{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Dygtige Baloo (Agility) {{forumTopicSubject}}

Er næsten lige kommet hjem fra træning med Baloo. Han går på let øvede og i dag var virkelig en "glædens dag". Ikke siden han "bommede" på vippen for snart 3 år siden har han turdet tage den alene.

Da jeg så den var sidste forhindring på en af banerne i dag, blev jeg selvføgelig nervøs. Men da han nåede til vippen gik han op på den og ud over "vippet" hvor jeg lige sikrede mig at den ikke bommede og ned som om det havde han gjort 1000 gange. Det samme gentog sig 2. gang han skulle løbe banen - og denne gang hjalp jeg ham ikke. Hvor er det altså fedt, for det har været det som har været han "bagdel" ift. agility.

Bagefter gik vi hen og selvtrænede hjulet - og uden at sige hvad han skulle hoppede han igennem. Der var kun 2 gange han snød og løb uden om, resten af gangene hoppede han igennem hjulet.

Sidste bane gik han så fint, selvom den var noget lumsk. Selv da vi vendte "banen" om, dvs. vi skulle løbe den bagfra var der kun en lille svipser, og det var fordi jeg ikke havde hørt ordentligt efter, så det var jo ikke Baloo's skyld.

Så det har været en rigtig god træning, også selvom Bianca måtte blive hjemme, hun går på holdet "begyndere" lige før Baloo - hun er nemlig i løbetid.

Synes bare jeg lige ville dele min glæde over hvor godt det gik i dag - det er superfedt at have sådan en god træning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dygtige Baloo (Agility)
Kommentér på:
Dygtige Baloo (Agility)

Annonce