461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Bellas gø'en driver mig til vanvid! Bellas gø'en driver mig til vanvid!

Bella er 5 mdr gammel, og er blevet et rigtig "gavehovede".

Hun gøer af alt og alle der går forbi udenfor vinduet. Hun gøer hvis hun keder sig. Hun gøer af støvsugeren. Hun gøer af andre hunde, selvom hun ikke er sur. Bare for at fortælle mig at den er der.

Jeg har prøvet næsten alt, for at få hende til at lade være med at gø. Jeg har lært hende det på komando, men det har ikke hjulpet.
Jeg prøver at sige nej hver gang, uden at lyde meget sur. Jeg har prøvet at råbe af hende og skælde ud, med et tag i nakken.
Men når jeg hidser mig op, hidser hun sig også op, og bakker tilbage og gøer mere.

PLEASE er der nogle der har forslag til hvordan jeg kan træne hende, til at være stille?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bellas gø'en driver mig til vanvid!
  • #1   12. jul 2005 Det gør jeg også... men det hjælper ikke en dyt *griner* og af hensyn til naboerne, ville jeg gerne vænne hende fra det. ;o)

Men når man ser på racens oprindelse, så passer det jo med at hun gøer så meget. De var det 18. århundredes bil-alarm for taxier. *loool*

• #2   12. jul 2005 IGNORE.. måskke er det, det bedste begræb.
    smiley
    hvem ved..
    En fra hunde klubben har en af de ser "prøjter" med vand hvor hun sprøjter på hunden når den gøer!
    Det er bare ikke så fedt at have and i hele stuen *ss*

men hun bruger sådan en "forsdtøver" eller hvad det nu hedder *LoL*

• #3   12. jul 2005 Evers...

Ja de er skønne... Vi passede engang en fast 2 gange om ugen sammen med vores shit ztu. Det var det rene stilleleg ;o)

Forresten tillykke med den lille nye! Hun er skøn!

Molly...
    *lol* Idéen er såmen udemærket. Men jeg fik den før dig ;o) -Og har en bestøver udelukkende til hende. Men hun drikker af den. Hun gumler på tuden hvor det kommer ud, og siger søde lyde. Jeg bruger den også til at køle hende ned, når vi sidder ude. Lidt vand på maven, så er hun klar igen. Og hun drikker mere, når det kommer ud af den.

Så hun ser den desværre ikke som straf. Øv

• #4   12. jul 2005 *laila*

Det lyder som et rigtig godt forslag. Det vil jeg prøve. Hun kan nemlig ikke lide at blive ignoreret.

• #5   13. jul 2005 Hej
    Jeg har også haft det problem, og til tider stadig, men ikke i samme grad længere....jeg startede også med at ignorer Mille..men uden held...har efterfølgende fået afvide mht. gøen, er faktisk det eneste man ikke skal ignorer ved en hund. Det kan være selvforstærkende.
    Feks. hunde der er i en hundegård. og gør.bliver jo i den grad igoreret...men de holder jo heller ikke op af den grund....
    Jeg er simpelhen også begyndt at træne det væk istedet...med ja/nej øvelser....det virker!

• #6   3. aug 2005 Frida har altid ville styre alt, med dertil meget gøen, og indtil nu har intet hjulpet. Hun gør når folk går forbi vinduerne, eller hun kan høre noget. Det eneste der kan så hende til at holde mund, er at kalde hende til os, og derved aflede opmærksomheden.

* * Lisa * * >>Hvordan brugte du klikkeren til det formål? Vil gerne vende hende af med det, for Rosa er begyndt at hjælpe hende.

Kommentér på:
Bellas gø'en driver mig til vanvid!

Annonce