1.122 visninger
|
Oprettet:
Tilbydes til Avl.. {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen..
Jeg tilbuder min Rottweiler til avl.. Han er 1år 3mdr og er meget pige glad. Derfor syntes jeg at det ville være en go ide hvis han fik mulighed for at prøve det..
Han er en hund med et godt sind, altid glad og så er han vaks..
Han har stamtavle....
Hvis det er sådan dejlig fyr som bozzy du søger, så er du velkommen til at skrive til mig, men da min pc er gået i stykker lige nu.. Vil det være fedt hvis i skriver til mig igennem: Nick & Iza som også er her inde med deres hund Magic *Amstaff*
Hilsen Jeff G
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Skal rottweilere ikke også menta ltestes?
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
men er det ikk' tidligt at bruge een han når
han er 15 mdr?
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 12
Mener du vil brokke dig over...
feb 2006
Jeg har læst mig til at tæver skal være over 2 før det er godt for hende at få hvalpe, men at det er noget helt andet med hanner.. Så snart de begynder at komme lidt sæd ud fra dem, er de ved at være klar til at parre en tæve... Men jeg siger heller ikke at hvis du har en han på 6mdr. at det er en go ide at gøre for det syntes jeg ikke det er, men jeg snakkede lidt med min dyrelæge om det og han siger at Bozzy han alderen til det og at han viser stor interresse for damer..
feb 2006
Jeg har gået og tænkt mig over de ting som du skriver om, men tror du ikke jeg har gjordt mig nogle overvejelser inden jeg har skrev her inde... Bozzy skal jo heller ikke hver en hund der en gang om mdr parre andre damer.. Og jeg vil selv være en del af hvem der skal være køber for jeg er ikke intreseret i at det er unge gutter på 18 der skal have dem, men familie med børn...
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
han vil jo bare sige at han har en flot hund ! og jeg har hørt at det er bra for han hunde at få lov til at parre sig, har hørt de kan blive skøre hvis ikke de får lov, det er jo naturens gang. og så skal dere begynde på med internater... hva med de som har kenneler som bare får hvalpe for at tjene penge?
jeg synes det er flot at han skriver at han har en god hund og dere med det negative skulle lade være med at skrive...
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 340 Svar: 14.230
jeg har hørt at det er bra for han hunde at få lov til at parre sig, har hørt de kan blive skøre hvis ikke de får lov, det er jo naturens gang ...
hvor i alverden har du hørt det henne ??? Det er da simpelthen det værste sludder jeg nogensinde har læst ..
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 261
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.779
det er ikke helt korekt - rottweiler kan blive røngent efter de er 12 mdr gamle - det blev Jessie og DKK har godkendt dem - der står desuden også på deres hjemme side - men der kan muligvis være forskel på de forskellige racer.
Jeff - tænk lige over at når han først har prøvet det en gang - ja så ved han også hvad det går ud på og bliver måske ikke til at styre når der er "løbske" tæver til stede - he he - Måske skulle du alligevel vente til han har overstået hans næste "lømmealder" 17-22 mdr. - så er han også ved at være "voksen"
Men check lige de tæver som han skal parre med om deres sundhed også er i orden.
mvh Karin
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
En hanhund vil ofte ændre sig en smule når han har parret, f.eks. lette ben inden døre og blive mere dominerede! Og som ejer af en hanhund der indgår i avl, kan jeg jo så oplyse at det ikke altid er særligt sjovt at ha en "hjerne-død" hund, når der er løbske tæver!
Men selvfølgelig er det spændene og en sjov oplevelse når ens hanhund bliver far.
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
sep 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 6
Tilbydes til Avl..