Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
God fotograf i Haderslev Nogle der kender en god og billig fotograf i nærheden af Haderslev? Behøver ikke nødvendigvis at være i Haderslev, men ...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
392
Nak og æd Har lige set ugens afsnit af nak og æd.... Elsker det simpelthen... De to er bare så hyggelige også hele konceptet er s...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
579
Er meget i tvivl! Hej alle sammen.. Jeg har den her chihuahua tæve på 3 år, som jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre med.. Jeg bl...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
1.090
Høfligheds fraser ... god mening meeen !!! Kender I det, både fra jer selv og andre .... Man siger " Ej vi skal ses, vi må lige finde en dag til en kop kaffe" ...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
733
Hehe vi er kommet på youtube ;) Anya, og jeg har jo været ude at hjælpe nogen. De skulle lave projekt om hundetræning, og spurgte om Anya ville hjælpe ...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
587
Endelig kom hun hjem <3 Så fik vi vores lille ny baby hjem og der er hund i hjemmet igen !! Åh hvor er vi glade :D Tak godt imod hende jeg ...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
676
Så nervøs! Meget off-topic, men jeg må altså ud med det! Jeg er SÅ nervøs! Jeg skal til en jobsamtale om 45 minutter! Jeg har ...
Off Topic
Oprettet:
27. nov 2013
Visninger:
839
Babyboom på HG Måske er det bare mig selv der har bidt mærke i det, fordi jeg selv fødte for en måned siden, men jeg syns at mange Hg'...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
572
Nogen der kender nogle gode paranormal serier? :) Jeg elsker at se paranormal serier, men har ikke rigtig kunne finde så mange gode. Vi har set alle i paranormal fact or...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
1.683
lidt støtte, tak Har lige brug for lidt moralsk støtte. Det er min første dag uden fedt, sukker og overspisning. Nu er jeg gået i se...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
1.063
Hjælp til lejlighed 2 (bramming, gørding omegn) Jeg har oprettet et emne før, men da omstændighederne har ændret sig lidt, søger jeg igen hjælp :) Min kæreste, som ...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
680
Fradrag og skat Jeg har virkelig brugt for hjælp - jeg er slet ikke en ørn til det der med skat og forskudopgørelse. Jeg kan se at i...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
475
Katte og orm Nogen der ved om orm ved katte kan forsvinde af sig selv? Og hvis de gør, skal man så ikke behandle dem med orme pi...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
1.703
Robinsonlisten Lige et hurtigt spørgsmål :) Hvis jeg nu sætter mig selv på Robinsonlisten får jeg så stadig de almindelige reklamer...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
359
Rednose? Arhh vel? Hehe... Vi har lige været en tur i skoven... Bare min hund og jeg. Vi mødte en masse andre hunde & hundeejere. Mange sø...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
1.152
Cleo 9 år :) I dag fylder verdens sødeste hund Cleo 9 år. Og hold op hvor er tiden gået hurtigt. jeg synes ikke det føles som mere e...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
875
Søger opvisningshold Kære alle. Jeg har en voltige forening (akrobatik på hesteryg) der hvert år afholder et åbenthus arrangement, her pl...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2013
Visninger:
290
meget hæs/mærkelige lyde fra kat-katte mennesker? Halløj, jeg er p.t i praktik i hjemmeplejen og kommer i dag ud til en borger som har en sød lille kat, den kat lavede d...
Off Topic
Oprettet:
25. nov 2013
Visninger:
3.877
Prøvekør en Ferrari - Har du prøvet? Hej, HG har jo nærmest svaret på alt, så nu spørger jeg lige :) Har nogen af jer prøvet/givet et gavekort til e...
Off Topic
Oprettet:
25. nov 2013
Visninger:
1.448
Vågne Folk ;-) Hejsa alle jer der er liv i endnu hehe... hvad for i aften/natten til at gå med. Her kom man lige hjem fra udstill...
Off Topic
Oprettet:
25. nov 2013
Visninger:
436

Annonce