624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Bold- / Pindefiktion Bold- / Pindefiktion

Ja i har vel alle set/oplevet en hund der er fuldstendig fikseret når den ser en bold/kæp..

Kan man træne det væk??

Kaoz hopper og hyler og gør når han ser en bold i hånden på mig =/
Jeg har prøvet både og berooooolige ham (virker ikke) og også nej" (virker SLET ikke)

Jeg ville sååå gerne kunne kaste lidt bold med ham, så gode fif modtages geeeerne =)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bold- / Pindefiktion
  • #1   21. feb 2006 Så skulle du møde mine hunde for de er ligeglade ;o))

Men træn boldmotivation med ham så får du simpelthen den bedste hund ;o))

• #2   21. feb 2006 boldmotivation???

han er fuldstendig ustyrlig når jeg tager den op.. træner normalt med kiksere, dem er han ikk uoverskueligt fikseret på længere...

• #3   21. feb 2006 Med boldmotivation får du en hund du kan styre og få til alt... Derfor... Med den rette træning er det kanongodt...
    Plus så stopper det der ustyrlige opførelse..

• #4   21. feb 2006 det har jeg ikk heeeelt tålmodigheden til =/

gjorde det den anden dag, men det varede læææææææææænge og så gad jeg ikk stå der mere og høre på hans skaberi, så jeg tog bolden i lommen og gik turen færdig..

men måske jeg skulle øve det med ham.. sådan lidt af gangen.. indenfor måske, der er han ikk vild nemmerlig..

• #5   21. feb 2006 *GG* mette.. jeg ved ikk helt hva det er det boldmotivation..

• #6   21. feb 2006 Hvis kisser er enig med Dan skal du gøre hvad han siger :o)

• #7   21. feb 2006 Det er at man bruger bolden som en go'bid.... Jeg troede faktisk at de brugte den ved de fleste træningssteder...
    Osse kaldet byttedriftleg, hvor du bruger hundens naturlige drifter.. Kort fortalt er det kattens leg med musen... ''katten'' er hunden og ''musen'' er bolden.

Det er en længere forklaring, og det er noget der skal trænes...

Hvis du vil vide mere må du sige til ellers gider jeg ikke og skrive det *ss*

• #8   21. feb 2006 *LOL* janni

Iiihhh.. håbede liiiige der var noget lettere end at vente på han stoppede.. Der går viiiiiiiiiiirkelig laaaaaaaaaaaang tid.. det er ikk kun 5 min vi snakker her, han kører sig selv op og hyler og gør og bliver helt tomhjernet (ingen kommentarer, tak)
    sidst satte jeg meg på en bænk med bolden og røg en cigaret og kiggede lidt ud over vandet og ignorerede ham heeeeeeeeelt.. men han blev stadig bare værre og værre =( - så gad jeg slet ikk lege sagde jeg til ham, og puttede bolden i lommen..
    derefter gik der endnu et kvarter inden han kom bort fra ideen om at moar måske alligevel kastede bolden hvis man bare blev ved at bakke foran hende =/ mens man brokkede sig... træls var det..

• #9   21. feb 2006 Kisser-- bruger i boldmotivation i rottweilerklubben ????

• #10   21. feb 2006 mette.. nååå, ja det ved jeg godt, men jeg kan ikk rigtig bruge den som belønning, når han bliver så tomhjernet af at se den.. han kan slet ikk abstraherevfra den igen, heller ikk selvom han ikk kan se den.. =/

• #11   21. feb 2006 Det er det han skal lærer gennem træningen... Jeg har set de mest ufattelig labaner blive kanon gennem boldmotivation.. Det er et stort arbejde men det belønner osse stort tilbage ;o))

• #12   21. feb 2006 Kisser--- så skal Nilsson på ferie hos dig næste gang Ally er i løb, vær'go'

• #13   21. feb 2006 jeg tror ikk i forstår.. han er dyyyyyyyygtiiiiiiig til træning, alt hva han kan har han lært hos mig, kunne kun halse da jeg fik ham..

jeg ville bare lege med ham med bolden, han behøver ikk noget til træning som sådan..

• #14   21. feb 2006 kisser.. han skal også tie stille ikk??

han kan godt både sit og dæk mens jeg har bolden nemlig, men det er med lyd på *GG* skulle tro han var schæfer ; )

• #15   21. feb 2006 kisser, han hopper, men ikk op af mig.. bare sådan lidt omkring..

• #16   21. feb 2006 Det er heller ikke opdragelsetræning jeg snakker om...

Min træner/veninde har en dobbermann med meget høje drifter.... Helt ustyrlig, hvis den fik lov. Hun styrer den hund med bolden igennem boldmotivation....Din hund har tilsynladende osse høje drifter, siden den er sådan... Du kan osse dræne den ved boldmotivationen......

Kisser- er jeg helt fra den?????????????????????*ss*

• #17   21. feb 2006 det vil jeg prøve imorgen kisser, han er nemlig rolig indenfor og gider ikk træne det nu det er så mørkt..

mette, jeg har ingen problemer med ham overhovedet.. andet end hans fiktion jo..

• #18   21. feb 2006 Bliver nød til at blive bekræftet en gang imellem *sss*

• #19   21. feb 2006 Nina- det mener jeg heller ikke *ss*

• #20   21. feb 2006 jeg mener med hans drifter.. han er let at styre og meget medgørlig.. bare ikk liiige når bolden kommer frem.. han hyler også mens han henter den og mens han kommer tilbage med den..

virker lidt som om han bare er FOR glad for den bold, og slet ikk kan tøjle glæden.. forstår i??

• #21   21. feb 2006 Nina- jeg har det lige omvendt. Min Nilsson er sååååååååå tung i røven..... Men med en hund med høje drifter kan osse være svær, derfor mener jeg at boldmotivationen ville være guld værd... Jeg ville meget gerne have det på Nilsson, men det vil han ikke *ss*

• #22   21. feb 2006 Hvor sødt han er så glad han hyler :o)

Når loke bruger hans buster-cube logrer han med halen hver gang der kommer en kiks ud... også sødt ik :o)))

• #23   21. feb 2006 jeg prøver det imorgen kisser.. ellers bliver der bare ingen bold i hans liv for jeg gider ikk høre på det *GG*

Mette.. skal vi bytte i en uge *LOL* så kan det være du bliver træt af at kaste bold og vil sætte mere pris på Nillson *GG*

Janni.. jooooooo, det er nemmerlig sødt sådan noget =) Bare der ikk bliver skreget op *GG*

Kaoz er vildt glad for aaaalt hans legetøj og logrer vildt når han leger, det er også sødt =)

• #24   22. feb 2006 pia.. hmm, der er bare ikk meget leg i spor.. for mig altså, hunden synes sikkert det er sjovt smiley

Kommentér på:
Bold- / Pindefiktion

Annonce