445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bitch som politihund ;O) Bitch som politihund ;O)

Så oprandt den store dag hvor jeg skulle til foreløbig "bedømmelse" i Politihundeforeningen med min kæleterrier forklædt som Amstaff.

Rundt omkring i det danske land tager de ikke gerne den type hunde ind længere, men på Bornholm følger de heldigvis ikke moden slavisk.

Jeg blev utrolig pænt modtaget uden de sædvanlige fordomme om min lille Bitch - af 6 gode solide bornholmske stykker mandfolk. Og jeg må sige jeg blev meget positivt overrasket. En ældre herre "Gregers" valgte at slå følge med mig i samtlige 2 timer og fortalte alt om deres træningsarbejde.
Bitch var kun lige kort ude af bilen, hvor hun passende demonstrerede sine politihundeevner ved at tisse op af et bøgetræ ;O) Hun fik også lov til at vise sin store kærlighed til hendes bidepølse - og det endda uden at bide den stakkels træner *ssss*

I morgen skal jeg starte lydighed med hende og så skal Bitch ellers tages op på deres bestyrelsesmøde på mandag. Formentlig kan jeg ikke blive optaget som aktivt medlem fordi hendes race ikke er ønsket i foreningen, men jeg kommer til at kunne træne på lige fod med de andre.

Vil egentlig ikke noget med dette indlæg, andet end at udtrykke min begejstring over foreningen, deres modtagelse af mig og deres generelle holdning omkring hele muskelhunde problematikken...

Fortsat god lørdag ;O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bitch som politihund ;O)
  • #1   6. jan 2007 "Formentlig kan jeg ikke blive optaget som aktivt medlem fordi hendes race ikke er ønsket i foreningen"

De er da ikke uden fordomme. Men vil gerne have dig som betalende medlem. Mystisk.

• #2   6. jan 2007 Det lyder da helt perfekt..
    Ja, man skulle bo på Bornholm med sin hund smiley

• #3   6. jan 2007 Det de mener med "aktiv" er at racen er dømt uønsket af hovedbestyrelsen (som ikke sidder på Bornholm). Derfor skal jeg ansøge om at blive medlem via foreningen på Bornholm der derefter sender mig videre til hovedafdelingen... Da tøsens race ikke er ønsket af hovedbestyrelsen vil de ikke godkende mig, og jeg kan derfor kun deltage lokalt... Herovre har de ingen problemer... Så jo.. fordommede eksisterer men ikke på lokalt niveau...
    Lidt kryptisk - men jeg er bare lykkelig for at finde et sted jeg kan træne ;O)

Kommentér på:
Bitch som politihund ;O)

Annonce