{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Amerikansk bulldog show d. 3-4 marts.. {{forumTopicSubject}}

Så er der endelig show igen for amerikansk bulldog show som VBA afholder..
Ville lige høre om nogen herinde er klar på en hyggelig weekend i selskab med en masse flotte bulldogs... alle os fra up north kommer med 7-9 hunde andre der skal med??

Lørdag og søndag den 3. og 4. marts afholder VBA´s American Bulldogs et EKC-sanktioneret show. i samarbejde med ABTD.
Inskrivningen starter kl. 9.00 og selve showet starter kl. 11.00

Prisen er 225 kr. for en dag og 375 kr. for begge dage.

Sted:
Kongelundens Rideklub
Tømmerupvej 276´
2791 Dragør, DK

Så alle AB´er med stamtavle.. Kom og vær med.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amerikansk bulldog show d. 3-4 marts..
  • #1   26. jan 2007 De 225 kr. og 375 kr. er vel for at deltage, ikk?
    Hvad koster det at komme og kigge på?


  • #2   26. jan 2007 det er ganske gratis at komme og kigge men kan da ikke love i ikke kommer hjem med en sød hvalp i falderfor LOL ej ..selvfølgelig kan i bare komme og kigge jo flere desto sjovere...

  • #3   26. jan 2007 Kæresten skal desværre på arbejde, kunne ellers MEGET godt have overtalt mig til at få en dejlig bulldog!
    Plager ham dagligt, men det hjælper ikke endnu, derfor kunne det være perfekt, hvis han selv kom og så smeltede og derefter overtales..

    Jeg kommer helt sikkert, bor selv i Dragør, så det ville være dumt alt andet:-)


  • #4   26. jan 2007 det lyder bare supert så ses vi jo... altid hyggelig at møde nogen herinde fra... tro mig skal nok få jer overtalt, det er verdens dejliste hund... ; )

  • #5   26. jan 2007 ja vi kommer jo også...

    og ja forhåbentlig med en ny hvalp. smiler tror vist vi kan hente hende dagne før showet.. så er hun 8 uger. smiler


  • #6   26. jan 2007 ha ha karina så først bagefter at i havde sørget for at reklamer for showet.... men bedre med en masse reklame så der kommer mange!!
    Ja fik læst mig frem til at i skulle ha en tæve fra katja af stort tillykke, nu har vi jo også fået den bette nye så hun skal da helt sikkert med for at se om hun kan hive noget hjem LOL har i fundet nogle dommere endnu??


  • #7   26. jan 2007 hihi.. ja folk går heller ikke altid tilbage og kigger, så det er jo kun fint..

    maria står for alt, smiler . har kun fundet stedet. men nej tror det ikke for snakker med hende næsten hver dag, og hun har ikke sagt noget..

    ja vi når jo lige at få hende, så hun kommer da også med.. så kan vores to små hvalpe lege lidt hihi..


  • #8   26. jan 2007 Hejsa allesammen..

    Tak for reklamen.. hehe...

    Nej, jeg har ikke helt fundet dommerne endnu, men har nogle navne.. Skulle gerne vide det i næste uge.. Det er svært at få fat på nogle nu.. Men det kommer, det kommer.. Og det bliver nogle dommere, som ikke har været her før...

    Men glæder mig til at se jer.... smiley



Kommentér på:
Amerikansk bulldog show d. 3-4 marts..

Annonce