Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Så er Kiki i modtagelsen Håber i har løst til at se de 1. par timer hos os. Der vil komme flere billeder senere....
Off Topic
Oprettet:
16. feb 2006
Visninger:
213
max er blevet far ja som teksten lyder er min dejlige dreng blevet farmand de er i dag to dage gammel og de skønneste (især den smukke...
Off Topic
Oprettet:
16. feb 2006
Visninger:
402
venter på fødsel uha så er dagen kommet hvor jeg venter p åbesked om hvornår fødslen går i gang så min lille max kan blive far... tæven...
Off Topic
Oprettet:
14. feb 2006
Visninger:
320
nye billeder Nico har fået nye billeder vil i ik se på.. hvad syntes i
Off Topic
Oprettet:
11. feb 2006
Visninger:
167
Overtræder vi DKK regler ? Vi har haft en mulig kunde som vi skulle lave hjemmeside for , der idag har skrevet til os , at hun ikke vil samarbejde...
Off Topic
Oprettet:
10. feb 2006
Visninger:
394
Novelle - kritik søges! Hej alle.. Jeg har skrevet en novelle, som skal afleveres i skolen. Jeg søger derfor noget kritik over helheden og his...
Off Topic
Oprettet:
9. feb 2006
Visninger:
1.206
øhhh ''hjælp'' ! please :) hmmm ved jeg har oprettet inlæg omskring dette emne før - men nu gør jeg det altså igen! Ja det er fordi jeg gerne...
Off Topic
Oprettet:
9. feb 2006
Visninger:
248
vil så gerne vise jer de mange hunde jeg mødte på min tur til thailand, men hvordan må jeg gøre det? må jeg oprette dem og så slette dem igen...
Off Topic
Oprettet:
6. feb 2006
Visninger:
259
DR1 Ja, nu kommer der altså et surt opstød herfra ;) Efter håndbold sidder man jo for at skulle se hvem der kom på allst...
Off Topic
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
273
Vil lige spørge ang.hjemmeside. Jeg vil lige spørge om der er problemmer på denne hjemmside. Om I kan se billederne. ????? Jeh ar prøvet at bruge...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2006
Visninger:
176
Bare et dyr? Gang på gang hører man om nye mishandlingshistorier. Har folk mistet respekten for deres dyr? Er det ikke spændende mer...
Off Topic
Oprettet:
1. feb 2006
Visninger:
628
hej igen Saa er jeg lige forbi igen for at sige hej til jer. Synes det er utroligt man kan sidde saa langt veak, og saa stadig k...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2006
Visninger:
225
Rimfrost ??? Hej alle. Vi har været til hundetræning i formiddag og på vejen hjem, kunne jeg altså ikke lade være med, at tage lidt...
Off Topic
Oprettet:
28. jan 2006
Visninger:
265
hvor uheldig kan man være? I går da jeg stod og lavede mad, smed jeg Vodka ud fra køkkenet, da jeg ellers var bange for at falde over ham, jeg ven...
Off Topic
Oprettet:
27. jan 2006
Visninger:
378
så får vi papegøje herhjemme;) hej med jer,imorgen skal vi til jylland og købe vores nye papegøje unge,det en grå jaco og er kun 10 uger gammel,så det...
Off Topic
Oprettet:
27. jan 2006
Visninger:
515
STOP!!!!! Stop den kvaksalver til dyrlæge, Jens Breth Hansen - NU! Se her hvorfor: http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/ ...
Off Topic
Oprettet:
25. jan 2006
Visninger:
558
ikke om hunde, om ISLAGET Dette er, som overskriften siger, ikke om vores dejlige hunde, men om det flotte islag. Jeg vil indbyde jer til at se ...
Off Topic
Oprettet:
23. jan 2006
Visninger:
175
Sikken mange problemer i har mit navn er Fyyyy Destiny og jeg har lånt denne konto... Nu syntes jeg at det er på tide at jeg fortæller hvorfor jeg ...
Off Topic
Oprettet:
21. jan 2006
Visninger:
449
Hvalpebilleder Har fundet alle de søde hvalpebilleder frem som bare lå og samlede støv og har lavet et lille hvalpetema på Lillys prof...
Off Topic
Oprettet:
19. jan 2006
Visninger:
217
Modig eller klip i kortet? Er du bange for klip i kørekortet, så læs nærmere. Her er en lille fidus til at undgå det. En betjent standsede en ...
Off Topic
Oprettet:
19. jan 2006
Visninger:
376

Annonce