{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Åh hvor jeg mindes tiden... {{forumTopicSubject}}

Jeg står nu og skal på formiddagslufter med koen..

Det er endnu ikke helt lyst, støvregner og er gråt og tungt..

Jeg mindes med længsel tiden hvor selv kl 7 (da jeg først overvejede at gå med dyret) var lys og imødekommende..

Hvor eftermiddagsturen var lys også, i stedet for det mørke lommelygtehelvede vi befinder os i nu..

Jeg finder ikke disse ture så opfriskende som når det er lysere..
- Ikke sagt at jeg ikke elsker at gå med min hund, for det gør jeg virkelig; jeg er bare godt træt af det grå tæppe, der plejede at huse solen og de glade fugle..

Heldigvis er koen til at overtale til lidt kortere tur efterfulgt af putte og hygge med stearinlys.. Men jeg savner de rolige formiddagsture på to timer med cam, hund og fuglefløjt..

*suk*

Jeg ved det er på vej.. Men lige nu mindes jeg tiden med en længsel der grænser mod vinterdepresion =/

Jeg vil have sol nuuuu og jeg hader at være træls over at skulle gøre hvad jeg egentlig elsker mest, tilbringe kvalitetstid alene med min hund..

Andre der sidder hjemme og lumrer foran puteren fordi vejret virker alt for fjentligt til udendørsaktiviteter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh hvor jeg mindes tiden...
  • #1   9. jan 2008 Sa for et par minutter og tænkte de helt samme tanker... Synes det er enormt mørkt her i dag... Heldigvis havde jeg da en kæreste til at tage sig af morgen-hunde-runden.... Så jeg kan vente til det er helt lyst (og forhåbentligt ikke regnfuldt...:-/)

• #2   9. jan 2008 Jamen dog..

Jeg går i disse dage og forundres over (og nyder) at det er lyst når jeg kommer hjem:-)

Men ellers kan jeg kun nikke genkendene til det med mørket..

Men sidder ikke hjemme.. er på job..

• #3   9. jan 2008 Rie - Min kæreste zzzover, han kom hjem kl 7 fra job, og er lige blevet puttet sammen med katten (som jo så også kun har sovet på MIN pude hele natten, forstår da godt hun lige øjner chancen til en remach med kærestens pude *GG*)..

Jeg tager mig sammen om lidt.. Men som man står der og kigger ud i verden - god varm, og med en stue der er hyggelig med stearinlys og the på kanden - virker det bare mere indbydende at blive siddende her og glukke; koen sover alligevel igen..

Men min samvittighed siger nej, og at jeg har splinternyt regntøj jeg kan tage på..

Jeg har ingen undskyldninger .. æv

• #4   9. jan 2008 Jeanette - Ja det må være dejligt at komme hjem til en lys tur med hunden =)

Det lysner også lidt her, men her er stadig bare gråt og øv udenfor =/

Jeg er bare pylderet og ynkelig *GG*

• #5   9. jan 2008 Nååårh stakkels Nina *ae ae*

• #6   9. jan 2008 NU gør jeg det !!!!

hvis jeg vender levende tilbage, ses vi senere - hvis ikke, hvad sagde jeg ; )

• #7   9. jan 2008 Looool

Jeg venter her med spænding..

Er du ikke tilbage om 3-4 timer, sender jeg lige et rescue party ud efter dig *G*

• #8   9. jan 2008 Nina......næææ du er bestemt ikke den eneste. Jeg er også meget træt af denne vinter nu......alt er gråt og trist....solen tittede frem her igår og mig og Emma spurtede ud mens den var der......skønt med en skovtur i solskin....det er en sjældenhed på denne tid.

Emma er så også som en bjørn i vinterhi her om vinteren.........hun kører på total lavblus og der skal virkelig en del til for at peppe hende lidt op.
    Men igår mødte vi en hare i skoven, som var ude og nyde solen og så var der jo lige et lækkert harespor at følge.......det satte lidt kulør på humøret :o)

Men vi må jo bare vente på lysere tider.........vi ved jo de kommer *G*

• #9   9. jan 2008 Det kan faktisk hjælpe meget på humøret at gå en tur i solariet . . . vælg en med svage rør så du kan ligge der længere smiley

• #10   9. jan 2008 Jeg har sådan en speciel lyspære, jeg har i en lampe ved computeren.

Jeg har ikke råd til en hel lysskærm, men den der pære virker fint..

• #11   9. jan 2008 Den kan købes i Matas

• #12   9. jan 2008 Ooohhhh jeg overlevede sandelig =D

Men opfriskende var det nu ikke, synes man bliver lidt sløv af at være ude i vejret =/

Koen ligger tilfreds og sover i sofaen og jeg har lige lavet frisk the at varme mig på =)
    Nu går der da lige et par timer før jeg igen er tvunget ud i verden og vejret Oo

Susie - Ja vi nåede også en solskinstur den anden dag =D
    Måske derfor jeg er blevet så træt af gråvejret? Nu har jeg set det andet er på vej ; )

Meeeen vi så en svane og et egern på turen.. det er ikke ofte jeg lige ser et egern =)

• #13   9. jan 2008 janni - jeg kan desværre ikke tåle solarie, jeg får nældefeber af det.. æv æv..

Jenette - ja jeg burde måske invistere i en minisol.. kan da være jeg kvikker lidt op ; )

• #14   9. jan 2008 Godt, så aflyser jeg redningsmandskabet *GG*

Ja, den har da hjulpet mig de sidste par år:-)

Kommentér på:
Åh hvor jeg mindes tiden...

Annonce