448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Sikken mange problemer i har Sikken mange problemer i har

mit navn er Fyyyy Destiny og jeg har lånt denne konto...
Nu syntes jeg at det er på tide at jeg fortæller hvorfor jeg slettede min konto her på HG.

For det første så blev jeg trist til mode hver aften når jeg kom hjem fra arbejde og glædede mig til en seriøs snak om vores kære hunde, og skulle se at den ene tråd efter den anden var fyldt med bedrevidende fjolle hoveder som kun kan nedprioriterer andre mennesker og se at det ene spørgsmål efter det andet blev nedlagt som om vedkommende der havde stillet spørgsmål var totalt uvidende om alt ting.

Hvor fanden er den danske mentalitet om hjælpsomhed og venlighed blevet af???? Det er iskoldt her i HG i næsten alle tråde der optræder konstant en eller flere personer som absolut skal træde folk over tæerne.
Jeg sidder her og har et behov så stort for at dele min smerte med andre og alligevel har man ikke lyst.

Tænk før i skriver og tænk om i vil være det bekendt...

Det blev simpelthen for meget for mig som ellers altid er positivt indstillet på alle mennesker.

Jeg havde egentlig tænkt mig at blotlægge mit store problem for jer alle mens jeg var på HG men jeg var alligevel bange for at nogle af de egoistiske personer på HG straks ville nedfælde mig som en af dem de så gerne ville træde på.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikken mange problemer i har
  • #1   21. jan 2006 Så skal jeg måske lige indskyde at jeg er i gang med en lang og besværlig skilsmisse. Min mand sidder varetægtsfængslet. han har misbrugt min datter i 4 år uden at jeg har opdaget det, og det kan give anledning til det ene angreb efter det andet så jer der altid er så negative stemt kom bare med lortet. Jeg er klar...

• #2   21. jan 2006 Tak Henriette smiley

• #3   21. jan 2006 Tak Charlotte det er nu rart at vide at der er nogle der føler med en.

• #4   21. jan 2006 Henriette forstå mig ret søde men man bliver jo lidt bange for at være ærlig her på HG med de mange angreb man så tit ser der sker på andre ikk

• #5   21. jan 2006 Miss Piiiip det tror jeg heller ikke om dig men du ved vist godt hvad jeg mener for du har selv været i krydsild ikk

• #6   21. jan 2006 Henriette > jeg har tilmeldt både min datter og jeg i en gruppe for seksuelt misbrugte og vi går til psykolog men alligevel syntes jeg at der mangler nogle at snakke med hvis i ved hvad jeg mener. Jeg slettede min profil fordi jeg var ude af den og de fem hunde var jo mind mand s det er kun Amy der er min

• #7   21. jan 2006 Tak Miss PiiiiP det luner

• #8   21. jan 2006 Fy ..Mange tanker og krammer til dig i en svær tid , jeg føler med dig , og synes det er SÅ stærkt af dig at tør stå frem her . Når man tænker på den situation du og din lille datter er i , kan man kun tænke på , at alle de negative tråde der sommetider er herinde , er vand i forhold til , hvad jeg forstår du må gå igennem .
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i den svære tid i går igennem .

STORE KRAMMER
    Sanne

• #9   21. jan 2006 Hej fyyy.... det gør mig virkelig ondt at høre..... Håber det bedste for dig og din datter........ kan kun forestille mig den smerte du og din datter har...... (kan ikke lade være med at fælde en tåre)....... Mange varme hilsner Carina

• #10   21. jan 2006 Tak Sanne nu sidder jeg og tuder igen men tak for dine søde ord

• #11   21. jan 2006 Fyyyy. gud hvor er det forfærdeligt. Det er da det værste der overhovedet kunne ske. Er det jeres fælles barn??? Puha.... stakkels dig og din stakkels datter! Hvordan opdagede du det så? Fortalte hun dig det? Åhhhh gud hvor kan jeg huske min egen barndom (og så har jeg vist ikke sagt for meget) Øv hvor jeg føler med jer. Og hvis folk kunne finde på at hagle dig ned i den her situation, er de da fuldstændig syge i hovedet.

• #12   21. jan 2006 Fyy .. Jeg sidder også med tårer i øjnene og en stor knude i maven , er SÅ ked af det på dine og din lille pige vegne .

