Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyd CD til angst hund
  • #1   13. aug 2013 Den har ikke hjulpet min hund. Lydene er ikke som i virkeligheden

• #2   13. aug 2013 Tak for svar smiley

• #3   13. aug 2013 Det Hjalp slet ikke på min gamle hund. Men at opsøge lydene i virkeligheden og give trykke rammer samtidig hjalp meget.

• #4   13. aug 2013 Det dur bare ikke her desværre. Derfor fik vi anbefalet CD af en rigtig dygtig adfærds ekspert - da han jo er tryg i sit hjem.

Men hvis det ikke hjælper såe ved jeg ikke rigtigt.

Men min hund er panikken for ALT.. en bildør der smækker er nok til at skræmme livet af ham.

• #5   13. aug 2013 Nogle hunde hjælper det på, andre gør det ikke.. Hvorfor ikke prøve at anskaffe en, også se? smiley

• #6   13. aug 2013 Min gamle jack russell jeg havde, der hjalp det heller ikke. Hun var skudræd og bange for fyrværkeri. Det tog 3 år, at lære hende at skud ikke var farligt. Jeg var på skydebanene med hende, og fik hjælp af en god veninde, men det er et hårdt job, at træne en lydangst hund

• #7   14. aug 2013 Ved ikke om det er fordi vi har brugt det fra hvalp... Men collier KAN jo være lydangste - det ønskes jo selvfølgelig ikke.. Men opdrætter har derfor spillet en lyd-CD hver dag, med fyrværkeri, torden, og alle mulige andre lyde... Vi har så fortsat efter vi fik hende hjem...
    Når det tordner kigger hun bare op og lægger sig til at sove eller vil gerne ud at gå..
    Fyrværkeri har vi hørt een gang et lille stykke væk... Der sad vi i haven, og hun vrikkede ikke med et øre...
    Dog kan hun blive bange for støvsuger/håndmikser/boremaskiner - så gør hun... Længe...
    Så det er vi ved at træne :). Støvsuger ligger fremme i stuen og der bliver serveret mad PÅ den ;)..

Håber i kan finde en løsning... Er også lidt nervøs for, hvordan hun vil tage nytårsaften - men føler at vi har gjort hvad vi kan.. Og så må vi bare håbe.

• #8   14. aug 2013 Det har du ret i men det er ikke fra hvalp af.. du kan evt læse lidt i mine forum emner. Det er efter han har været opereret og er derfor blevet understimuleret i rigtig mange måneder - derefter er han blevet angst.. smiley

• #9   14. aug 2013 Øv :-(.. Men jeg tror på at det hos nogle hunde kan trænes væk... Håber det kan for jer.. I kan jo prøve CD'en.. Vi bruger den med sorround.. Og så er hun i et andet rum.. Regner så med vi kan have hende i det rum hvor det bliver spillet til sidst og hun ignorerer det.

• #10   14. aug 2013 Jeg har haft den i flere år...Synes ikke den har hjulpet det helt store...Men nu skyder de også oppe ved mig som om 3 verdenskrig er brudt ud...Så forrige år valgte jeg at gå ud i haven med vufferne...Og sige ih og åh seee...Med munter og lys stemme og med mit kropssprog vise at det var en fest, sjov og ballade....Se det virkede sørme. Gjorde det samme sidste år og joh det virker skam.

• #11   14. aug 2013 Det virker ved den del at lave en "fest". Desværre ikke her. Man kan ikke komme i kontakt med ham overhovedet.

• #12   14. aug 2013 Nej det har heller ikke hjulpet på min hund men masser af motion og en tændt radio for den til at slappe af også masser af forskellige bidben det hjælper.

• #13   14. aug 2013 Gid det vil hjælpe på min smiley det er så synd.. i sær nytårsaften.

• #14   14. aug 2013 Tænd lyset og lad fjernsynet køre og rul gardinerne ned så der ikke kan komme lys ind udefra detgør jeg nytårs aften også er jeg altid hjemme nytårs aften så man kan berolige hunden.

• #15   14. aug 2013 Det hjælper desværre minimalt.. eller næsten ikke. Men det er jo det eneste jeg kan gøre.

• #16   14. aug 2013 nop ikke her. hund lå bare og sov mens jeg sad og hørte på alt den larm.... men vi var begge ved at dø da den mellem hvert "nr" kommer en stemme der sige hvad det næste der kommer er. så mår man har hørt på skud i 7 minutter så får man en meget stort chok når der er en der begynder at snakke og der var skruet meget højt op

Kommentér på:
Lyd CD til angst hund

Annonce