Nu er han snart alene igen {{forumTopicSubject}}
Jeg faldt lige over et indlæg med en hvalp der skal starte alene hjemme træning,og kom til at tænke "åh nej! Det skal vi også snart...igen". Nu har kæresten været arbejdsløs i snart et år, og har derfor været hjemme det meste af tiden. Da det var ved at være tid til at han skulle starte noget potør-praktik, begyndte vi at træne alene hjemme, men så, for 10 uger siden, brækkede manden selvfølig benet, og har været hjemme lige siden. Imorgen skal han have skruerne ud, hvilket betyder at han starte på portør-uddannelsen, og hunden skal have genopfrisket alene hjemme træningen. Han er VIRKELIG ikke meget for at være alene hjemme. Og det hænder at han får fat i skraldeposen, noget fra opvasken, reklamer mm. som så er splittet når vi kommer hjem. Så til alle jer der skal igang med alene hjemme træning, håber jeres har nemmere ved det end Riki :o)
maj 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 80
trænngen skal selvfølgelig starte i det små, men når man kommer op på en time eller to, så kan man jo sagtens gå på indkøb, eller luge køkkenhaven.
Min personlige mening er i hvert fald at uanset om man går hjemme, eller går på arbejde, så skal hunden lære at være alene hjemme. det er ikke noget der skal til at genindlæres, når man får brug for det.
Håber det giver mening. det er ikke en beskyldning, men et godt råd.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 653
maj 2010
selvfølgelig kan din kæreste ikke forsvinde, når benet er brækket, og har fået ordre på at blive hjemme.
Jeg håber det lykkedes for jer.
apr 2009
Det skal bare lykkedes. Det har det gjort før, men han er bare ikke meget for det iforvejen. Nu får kæresten skruerne ud imorgen, så må vi se om han kan gå med det samme eller om han skal genoptrænes først. Men så snart han kan komme ud af døren, så er det igang :o)
maj 2010
Peter
apr 2009
Nu er han snart alene igen