{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Træning, forsikring og listehund {{forumTopicSubject}}

Hej - skriver dette som medhjælp for en anden bruger, i håb om at nogen kan hjælpe på dette område:

Lige nu træner jeg mine forbuds hunde i DcH slagelse på et hold der hedder Kim Larsen holdet

" vi er dem de andre ikke må lege med "

men nu er der kommet det problem frem at vi alligevel ikke må træne vores hunde uden mundkurv fordi det forskíkrings selvskab ikke vil dække ordenligt.

Nogle der kender et selvskab der vil dække lydigheds træning på lukket privet bane uden mundkurv ??

Dette emne skal ikke diskuteres eller bruges til debat forum.

PÅ FORHÅND TAK



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning, forsikring og listehund
  • #2   16. nov 2010 Line: Hvilke forsikringsselskab vil ikke dække?

    Jeg havde på fornemmelsen at der ville komme problemer med forsikringerne efter den nye lov. Forsikringer vil da helt klart udnytte at de racer er blevet ulovlige, så enten sætter de præmien sindsygt op eller siger de ikke vil dække hunden. Det er frygteligt at det skal være sådan....


  • #3   17. nov 2010 Jeg har ikke fået offentliggjort hvilket selskab det drejer sig om -

    men personligt har jeg haft et mindre 'sammenstød' med Top Danmark - der ville have jeg skulle betale 4000-4500 kr. hvis jeg skulle forsikre min race hos dem.

    Vi har altid haft alle tre i een - alm. ansvar, syge og udv. ansvar -
    og netop det udvidet ansvar dækker nemlig i arbejds-og træningsøjemed.

    Men tilsyneladende, er der nogle forsikringsselskaber, der nu ser en fidus i at øge prisen på den udvidede ansvarsforsikring - da de jo iflg. regeringen er 'utilregnelige' hunderacer!!!

    (er så vred over dette komplet forkerte og misforstået stempel)


Kommentér på:
Træning, forsikring og listehund

Annonce