593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Solve Your Dog's Jumping Problem! Solve Your Dog's Jumping Problem!

Hvad synes i om denne gut?
http://www.youtube.com/watch?v=oFscKdfpQWA

Personligt synes jeg, at det er en lidt ubehagelig måde at træne sin hund?

Jeg søger lidt omkring vedr. træning af, at lære sin hund ikke at hoppe op. Chanel er blevet rigtig grum til det, og min ene veninde blev rigtig skræmt af hende.
Så kom endelig med gode ideer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solve Your Dog's Jumping Problem!
  • #1   20. nov 2011 jeg gjorde det at jeg vendte ryggen til Molly og sagde NEJ!

Synes os det videoklip er lidt ubehageligt smiley

• #2   20. nov 2011 Vi arbejder pt. med "hopper du op, går jeg igen eller vender mig"

Så hver gang de hopper op, så går vi enten ud igen eller vender os om og ignorere dem..
    Det med at tage fat i dem kunne jeg ikke finde på og det er også ret svært da vores er så små som de er..

Vi prøver også en anden metode som en kombi med de andre, at få dem til at blive i kurven indtil de er faldet til ro.. Vi laver ganske enkelt kontakt øvelse indtil de er rolige.. Det hjælper også nogle gange..

• #3   20. nov 2011 Jeg synes det er ubehageligt :s Og du lærer bare hunden at det er ubehageligt at vi rører ved dens poter, og det er jo vigtigt at vi kan undersøge poterne hvis noget er galt med den.

• #4   20. nov 2011 Det med at vende sig om går slet ikke. Jeg har prøvet det en hel del gange nu og det er endt galt hver gang. Dvs. hun har væltet møbler, vaser, til og med mig. Jakkerne bliver ødelagt og min krop bliver godt kradset til smiley

• #5   20. nov 2011 Mmm, den piver også når han tager fat. Så jeg tror ikke umiddelbart på, at han kun "lige" tager fat.

• #6   20. nov 2011 tror faktisk at en del hunde vil pive hvis man holder dem fast... men lige her tror jeg også at han klemmer, for det er hurtigt at hunden mister lysten til at hoppe op

• #7   20. nov 2011 Hvad hvis du "dominere" hende?
    Se vredt på hende, sig NEJ hver gang hun hopper op og gå mod hende.. altså sådan at hun må bakke væk?
    På den måde burde hun finde ud af at det er uønsket adfærd.. :S

• #8   20. nov 2011 Jeg har også problemer med at Joy hoppe op, men hun begynder at blive bedre. Her er der bare ingen der aer hende før hun er nede på jorden.

• #9   20. nov 2011 Jeg synes den er lidt ubehagelig, men så alligevel, hunden tager ikke skade af det. Dog synes jeg at det må være forvirrende for hunden, for den bliver jo bedt om at komme op, og så bliver den smidt ned igen.
    Plus at hunden kan få ubehagelige oplevelser med, at der bliver taget på dens poter.

- Har aldrig selv haft problemer med at Vaks hopper, men han vejer heller ikke så meget, så har ikke haft brug for at han skal lade være, medmindre det er børn, og der beder jeg ham bare om at gå væk.
    Men heck, han på størrelse med en kat.

- Så jeg ved ikke helt hvad du kan gøre.

• #10   20. nov 2011 Her hjælper det heller ikke at vende ryggen til Satu. Så har man også bare kradsemærker over hele ryggen. Det er især et problem når vi får gæster.

• #11   20. nov 2011 Jeg har prøvet med et hårdt nej, hvor jeg går hen mod hende - hun springer til siden - begynder at pive og så hopper hun op igen.

Det jeg gør lige pt. er, at jeg får hende til at sidde ned, mens min kæreste kommer ind ad døren, giver hende "bliv" komandoen. Han kommer først hen og hilser når hun sidder helt stille. Det går okay, så længe det ikke er mig selv der kommer hjem. Der går hun helt amok smiley

• #12   20. nov 2011 Jeg bruger træning, på den måde, at når jeg kommer hjem, så siger jeg nej hvis hunden kører helt op, og åbner først døren når der er stille. Så har jeg en godbid klar, og skynder mig at sige dygtig og stopper en stor godbid i munden.

Tager stille og roligt jakken af m.m. og kommer hunden springende igen, så har jeg en ny godbid klar, og inden hunden når hen til mig, så viser jeg godbidden og holder den så hunden er klar på at tilbyde noget for godbidden, og sådan gør jeg nogle gange, indtil der er lidt ro på, giver evt et tyggeben, så der er noget at være optaget af.

Når der kommer gæster, så beder jeg hunden om f.eks. at sitte og holder kontakt imens jeg giver en del godbidder. Når gæsten så har sat sig, så kan de jo have en godbid klar som hunden kan se, så den igen hellere vil tilbyde noget for at få godbidden, end at hoppe op

• #13   20. nov 2011 Hun D.

Det er en del nemmere når man har en madmotiveret hund. Desværre er der intet mad der siger Chanel noget. Heller ikke legetøj. Det er så ærgerligt, hvis hun bare var lidt madmotiveret kunne det hjælpe mig ret meget.

• #14   20. nov 2011 Giv hende snor på, og den der kommer hjem ignorere hende indtil hun er lidt rolig, og så er belønningen kontakt smiley

• #15   20. nov 2011 God ide :-)!

• #16   20. nov 2011 Herhjemme havde/har vi samme problem - Asti vil helst helt op i hovedet på en for at sige hej, men hun bliver en stor hund så det vil ende med at hun vælter mig ;O)

Vi har afhjulper det ved kun at hilse på hende når hun sidder - så en sit-kommando og kun kontakt så længe hun bliver siddende... Allerede efter få dage var der bedring smiley

• #17   20. nov 2011 Hold da kæft et fjols...

• #18   20. nov 2011 Jeg synes godt nok der snart er en lang liste af "dårlige" kendte hundetrænere. Men det med at være fysisk sælger åbenbart i USA.

• #22   21. nov 2011 Hvor ledt at give hunden en op-kommando og så straffe den for det :o(

Kommentér på:
Solve Your Dog's Jumping Problem!

Annonce