918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lære hunde at være stille i lejlighed Lære hunde at være stille i lejlighed

Jeg er desværre i en situation hvor jeg skal til at flytte i lejlighed igen. Jeg flyttede fra lejlighed for 3 år siden da den ene hund havde alene hjemme problemer.

Nu har hundene så haft masser af plads at lege på og ingen at genere når de gør.

Dette skal så ændres når jeg flytter da de ikke må være til gene, men er det helt urealistisk at tror det kan lade sig gøre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære hunde at være stille i lejlighed
  • #1   26. mar 2018 Har hunden alene hjemme problemer? For det ændrer sig jo ikke ved at flytte i lejlighed. Hvis den har haft problemer de sidste 3 år, men bare ikke har generet nogen (ud over sig selv, ved at være ked af det smiley ), så er problemet jo ikke blevet mindre, tværtimod!

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 964
    #2   26. mar 2018 Altså vi har en larmende vagthund, som var stille da vi boede i lejlighed. Han måtte kun gø hvis det bankede på vores dør.

Så ja, det er bestemt muligt at lærer en hund at være stille.

• #3   26. mar 2018 Jeg har ikke oplevet problemer de sidste 3 år.

• #4   26. mar 2018 Så forstår jeg ikke startindlægget. Du flyttede fra lejlighed, fordi den ene hund havde alene hjemme problemer. Nu har den så kunnet gø i 3 år uden at genere nogen.

Men den har ikke alene hjemme problemer mere? Eller?

• #5   26. mar 2018 helt ott. A du har skiftet profil....ØV.....den var så god den før!

• #6   26. mar 2018 Rødtop, det er fordi jeg holder ferie, så billedet af Dorit på ryggen, symboliserer ret godt de næste par dage smiley

• #7   26. mar 2018 Spørgsmålet er jo om hvorfor din hund gøede før og hvordan den vil tackle flytningen igen nu her

Hvis den gøede pga lyde før vil den nok begynde igen. Hvis den gøede fordi den var ked af at være alene og du ikke har arbejdet med dette siden så vil den nok også stadig være ked af at være alene. Og så vil naboerne ugen kunne høre det.

Under alle omstændigheder anbefalet man alenehjemme træning igen forfra ved flytning. Netop fordi man ikke kan forvente hunden er tryg i et nyt hjem.

• #8   26. mar 2018 Som det fremgår at det jeg ellers tidligere har skrevet, så har der ikke været problemer de sidste 3 år.

Hvorfor der var problemer da jeg boede i lejligheden ved jeg ikke.

Kommentér på:
Lære hunde at være stille i lejlighed

Annonce