Sort og hvid, hvad bliver det?? Sort og hvid, hvad bliver det??
Vi har en sort og en hvid schæfer, den sorte er tæven.. Vi skal måske have hvalpe på dem, men det er ikke sikkert endnu.. Men hvad tror i farverne vil blive?? Grå?? sort m/hvide aftegn, eller omvendt?? Stribede?? min lærer gættede for sjov på skotskternet?? Eller bliver nogle bare hvide, mes andre bliver sorte?? Hvem ved?? Jeg vil gerne høre jeres bud, og høre om der er nogen, som har erfaringer med den slags..
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.415
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.415
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 181
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
De kan ses på billede nr 9 herinde:
(link fjernet)
....nå-ja, den huskyfarvede hvalp derinde, er et udslag af Misja's mor, der er ½ husky og ½ samojede
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Fordi jeg tror det gen generalt, er stærkere end det hvide - men intet er sikkeret - før hvalpende er der, hvilket billedet inde hos Misja også viser
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 82 Svar: 308
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Men da det mørke gen altid er det mest dominerende...............så vil jeg gætte på flest mørke hvalpe.................
Lidt sjovt her hos os................1 gang fik vores hunde een helt hvid hvalp ud af 11......................og her sidste gang een hvid ud af 4............med en lille ring om øjet...............han ligner hans farfar som snydt ud af næsen..............................
Vores hunde er mest mørke/tigerstribede...............med noget hvidt på sig.......................vores hanhund's far var helt hvid med ring om øjet...........................farmoderen næsten kun tigerstribet......................
Mormoderen............tigret/hvid.......................og morfaderen helt hvid..........................
men det lå jo i generne at der var hvide forfædre.............men det mørke/tigret......dominerede.............
Sort og hvid, hvad bliver det??