• #13   21. jan 2006 Kære alle hvis i vidste hvor dette her varmer om hjertet rigtig dejligt og jeg mener det. Min datter har i lang tid været meget indesluttet så til fest hos noget familie fik jeg nok af at hun bare sad og var sur så jeg gik lidt hårdt til hende og fik sandheden kastet i hovedet. Ironisk nok var min mand ikke med til festen ellers havde han ikke levet i dag. Hun er ikke fælles barn gudskelov

• #14   21. jan 2006 Jeg taler med familie hver dag men føler alligevel at man over render dem med sine problemer. vi bliver afhørt på skift hver 3. dag så det er efterhånden lidt barsk og jeg står tilbage med hus hunde og økonomi og min datter

• #15   21. jan 2006 smiley puha, det må ha været SÅ hårdt. UHHHH jeg kunne kasterere ham og hænge ham op bare ved tanken! Har været det samme igennem som din datter, så jeg ved udemærket hvad i går igennem! Øv hvor jeg føler med jer... rigtig meget endda.

• #16   21. jan 2006 fyyy. Hvor gammel er din datter??

Håber virkeligt det bedste for jer, og jeg tror ikke din familie føler at du render dem med dine problemer, jeg tror helt sikkert at de vil hjælpe på alle måder smiley Det er vigtigt at man for snakket om det, både dig og din datter

• #17   21. jan 2006 Er der ikk nogen der kan ta hundene i et stykke tid??? Du kan da umuligt ha overskud til dem alle lige nu....

• #18   21. jan 2006 Christine svar mig ærligt kommer man nogensinde så meget oven på igen at man tør stole på andre mennesker

• #19   21. jan 2006 Fy ..det er en hård tid at komme igennem for jer begge , men det siger meget om dig som mor at du tør stå frem , og først og fremmest anmelde det S*** som du har gjort, jeg tager hatten af for dig , du er en stærk kvinde. Der er mange ting at tage højde for nu , men for alt i verden må du ikke glemme at du er helt uden skyld i dette , tag imod alt den hjælpe du kan få/finde for dette er ikke noget man skal stå med alene . Jeg er sikker på , at der er rigtig mange herinde der vil høre på dig hvis du får brug for det , så hold dig endelig ikke tilbage .

• #20   21. jan 2006 Hun er 17 nu men han har taget hendes bedste år hendes første oplevelse med det intime jeg er bare så vred på mig selv at jeg ikke har opdaget noget som helst Hundene er i øjeblikket min eneste måde at få tankerne lidt væk fra alt det andet det værste er at de kan mærke at der er noget galt og de er mere omsorgsfulde og kælne end de plejer. Så det gør ikke så meget at de er her men alligevel er der meget at se til

• #21   21. jan 2006 Sanne Jeg ved at du har ret men du ved sikkert også at som mor føler man bare at man ikke har slået til og den er svær at tackle

• #22   21. jan 2006 Fyy .. hvor mange mennesker har fantasi til at forestille sig det han har gjort , du er uden skyld i dette !!!! , læg den tanke fra dig , selv om det er svært , men i har begge brugfor at du er stærk , og det kan man ikke være hvis man er tynget af skyldfølelse .

• #23   21. jan 2006 Fyyy.... du må ikke tænke sådan!! Mennesker som ham er meget manipulerende og har sikkert truet din datter med noget meget slemt, hvis hun fortalte det eller viste tegn til det!!! Det er slet heller ikke din datters skyld, hun er bare et uskyldigt offer for en pervers og syg mand!!! Hele skylden lægger på hans skuldre og det skal han leve med resten af hans liv!!!! Håber de lukker ham ind til rockerne i fængslet!!!!!!!!!!!

• #24   21. jan 2006 Henriette jeg ved godt at du har fuldkommen ret men det er fanme svært at forholde sig til det når man i forvejen ved at folk har rigeligt i deres eget. Der er masser af venner som tilbyder hjælp men det er hans venner og så er jeg ikke så sikker på deres hjælp alligevel ergo jeg tør ikke stole på dem fuldt og fast og da det jo er et meget pineligt emne i forvejen og i øvrigt meget aktuelt emne kan man godt få det indtryk at nogle af dem tror at det bare er en trendt man er røget med i og så er det ikke så morsomt at skulle tale åbent om det

• #25   21. jan 2006 Fyyyy.... Både ja og nej.... du får nok meget svært ved at lukke en mand ind i dit liv igen, din datter derimod, vil nok ha det lidt nemmere.... hvor utroligt det end lyder! Kan huske fra mig selv, at jeg ikke forbandt det med "unge" drenge, altså når de var på min egen alder, men voksne mænd.... bvadr, de skulle bare kigge forkert, så fik jeg det skidt! Men det er jo sværre for dig at skubbe det væk.... men det skal nok gå, det har det heldigvis gjort for de fleste "af os". Ihhhh jeg ville ønske jeg kunne hjælpe jer på en eller anden måde, jeg ved bare ikke hvordan, mange ting har jeg jo fortrængt.... smiley

