2.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Labrador hanhund til avl søges hurtigt Labrador hanhund til avl søges hurtigt

Hejsa..

Min mor søger med lys og lygte efter en han labrador til hende tæve.. Der skal være papirer på, og det skal være billigt.

Der er kun 5 dage tilbage til at hendes løbetid afslutter.
Kan du hjælpe mig, så bliver jeg glad!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Labrador hanhund til avl søges hurtigt
  • #1   7. dec 2005
    Billigt ? ... for en parring gir´ man normalt hvad en hvalp koster....

• #2   7. dec 2005 Nadia - inde på deres officielle hjemmeside, er der en liste over hanhund til avl.

• #5   7. dec 2005
    Vi har prøvet med en anden hanhund,,, men den gik ikke da hundene ikke kunne sammen.

Kan det virkelig være rigtig at man skriver sådan et indlæg forum for at få sådan nogle svar som f.eks. fra Eva B..??? For det er da for latterligt,,,

• #6   7. dec 2005 Eva :-))

• #7   7. dec 2005 Eva b. jeg skrev beskeden mens du skrev anden besked,,, sorry. Troede ikke du havde mere at sige.. undskyld.

• #8   7. dec 2005 Nadia - læs Eva's sidste indlæg - hun ved hvad hun taler om så når hun skriver læbet er kørt og i må vente til næste gang - så er det nok virkeligheden.

Og så finder du de hanner du søger inde på deres hjemmeside - finder lige et link til dig.

• #10   7. dec 2005 hmm - staveplade smiley

læbet = løbet er kørt, sku der stå.

• #12   7. dec 2005
    Jeg har forstået at løbet er kørt, og grunden til at jeg skrev var i håb om enten at være ekstrem heldig, eller havde fundet en han hund til næste gang..

• #13   7. dec 2005 Nadia - Her er linket og også hvad der er, af gode råd og restriktioner på avl af Labradors:

(link fjernet)

• #14   7. dec 2005 Held og lykke med det, næste gang hun går i løb ;o)

//Karina.

• #15   7. dec 2005 Håber i når at finde en. man skal have lov til at spørge uden at blive trynet. Held og lykke fra os:)

• #16   7. dec 2005 Reese: helt rigtigt man kan da ikke bare finde en over nettet så hurtigt de vil temlig sikkert slet ikke passe da man først skal se vor der er fejl og ikke fejl i forhold til hver hund

• #20   7. dec 2005 Michelle og Kenneth N> Haha....tror det er forskelligt, hvad folk aftaler..ofte vil der vil ske en om parring ved næste løb

• #24   8. dec 2005 Hej Nadia.

Ærgeligt at det ikke lykkedes med at parre tæven i denne omgang, men på den anden side, så har I (dine forældre) jo god tid til at finde den helt rigtige hanhund til næste gang.

Hvis jeg må give et par gode råd så bør I jo kigge nøje efter sundheden på den hanhund i vælger. Labrador er så stor en race og der findes så mange gode hunde at man absolut ikke bør gå på kompromis med sundheden.

Vær sikker på at hundens forfædre er HD-frie langt tilbage på stamtavlen og tjeck hans HD-indeks. Indekset bør for mig at se være over 115 (som et absolut minimum for en hanhund) og med et sikkerhedstal over 0,6.

Omkring prisen på sådan en parring vil den ofte afhænge af kuldstørrelsen. En god hanhund skal ofte have 7-800 kr. for parringen og efterfølgende 7-800 kr. pr. levendefødt hvalp.

Hvad er det for en tæve dine forældre har? Hvad afstamning er hun?

Hvis I har spørgsmål omkring valg af hanhund vil jeg altid gerne forsøge at hjælpe (hvis jeg kan).

Camilla

Kommentér på:
Labrador hanhund til avl søges hurtigt

Annonce