{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Hjælp til lejlighed 2 (bramming, gørding omegn) {{forumTopicSubject}}

Jeg har oprettet et emne før, men da omstændighederne har ændret sig lidt, søger jeg igen hjælp smiley

Min kæreste, som jeg var flyttet fra, har ombestemt sig og vil nu flytte med mig ned til min familie, meeen det er simpelthen umuligt for os at finde noget vi kan bo i smiley
Midlertidig bor han ved sin mor i Århus og jeg ved min mor i Gørding, men vi vil jo helst være sammen.

Så nu søger vi med lys og lygte, efter en lejlighed min. 2 værelses, i bramming, gørding, sejstrup, holsted, tjæreborg, og muligvis andre byer der er lette at komme til og fra til Esbjerg, bramming og Gørding. Med offentlig transport.

Vi kan betale maks 4300 kr. i husleje incl forbrug som det er lige nu, og det er jo ikke så meget, men det er hvad vi kan afse på budgettet smiley

Vi er medlem i brammingbolig(forening) og søger hvad vi kan hver mandag, men der er ikke store. smiley
Vi tjekker ugeaviserne hver tirsdag, og tjekker ellers de steder vi kan finde på nettet.

Så hvis i har eller kender nogen der har en billig lejlighed, hvor vi kan bo 2 og en lille lucky fis på 1,6 kg, så må i meget gerne sige til! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til lejlighed 2 (bramming, gørding omegn)
Kommentér på:
Hjælp til lejlighed 2 (bramming, gørding omegn)

Annonce