Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
kan i hjælpe mig???
vil i ik prøve at kigge på mine 3 hundes billeder, og sige hvilket i synes jeg skulle ha først?? altså såen at det er d...
Generel diskussion |
Oprettet:
15. feb 2005
Visninger:
206
|
En sød lille historie
Vores datter Sofie har de sidste par dage været meget pylret og ked af det pga. halsbetændelse. Idag blev hun rigtig ke...
Generel diskussion |
Oprettet:
18. jan 2005
Visninger:
430
|
Hej derude
Har lige et stormvejs billede af tøserne på Nida´s side,. Hvis nogen skulle værre i tvivl er det billede nr.4 :o)))
Generel diskussion |
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
370
|
FÅ DEM SÅ UD!!!!
....det drejer sig naturligvis om Tanja J og Kisser H. De er begge fake og man kan stemme dem ud inde på deres sider. T...
Generel diskussion |
Oprettet:
20. nov 2004
Visninger:
354
|
Ben til hunde?
Nu sidder jeg her og er kommet i tvivl. Jeg ved hunde ikke må få griseben, kyllingeben osv, men at de godt må få oksebe...
Generel diskussion |
Oprettet:
13. nov 2004
Visninger:
283
|
kan i hjælpe mig
Jeg er kommet i tvivl om hvilken race der er i min hund. jeg ved at han er lab, dalmatiner og så kommer mit problem, sæ...
Generel diskussion |
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
201
|
Adopter en græker...
Jeg håber ikke jeg gør noget forkert, er lidt i tvivl om reglerne..... men prøv at kigge på www.graeskehunde.dk...det e...
Generel diskussion |
Oprettet:
29. aug 2004
Visninger:
348
|
|
|
Hey drenge og piger(nok mest piger?)
Hæhæ, Hej allesammen!
Jeg er lige kommet herind, og tænkte på at jeg ville smide min lille hund herind. Det var bare...
Generel diskussion |
Oprettet:
24. aug 2004
Visninger:
462
|
Ang kamphunde...
Jeg så der var et indlæg omkring den "kamphund" som bed en hvalp til døde. Det er også forfærdeligt.. Ingen tvivl om d...
Generel diskussion |
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
5.131
|