{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Ødelægger alt når den er alene {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Min ellers så søde hund på 15 måneder, bider i døre, ødelægger vægge(Tapet) og ville bare høre om der er andre med samme problem? der måske har et tip for hvad man kan gøre, eller er det almindeligt for unghunde?? er bare lidt træls, har prøvet med noget spray "hold dig væk, hun" det hjælper også lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelægger alt når den er alene
  • #1   27. maj 2008 Det er ganske almindeligt for hunde der ikke har lært at være alene hjemme eller for hunde der ikke er sikker på deres rang i flokken.

• #2   27. maj 2008 HVis du har lavet alene hjemme træning til det hænger dig ud af halsen som jeg, men det alligevel ikke hjælper, så køb et bur. Det har vi gjort og nu har vi en glad og harmonisk hund

• #3   27. maj 2008 alene hjemme træning??
    Det skal vel være et lidt større bur så??
    og har i stadig hunden i buret eller er den ikke slem længere?

• #4   27. maj 2008 Prøv en DAP, sammen med mere alene hjemme træning.

• #5   27. maj 2008 Har du ikke lært din hund at være alene hjemme?? Hvordan træner i og hvad gør i for at forstærke jeres lederskab?

Buret skal være stort nok til at din hund kan stå oprejst i den og vende sig om i det...dog er dette ikke en løsning med mindre du har prøvet alle andre alternativer.

• #6   27. maj 2008 Hvis du føler du har prøvet alt så et bur kan løse problemet.

Vores gamle hund var i bur, han ikke heller ikke være alene hjemme.

Men vi havde prøvet med træning.

Vi havde en adfærdsbehandler på, da jeg synes det var synd med bur.

Vi prøvede med meget træning før vi gik, med ben når han var alene, lukke ham i køkkenet, musik, sådan en til stikkontakten som sender en duft ud, som skulle berolige hunden, ingen gå tur en laaaaaaaaaaang gå tur,men intet hjalp.

Vi havde en hund som lå og rystede når vi kom hjem, selv om vi aldrig har skældt ham ud når han havde ødlagt noget. Men efter vi begyndte at bruge bur, fik en en meget glader hund. Men husk de skal også trænes til bur, lige som når de er alene hjemme.

Stat med at sætte buret med åben låge, smid nogen godbidder ind i det og lad den spise dem med lågen åben, når det er gjort nogen gang, så luk lågen mens du sider og roser den. NÅr den er tryk ved det, så går du 5 min og roser den når du kommer tilbage. Du sætter mere og mere tid på. Den skal værfe tryk ved buret.

• #7   27. maj 2008 Mange tak for hjælpen..
    Ville også helst undgå buret da jeg synes det er synd for hende.
    Det Tina F skriver har jeg også hørt ved hundetræning, men havde helt glemt hvordan så mange tak for hjælpen/opfriskningen smiley
    Det vil jeg prøve. ville helst have den kan være i hele huset senere. uden at komme hjem til et splittet hjem.
    hvis jeg lægger grise-ører eller et ben hen til hende inden jeg kører, lader den det ligge til vi kommer hjem igen.
    synes selv den er blevet en hel del roligere som før, men ville jo være helt perfekt hvis man kunne vænne den til at være alene nogle timer uden at den ødelægger noget..

• #8   27. maj 2008 Birthe-- Hvor kan man købe DAP, hos dyrlægen eller??

• #9   28. maj 2008 Det kan måske være en fordel blot at give ham et enkelt rum i stedet for hele huset. Da det kan være sværer at overskue for ham.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 35
    #10   28. maj 2008 Hvordan opfører du dig når du kommer og går.. Hilser du på hunden som det første når du kommer ind ad døren ? Pylrer du om den inden du går ?

• #11   28. maj 2008 den har kun et enkelt rum, da vi ikke er interesseret i at komme hjem til et hus der er total smadret.
    det første jeg gør er at lukke døren op så den kan komme ud med det samme. og så ignorerer jeg den indtil den er faldet lidt til ro. og så tager vi ud at gå derefter.

• #12   28. maj 2008 og når jeg går, lukker jeg den ud i rummet. giver den et ben/grise-øre og går. pylrer ikke om den, for så er den helt oppe at køre.

• #13   31. maj 2008 mine hunde lukkede jeg kunne inde på et værelse af samme problem. de ødelagde alt. men da jeg gav dem adgang til hele lejligheden undtagen det værelse de normalt var på så ødelagde de underligt nok ikke lige så meget. og min tæve hun er stoppet med tiden selv. hannen gør det dog stadig men ikke lige så slemt. jeg kender ikke selv løsningen, men jeg håber du finder en smiley

• #14   1. jun 2008 Tror også hun stopper af sig selv. for er begyndt at blive bedre nu.. Heldigvis.
    Men bruger stadig hold dig væk hund, tror også det er en af grundene til hun ikke gør det så slemt mere.

Kommentér på:
Ødelægger alt når den er alene

Annonce