• #26   21. jan 2006 Carina > jeg ved det men det er svært og han er den type hvor der bare ikke er nogen der tror det om ham. men de detaljer min kommer med om ham når han indledte mannøvren afslører alt og det var noget som jeg troede kun var mellem ham og jeg

• #27   21. jan 2006 Christine > Det letter lidt at hører at du fik det sådan jeg har ikke noget i mod at min datter er sammen med jævnalderne men er bange for at hun måske bliver et let bytte hvis du forstår

• #28   21. jan 2006 Tak Rikke du er jo slet ikke til kende igen, nej jeg havde bare ikke overskud til HG eller noget andet på nettet på et tidspunkt og nu hvor jeg er helt alene så er nettet jo godt nok min datter har jeg sendt på weekend så hun kan få tankerne lidt fra alt det her og så sidder man alene og bliver lidt sentimental og får ondt af sig selv og nogen skal det jo gå ud over

• #29   21. jan 2006 fyyy... det er sådan det er med de fleste.... det er dem man mindst tror det er, og det er meget svært at forestille sig det når det kommer så tæt på....
    Ham skorstenfejeren der dræbte lille Sonja, har været min spejderleder da jeg var mindre, og han fulgte mig hjem hver gang, og da jeg blev ældre fik jeg arbejde i en bager hvor han tit kom, og så finder man ud af sådan noget om ham..... kuldegysninger over hele kroppen!!!!!

Og hvorfor skulle din datter også fortælle sådan noget hvis det ikke var sandt!!!! Din eks er helt klart skyldig!!!

Og dem der ikke tror på dig eller din datter, skal du bare lade være at høre på, og søge støtte ved dem du ved du kan stole på!! Gør alt for at dig og din datter kan komme til at føle sig trygge igen!! Ved godt det vil tage meget lang tid, men det er også en meget tragisk situation at være i!!

Det der pisser mig af ved alle syge pædofile, er at de ikke fatter at de ødelægger mange liv af, ved det de gør! De er egoistiske og syge i hovedet og der er kun en skyldig i denne situation: PÆDOFILEN!!!!

• #30   21. jan 2006 Carina > Problemet ved pædofile er at de ikke kan se noget forkert i at de gør det kun når andre gør det. Når han så oveni købet overlegent nægter og kun spørger til om hans hunde har det godt hvad siger det så ?

Nej du har ret jeg har jagtgevær men det vidste politiet og de stillede 6 mand høj da jeg anmeldte det for ellers så havde han nok været en kastrat nu.

• #31   21. jan 2006 Fyyy...Jeg forstår godt hvad du mener! og jeg blev desværre også et let bytte, jeg tror at jeg i "mange" år, følte at det var den eneste måde jeg kunne få drengene til at li mig, hvis du forstår hvad jeg mener. Underligt nok! Men jeg var så også yngre end din datter, da det skete! Så om din datter vil få det sådan, det er svært at sige, da hun jo nok har lidt mere at "flytte rundt med" end en der er yngre. Men en ting der er vigtig, er at du skal fortælle hende, at hun er MEGET mere værd en det! Hun er super dejlig og at hun altid skal komme til dig, hvis der er noget! Snak med hende, så meget som du nu kan, når hun vil ha det. Det er SÅ vigtigt!

• #32   21. jan 2006 Henriette > Tak søde ven jeg skal nok vende tilbage når jeg får overskud og er på plads i nye omgivelser tak for din støtte og forståelse og sov rigtig godt Knus

Julie > Tak for dit knus det varmer

• #33   21. jan 2006 Carina > jeg laver ikke andet end at bakke hende op og fortælle hende at jeg elsker hende uanset hvad der sker og at jeg tror på hende skal hun altid regne med hun har aldrig løjet for mig før så hvorfor tvivle og jeg har også sagt at hun skal ikke tro at mænd bare har lov at gøre hvad de lyster og at hun godt må sige fra og at det er hende der bestemmer

• #34   21. jan 2006 fyyy.... ja det er det jeg mener, de er syge i hovederne, og hvor vover din eks at være så grov!!??!! Hvis han virkelige var uskyldig ville han ikke være så kold, så ville han gøre alt for at bevise det modsatte, og det han spørger til hundene viser bare hvor skyldig han er!!! Håber dig og din datter kommer igennem det her (og det er jeg sikker på i gør, så længe i er der for hinanden!!)

