{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Tæve VS: Tæve (Løbetid) {{forumTopicSubject}}

Vi har to tæver. Den lille er min, den store er min kærestes.

De elsker hinanden over alt på jorden, og laver alt sammen. De har sådan et mor/datter forhold. Min var kun 8 uger, da de mødtes første gang.

Nå men til sagen.

Efter at have levet sammen, er de i løb samtidig. Hvilket er dejligt, for så er blodbadet overstået på en gang.
Men de har begge en kort periode, hvor de gumper på hinanden. Lige nu er det min der ligger sig på ryggen af den store, og humper derudaf. (Suk) (Men hvor ser det ud ;o)

Det vil den store jo ikke have i længden. Selvom hun er meget overbærende. De kommer op at toppes, når den store siger fra.

Så var det, at jeg blev helt i tvivl da jeg skulle på arb. tidligere idag. Skulle jeg lade dem være sammen, eller hver for sig. Den lille har jo ikke en chance, for at forsvare sig, hvis den store skulle komme til at bide lidt hårdere en regnet.

Har I andre lign. problemer?

Extra!
Jer med tæver. Er der nogle af jeres hunde der ikke vil gøre sig rene? Den store vil helst ikke... ikke engang det hun drypper på gulvet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve VS: Tæve (Løbetid)
  • #1   28. jan 2008 Jeg ville ikke lade dem være sammen -jeg fik faktiskfor ganske nyligt fået forklaret at tæver gør sådan for at stresse den anden så der er mindre chance for at den anden kan blive drægtig (altså en form for jeg bestemmer og har eneret på at få hvalpe)

    Og det kan da ikke være rart, for nogen af dem.


  • #2   28. jan 2008 Man skal i øvrigt regne med at tæver kan være nogen rigtige kællinger når de er i løbetid, så selvom de normalt har det fint sammen, skal man være lidt ekstra opmærksom når en eller begge er i løb

  • #3   28. jan 2008 Der har aldrig været noget før...

    Jeg har en fornemmelse af. at den lille kan mærke at den store er ved at blive gammel. Den store er nemlig yderst dominerende.

    Efter min den lille blev 2 år, har de haft et par prøvelser. Men jeg tror også at jeg vil skille dem ad. Tæver slås jo til den ene dør. :o/


  • #4   28. jan 2008 Jeg ville også adskille dem, tæver kan være nogle rigtige djævle når de er i løbetid - og på andre tidspunkter... ;o)

  • #5   28. jan 2008 Hej Tina

    Du kender jo bedst jeres hunde og kan mærke om der er spændinger i luften. Hvis du er itvivl synes jeg du skal skille dem ad.

    Mine piger går sammen under løbetid. Men i forbindelse med hvalpene er de skildt ad mens de er alene.


  • #6   29. jan 2008 Mine er adskilt når de er i løb.. samt den med at de ikke vil gøre sig ren.. sådan en har jeg osse.

    Havde hun skulle i avl,måtte jeg forsat vaske vægge og gulve flere gange om dagen.. hun er et svin uden lige..

    Men det skal hun ikke og derfor ryger underlivet smiley

    Jeg har prøvet alt,for at hun skal rense sig.. umuligt


Kommentér på:
Tæve VS: Tæve (Løbetid)

Annonce