Indlæser...
Sortering
kan i hjælpe mig??? vil i ik prøve at kigge på mine 3 hundes billeder, og sige hvilket i synes jeg skulle ha først?? altså såen at det er d...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2005
Visninger:
206
En sød lille historie Vores datter Sofie har de sidste par dage været meget pylret og ked af det pga. halsbetændelse. Idag blev hun rigtig ke...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jan 2005
Visninger:
430
Hej derude Har lige et stormvejs billede af tøserne på Nida´s side,. Hvis nogen skulle værre i tvivl er det billede nr.4 :o)))
Generel diskussion
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
370
FÅ DEM SÅ UD!!!! ....det drejer sig naturligvis om Tanja J og Kisser H. De er begge fake og man kan stemme dem ud inde på deres sider. T...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2004
Visninger:
354
Ben til hunde? Nu sidder jeg her og er kommet i tvivl. Jeg ved hunde ikke må få griseben, kyllingeben osv, men at de godt må få oksebe...
Generel diskussion
Oprettet:
13. nov 2004
Visninger:
283
kan i hjælpe mig Jeg er kommet i tvivl om hvilken race der er i min hund. jeg ved at han er lab, dalmatiner og så kommer mit problem, sæ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
201
Adopter en græker... Jeg håber ikke jeg gør noget forkert, er lidt i tvivl om reglerne..... men prøv at kigge på www.graeskehunde.dk...det e...
Generel diskussion
Oprettet:
29. aug 2004
Visninger:
348
Hey drenge og piger(nok mest piger?) Hæhæ, Hej allesammen! Jeg er lige kommet herind, og tænkte på at jeg ville smide min lille hund herind. Det var bare...
Generel diskussion
Oprettet:
24. aug 2004
Visninger:
462
Ang kamphunde... Jeg så der var et indlæg omkring den "kamphund" som bed en hvalp til døde. Det er også forfærdeligt.. Ingen tvivl om d...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
5.131

Annonce