{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man se.. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan kan man se om ens taeve snart kommer til det punkt at hun skal foede?

jeg ved der er det med redebygning og at temperaturen falder.. men er der andere ting som ens taeve evt goer som viser at nu er det snart tid..

min vaps er begyndt at ligge sig meget paa siden og hun staar ikke laengere saa meget af gangen hun vil bare helst ligge..

nu er hun foerste gang foedene og jeg har hoert at de har en tendens til at foede foer tid.. er det noget i andere har erfaringer med? hun blev parret foerste gang 6 marts saa hende dag 56 er nu paa loerdag og hendes dag 63 er loerdagen efter.. og jeg er selv ret sikker paa at hvalpene er her inden naeste weekend.. smiley

haaber i vil dele jeres erfaringer om jeres foerste gangs foedene vapser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan man se..
  • #1   27. apr 2010 jeg havde også læst en masse om hvad tæverne gør inden de skal føde - kunne bare ikke bruge det til noget som helst, da min aya overhovedet ikke viste nogen tegn. hun virkede helt normal og afslappet, så vi lukkede hende og bella i gården og tog til byen for at handle i 2 timer. da vi kom hjem havde hun født de første 4 ude i gården med hjælp/forstyrrelse af en begejstret bella. det var heldigvis solskin og dejligt varmt, så der var ingen skade sket, og de havde det alle fint, men uha for et chok vi fik. hun fødte for øvrigt på sin 59. dag.

  • #3   27. apr 2010 alle de "sikre" tegn passer heller aldrig her i huset, men jeg har pt en førstegangs fødende tæve gående og vi har dag 64 efter første parring og er der ikke sket noget i morgen bliver vi nødt til at kigge forbi dyrlægen

  • #4   27. apr 2010 Ok Lashes virker nu ogsaa meget mere mor afhaenig smiley hele tiden skal hun holde oeje med hvor jeg er.. hun er ogsaa begyndt at ligge sig mere i hendes kurv end hun normalt goer.. (normalt er hun KUN i sengen under dynen).. hun vil gerne stadig spise men helst ikke hendes eget mad saa hun har faaet tiger maelk nogen af dagene og ogsaa noget raadt, bare saa hun fik noget.. hun wirker til at hun vil faa foer tid som hun ser ud nu.. men da det jo ogsaa er min foerste gang (har kun vaeret med til foliger) er det lidt svaert at sige 100% men er naesten sikker paa hun faar i midten af naeste uge smiley

  • #5   28. apr 2010 Det er åbenbart megte forskelligt. Vores Cairn begyndte at halse et døgn før hun fødte den første hvalp. Fik den 5. hvalp 12 timer før den første sååå man kan aldrig vide sig helt sikker på forløbet! ;0)
    Alle hvalpe var sunde og raske..
    Held & lykke, det er en fantastisk oplevelse!


Kommentér på:
Hvordan kan man se..

Annonce