675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sort og hvid, hvad bliver det?? Sort og hvid, hvad bliver det??

Vi har en sort og en hvid schæfer, den sorte er tæven.. Vi skal måske have hvalpe på dem, men det er ikke sikkert endnu.. Men hvad tror i farverne vil blive?? Grå?? sort m/hvide aftegn, eller omvendt?? Stribede?? min lærer gættede for sjov på skotskternet?? Eller bliver nogle bare hvide, mes andre bliver sorte?? Hvem ved?? Jeg vil gerne høre jeres bud, og høre om der er nogen, som har erfaringer med den slags..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort og hvid, hvad bliver det??
  • #1   3. jun 2006 Gætter på ensfarvede hvide og sorte, flest sorte, måske kun sorte, da jeg tror atgenet for hvid er vigende.

• #2   3. jun 2006 Det vil kræve at den sorte har et gen for hvid, at få hvide hvalpe.

• #3   3. jun 2006 jeg tror der bliver : hvide, sorte, og måske nogen grå. ellers med hvid og sorte prikker eller omvendt

• #4   3. jun 2006 Tjaaa - Misja's mor var helt hvid og hendes far var helt sort, der kom 2 sorte og 3 hvide smiley

De kan ses på billede nr 9 herinde:

(link fjernet)

....nå-ja, den huskyfarvede hvalp derinde, er et udslag af Misja's mor, der er ½ husky og ½ samojede smiley

• #5   3. jun 2006 ..........sorry, hvad jeg ville sige var, at jeg tror også der bliver flest sorte hvalpe.

Fordi jeg tror det gen generalt, er stærkere end det hvide - men intet er sikkeret - før hvalpende er der, hvilket billedet inde hos Misja også viser smiley

• #6   3. jun 2006 Jaa... Men det kunne nu være sjovt med blandede farver, i stedet for bare sorte og hvide.. Det er sådan at den sorte tæve (tessi, kan findes herinde under schæferhund og tessi) er hvid på brystet og mellem bagbenene.. Kan det give en større chance for hvide hvalpe??

• #7   3. jun 2006 Jeg kender en med en Hvid hyrdehund, han - den har lige fået hvalpe med en alm. schæfer. Der var 4 hvide hvalpe og to sorte.

• #8   7. jun 2006 kommer vel helt an på hvilke gener for mørke og lyse farver der er i forældre dyrene...........fra deres forfædre også.............og deres forfædre igen..........og igen..............og igen.................*GG*

Men da det mørke gen altid er det mest dominerende...............så vil jeg gætte på flest mørke hvalpe.................

Lidt sjovt her hos os................1 gang fik vores hunde een helt hvid hvalp ud af 11......................og her sidste gang een hvid ud af 4............med en lille ring om øjet...............han ligner hans farfar som snydt ud af næsen..............................
    Vores hunde er mest mørke/tigerstribede...............med noget hvidt på sig.......................vores hanhund's far var helt hvid med ring om øjet...........................farmoderen næsten kun tigerstribet......................

Mormoderen............tigret/hvid.......................og morfaderen helt hvid..........................

men det lå jo i generne at der var hvide forfædre.............men det mørke/tigret......dominerede.............

Kommentér på:
Sort og hvid, hvad bliver det??

Annonce