687 visninger
|
Oprettet:
Hvordan vælger man den nye familie? {{forumTopicSubject}}
Ja, hvordan vælger i den nye familie til jeres kære små hvalpe?
Jeg synes altså det er rigtig svært, har en lille killing, som jo på et tidspunkt skal have et nyt hjem, og er så småt begyndt at lede. Og jeg er jo blevet sindsygt glad for det kære pus, og vil jo virkelig gerne finde det helt rigtige hjem
Så derfor spørg jeg jer, hvordan finder i de helt rigtige familier?
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Synes simpelthen det er så svært hver gang nogen kontakter mig angående hende, så tænker jeg bare, nej, du må ikke få hende !
maj 2008
Ork, det synes jeg bestemt også selv men det går simpelthen ikke, manden mener hun skal afsted, og pladsen er måske også ved at blive lidt trang
Men selvfølgelig, hvis det rigtig hjem ikke melder sig, så bliver hun hos mig
maj 2008
maj 2008
Lige præcist Synes simpelthen det er så vigtigt at finde det rigtige hjem, men man er jo bare så bange for at vælge de forkerte
maj 2008
Tror heller ikke det er noget jeg skal prøve igen
Det er en meget stor oplevelse og vildt sjovt og dejligt, men det der med at sige farvel, det dur jeg altså ikke til
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
Jeg fik engang et råd der lyder: "Man skal aldrig sælge hund til en familie man ikke ville kunne sidde og spise en middag med !"
Det lever jeg lidt efter... åårh jo, så bruger jeg min mavefornemmelse
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
Lige netop dine betænkeligheder gjorde at min veninde opgav at avle, da hun 3'die kuld i træk ikke kunne få sig selv til at sælge alle hvalpene... Såååå hun havde et stort hundehold i en periode
Kan du ikke sælge din killing, så behold hende og afhold dig fra avl i fremtiden
Pøj, pøj, og ja, der findes folk derude der kan give din killing et godt liv.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
maj 2008
Skal bestemt heller ikke have flere killinger mor mis bliver "ordnet", når killingen er væk Synes simpelthen der er for mange killinger i forvejen.
Plus at jeg ikke kan holde til at skille mig af med dem
Hvordan vælger man den nye familie?