{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ha noget sne :-(
  • #1   4. jan 2008 Jeg savner også sne! vi her så sydsjælland har ikk et fnug...

• #2   4. jan 2008 * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * *
    Mon det her hjælper?

• #3   4. jan 2008 *** Maria ***
    øv hvor snyd, her på lolland hvor jeg bor, er det kun skide koldt og ingen sne :O(

• #4   4. jan 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3
    hehe ja, det skal bare dale stille ned fra himlen.. weeee..

• #5   4. jan 2008 Malene > lidt har osse ret.
    Tror der kommer sne til hele landet senere, det har Jarnvig sagt !

• #6   4. jan 2008 henrijette J : du må klippe nogle papirstrimler og kaste op i luften*ss* hihi
    prøver lige med nogle flere:
    * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * * ** * * * * * * *

• #7   4. jan 2008 =^..^=

• #8   4. jan 2008 *** Maria ***
    det er der godt nok heller ikk meget ved :O(
    men hyggeligt og komme hjem i varmen igen *SS*

• #9   4. jan 2008 > Henrijette... Malene, prøver jo´ bare at hjælpe dig !

• #11   4. jan 2008 Nina B
    øhhh ja.. det ved jeg skam godt.. det var heller ikk ondt ment eller noget..
    det var da en sød tanke helt sikkert

• #12   4. jan 2008 *** Maria *** : ja... hvis man ikk efor sne indenbords....

Nina B: Jeg bliver nok aldrig god til at frembringe sne...

• #13   4. jan 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3
    Nårrr ja det kunne jeg gøre og takker for dine søde snefug ;O)
    årh så har mig og børnene også noget og lave *SS*

• #14   4. jan 2008 henrijette J: håber du har en støvsuger! *gg*

• #15   4. jan 2008 Nå´e godt så !
    Måske i skal finde håndled, albue og knæ beskyttere frem til i morgen... Islag i vente

• #16   4. jan 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3
    jojo en vax endda den kan suge kan den *SS*

• #17   4. jan 2008 Malene, < syn´s du gør et ihærdigt forsøg

• #18   4. jan 2008 Hehe, kan hilse og sige at Mickey er helt vild med sne.. Vi har dog ikke så meget, nok en ½ cm sne, men nøj, han hygger sig i det smiley

• #19   4. jan 2008 nu må jeg ud i kulden** "kennel wøkks" henter mig her fra skolen... Snakkes Nina B og Henrijette:: håber på sne...

• #20   4. jan 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3
    ja vi gør så, god tur og pas på i kulden.. og takker for sne'en ;O)
    knuuz

• #21   4. jan 2008 ´Malene < ja ut´i kulden med dig så ! UHHHH´´´´

• #22   4. jan 2008 ville også så gerne have sne, bare for at se Luba´s reaktion... sne,sne,sne og sne og ingen islag.. :o)

• #23   4. jan 2008 vi venter lige til på tirsdag ikke??
    skal nemlig til køreprøve mandag og vil ikke ha aflysning pga sne

• #24   4. jan 2008 Brrrrrrrrr ,,, jeg ski.. fryser!!! ...og jeg vil ha sol ...og sommer!!! brrrrrr....ikke sne ,,og kulde!! *S*

• #25   4. jan 2008 Dorthe B

Det er det jeg er nervøs for om han evt vil tage hensyn eller det bliver udsat..
    men er ikke nervøs for at køre selv om der ikke er sne det er den motorsagkyndige jeg er nervøs for GG

Kommentér på:
Jeg vil ha noget sne :-(

Annonce