430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

En sød lille historie En sød lille historie

Vores datter Sofie har de sidste par dage været meget pylret og ked af det pga. halsbetændelse. Idag blev hun rigtig ked af det, og var svær at trøste. Lige pludselig kommer Luna gående med Sofies sut i munden, smed den på gulvet foran mig, og kiggede op, som om hun ville sige : Her , mor, gi´hende den nu !!!!!!
Tilfældigt, måske, men det så godt nok sjovt ud! Som Luna ikke var i tvivl om, at den ville hjælpe, hvilket den osse gjorde*gg*.
Om det er Luna, der ved, vi vil prøve at gøre hende til terapihund, tror jeg næppe. Men historien er nu meget sød!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En sød lille historie
  • #1   18. jan 2005 Den er sgu da rigtig sød, hunde kan meget mere end vi forstiller os, ikke at jeg tilligger hunde følser som er forbeholdt mennesker, men hunde rummer en del vi som mennesker ikke forstå.

God bedring til din datter *S*

• #2   18. jan 2005 Ja, de er sgu noget for sig selv, de kære dyr *gg*.
    Og de gør uden tvivl livet lidt sjovere ind i mellem... Uanset hvor små eller store, de så er.
    Jeg tror, dyr har en 6. sans. Vi kan mærke det på Luna. Vores datter er handicappet, og Luna er meget blid overfor hende. Sofie får sig en ordentlig vasker ind i mellem, men det tar hun nu ikke skade af.
    Med vores søn på 5 et halvt, er det noget helt andet. Hun er stadig blid og glad for ham, men hun ved osse, at han kan leges med, så ind i mellem farer de rundt over hele huset.
    Det har hun forstået, den ene kan ikke, den anden kan... Så noget kan de altså fornemme, dyrene. Vi har oplevet det flere gange, især med hunde. De er meget forsigtige overfor Sofie, og leger vildt med Lasse.
    Nej, dumme er de sgu ikke *ss*.

• #3   18. jan 2005 Rikke , sys forresten din undulat var rigtig sej *ss*. Sådan at "sætte" en hund på plads *gg*. Kanon *ss*.

• #4   18. jan 2005 Rikke S
    Som sagt, tror jeg dyr har en 6. sans.
    Luna har været sådan overfor Sofie lige fra starten af, så det er ret imponerende.
    Til træning er hun , Luna, tit mere optaget af de børn, der af og til er med, end de andre hunde *ggg*.
    Det er ret imponerende, men de er jo nok sjove at lege med 'gg*

• #5   19. jan 2005 hej..
    har også en lille historie til dette emne.. Det handler om min amerikanske bulldog Basse.. som nogle af jer ved så har vi lige fået en dejlig lille datter. (hun er 15 dage idag). Dagene op til at jeg skulle føde havde jeg det meget skidt og var på sygehuset en del gange. Basse fulgte mig over alt som om at han vidste at han skulle være der hvis der skete noget.. Selv når jeg var i bad sad han troeligt ved siden af mig halvt inde under forhænget, og ham som ellers normalt ikke kan fordrage at være i bad.. og hver gang jeg havde det skidt sad han næsten helt oven på mig og slikkede mig blidt på hånden, som om han sagde "bare rolig mor det skal nok gå, jeg passer på dig".. han var bare så sød i den periode, og er det også nu efter at den lille er kommet... Det er hans lille baby og der er ikke nogen der skal røre hende uden hans tilladelse... Så den der med at hunde har en 6 sans tror jeg også på, for sådan som Basse har været er ikke bare et tilfælde...
    Maria.

• #6   19. jan 2005 Sikke en fin og sød historie *S*

God bedring til Sophie!

Folk der ikke kan lide hunde burde læse den :o)

Rikke: Sikke en undulat du havde. Kan godt forstå at man ikke lige finder en som ham igen, men mon ikke også det er sådan med alle dyr, vi holder af? *S* Gid jeg havde mødt ham undulaten ;o)

Maria: Tillykke med den lille pige *S* Det lyder som en ddejlig Basse du har ;o)

Kommentér på:
En sød lille historie

Annonce