiden... Jeg står nu og skal på formiddagslufter med koen.. Det er endnu ikke helt lyst, støvregner og er gråt og tungt.. ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2008
Visninger:
940
Aargh ! Jeg brækker mig ! Har lige set herinde at der er oprettet en amstaff 2 gange .. Første gang med normale øre .. Anden gang med kuper...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
1.150
Jeg vil ha noget sne :-( så jeg kan komme ud og lege både med unger og hund, glæder mig for vildt til at se kato's reaktion på hans første sne.....
Off Topic
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
480
kan ikke sove længe er sku noget træls.. vågnede kl 7 første gang, men faldt heldigvis i søvn igen.. men suk blev kin til 1½ time mere så v...
Off Topic
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
243

Annonce