{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Nu er han snart alene igen {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt lige over et indlæg med en hvalp der skal starte alene hjemme træning,og kom til at tænke "åh nej! Det skal vi også snart...igen". Nu har kæresten været arbejdsløs i snart et år, og har derfor været hjemme det meste af tiden. Da det var ved at være tid til at han skulle starte noget potør-praktik, begyndte vi at træne alene hjemme, men så, for 10 uger siden, brækkede manden selvfølig benet, og har været hjemme lige siden. Imorgen skal han have skruerne ud, hvilket betyder at han starte på portør-uddannelsen, og hunden skal have genopfrisket alene hjemme træningen. Han er VIRKELIG ikke meget for at være alene hjemme. Og det hænder at han får fat i skraldeposen, noget fra opvasken, reklamer mm. som så er splittet når vi kommer hjem. Så til alle jer der skal igang med alene hjemme træning, håber jeres har nemmere ved det end Riki :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er han snart alene igen
  • #1   29. jun 2010 jeg er selv arbejdsløs, men derfor kan man jo stadig træne alene hjemmetræning med hunden. det bør man da næsten gøre. jeg lader hunden være i køkken og baggang, mens jeg f.eks slår græsset, kører ind og handler osv.

trænngen skal selvfølgelig starte i det små, men når man kommer op på en time eller to, så kan man jo sagtens gå på indkøb, eller luge køkkenhaven.

Min personlige mening er i hvert fald at uanset om man går hjemme, eller går på arbejde, så skal hunden lære at være alene hjemme. det er ikke noget der skal til at genindlæres, når man får brug for det.

Håber det giver mening. det er ikke en beskyldning, men et godt råd. smiley

• #2   29. jun 2010 Peter S- Har svært ved at smide manden ud og slå græs eller køre en tur når han ligger med brækket ben. Desuden har han ikke måtte forlade lejligheden mens han var arbejdsløs, ud over på bestemte tidspunkter...har ikke lyst til at fortælle hvorfor her da det er for personligt. Men alt har en årsag ;o). Tro mig de gange vi har haft muligheden, har vi trænet for at holde det ved lige.

• #3   29. jun 2010 DEt personlige kommer selvfølgelig ikke mig ved, og selvfølgelig er der en årsag. som sagt ville jeg ikke dømme dig/jer. desuden kommer der næsten altid noget uforudset i livet, så som et brækket ben. jeg ville også bare prøve at give jer et godt råd. smil. no bad feelings.

selvfølgelig kan din kæreste ikke forsvinde, når benet er brækket, og har fået ordre på at blive hjemme.

Jeg håber det lykkedes for jer.

• #4   29. jun 2010 Peter S- No bad feelings ;o) Kan godt høre jeg fik skrevet det hårdere end det skulle lyde. Men var bare en forklaring på hvorfor det ikke har kunne vedigeholdes og derfor er gået lidt i vasken:o).
    Det skal bare lykkedes. Det har det gjort før, men han er bare ikke meget for det iforvejen. Nu får kæresten skruerne ud imorgen, så må vi se om han kan gå med det samme eller om han skal genoptrænes først. Men så snart han kan komme ud af døren, så er det igang :o)

• #5   29. jun 2010 Michelle B: det lyder fornuftigt, og det lyder også til at du har noget mellem ørerne. he he. Jeg har sendt dig en PB.

Peter

• #6   29. jun 2010 Peter- tager jeg som en kompliment, men hvis jeg har noget imellem ørene, så er det nok bare for at holde ørene adskilt *gg*. Har set din PB, men alle telfonerne kimede lige på en gang, så jeg var lidt længe om at svare :-). Det er ikke sådan med det moderne elektroniske l*rt

Kommentér på:
Nu er han snart alene igen

Annonce