431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Opstart af alenetræning. Opstart af alenetræning.

Hej alle.

Ja jeg skal jo i gang med alene træningen. Den har jeg egentlig styr på, men hvor længe af gangen mener i man skal træne her i starten? Jeg kan ikke huske hvor længe jeg gjorde det med Hannibal nemlig.

Jeg har fundet de bøger frem jeg bruge med Hannibal da det fungerede super godt for Hannibal, men der står kun fremgangs måden og ikke andet..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af alenetræning.
  • #1   11. dec 2010 kommer meget an på hvordan han er - men ikke længere end at han ikke når at blive bange eller utryg hvis det så er 1 min er det der man starter er det 10 sekunder er det der og er det 10 min er det. Her har jeg startet ve 20-30 sek og så gåert ret hurtigt frem fra det

• #2   11. dec 2010 Det kommer meget an på hunden vil jeg sige..

Srtart ud med at gå ud af rummet hvor hunden ligger og kom tilbage inden den "fatter mistanke".

Så går man ud med skraldet, henter posten og sådan mens hunden bliver inde.

Så står man lige ude foran døren et par min.. Og så lidt længere tid.. og så lidt længere tid.

Klarer hunden det fint fortsætter du, klarer den det ikke træder du et par skridt tilbage og starter derfra.

• #3   11. dec 2010 Det er ikke helt det jeg mener, for det ved jeg. Men hvor mange gange kan jeg gøre det? Jeg startede som sagt med lige at gå ud og komme ind med det samme. Jeg er oppe på 5 min nu har stop ud med.

• #4   11. dec 2010 Giver det mening det jeg skriver?

• #5   11. dec 2010 Hvor mange gange trænere man det af gangen her hvor det er så lidt tid?

• #6   11. dec 2010 umm altså det kan du sagtens træne ange gange - også bare sådan noget ed at gå ud og komme ind igen lidt efter - det kan du gøre 30 gange om dagen hvis du vil - bare aldrig mere end hunden altid er ok med det. Men jeg synes at især den første del af alenehjemmetræningen - det ed at gå - kan trænes mange gange dagligt netop for at hunden ikke bliver ret sensitiv over det at an går (for det gør man så tit at det ikke er noget særligt)

• #7   11. dec 2010 CMP-med verdens bedste hunde .

Tak det var lige det jeg mente.

• #8   11. dec 2010 Super, også stor tak her fra, det var lige det spørgsmål jeg skulle til at stille smiley

Kommentér på:
Opstart af alenetræning.

Annonce