Skriv hvis du har lyst til at snakke, vores msn er mkpehrson@hotmail.com

• #35   21. jan 2006 tak for jeres støtte og opbakning den vil jeg lægge i mit hjerte til tid og evighed stol på det jeg skal nok vende tilbage til jer når jeg har kræfter til det Dejligt at vide at i tænker på os Carina din msn er noteret tak. Nu vil jeg prøve om jeg kan få lidt søvn selv om det er svært. bliv ikke bekymret hvis jeg ikke dukker op i nærmeste fremtid men jeg skal flytte osv og så tager det jo tid at komme online igen. endnu engang tak for jeres support det varmer virkelig KNUS OG KRAM fra Majbritt ML

• #36   21. jan 2006 Fyyy.... Jeg vil også gå til køjs, og sender mange varme tanker til jer smiley

• #37   21. jan 2006 Fyy , jeg mener oså han har et problem hvis han bare sådan benægter det , og lader som ingenting , manden er jo syg i hovedet , hvordan f***** kan man misbruge et barns tillid på den måde , det er ikke til at forstå .

• #38   21. jan 2006 Tak i lige måde søde nat nat

• #39   21. jan 2006 Fyy sov godt , vi tænker på dig .

• #40   21. jan 2006 Jeg ved det.... jeg siger det også bare fordi, jeg selv lukkede mig inde, og ville ikke snakke med nogen om det. Min mor snakkede ikke specielt meget med mig om det.... og kærlighed viste hun mig heller ikk meget af. Det er derfor jeg siger det er så vigtigt at du går til hende og spørg ind til hende.... det gør du sikkert i forvejen, men det er jo svært hvis hun ikke vil snakke om det. (ligesom mig) Jeg havde brug for at høre hun (min mor) ville ha gjort noget hvis hun havde vidst det, ligesom du gør. Bliv ved med det du gør... du gør det rigtige *ss*

• #41   21. jan 2006 Susanne > Tro mig Det spørgsmål har jeg selv stillet mange gange i den seneste tid hvad fanden bilder han sig ind og hvem tror han, han er. og i den dur men lige fedt hjælper det lige nu. Politiets teknikere har splittet hele vores soveværelse af for at finde spor og det håber jeg de gør selvom det er nedværdigende for min datter men hvis det er det der skal til så lad det ske jeg har blottet mig fuldstændigt for dem for at de kunne tegne profil på ham og det er nedværdigende og flovt men jeg håber og beder til at det er nok til at fælde ham og at han selv vil indse at han ikke kun har ødelagt et liv men tre min datters mit og hans eget

• #42   21. jan 2006 Christine tro mig det gør jeg

Henriette tak jeg har noteret din adresse

• #43   21. jan 2006 Fyy .. Du gør det helt rigtige , jeg ville ikke selv have handlet anderledes . Er ked af det i skal gå igennem , men han får hvad han fortjener , ham kan man bare ikke have ondt af .

• #44   21. jan 2006 Fyyyy... min msn er christineG4@hotmail.com, skriv hvis der er noget du har brug for at snakke om *ss* eller hvis du bare har et spørgsmål.... vil gerne ligge øre til... eller rettere øjne smiley

• #45   21. jan 2006 Jeg takker for jeres støtte endnu engang nu må jeg altså prøve at sove lidt Christine jeg har også noteret din msn jeg kunne godt forestille mig at min datter måske ville ha godt af at snakke med dig om det da du jo er inde i emnet så jeg takker mange gange sov godt alle sammen og pas godt hinanden og jeres nærmeste...

nat nat og sov godt godt fra Fyyyy Destiny

• #46   21. jan 2006 Hun skal være mere end velkommen, det er helt sikkert! Sov godt

• #47   21. jan 2006 Håber i kommer igemmen det i denne meget svære tid ... Og håber ay når du har overskudet til det at du vender tilbage til HG ...

Trøstene Kram Inge

• #48   21. jan 2006 Majbritt, det gør mig inderligt ondt for dig og din datter.. !

Min bror er gift med en kvinde, der blev misbrugt og lånt ud til fremmede, fra hun var omkring 5-6 år.. Og hendes mor var godt klar over, at der foregik et og andet, men var handlingslammet..
    DET ER DU IKKE !

Og den er vigtig at have med i i tankerne !

At du nu slår dig selv i hovedet, er der ingen grund til..
    Pædofile, kan i den grad gennemmanipulere deres ofre, så det ofte er umuligt at få øje på, at der foregår noget der ikke bør.!

At du føler dig nedværdiget og pinlig berørt, fordi du blotlægger dig, syntes jeg godt kan vendes til endog noget meget positivt !
    For din datter ser jo så netop sin mor gøre alt hvad der står i hendes magt for at kunne fælde ham.. -Og din handling vil vise din datter langt mere end ord, hvor højt du elsker hende, og hvor langt du vil gå for at hjælpe !
    Og det er vigtigt for hende at vide, for at sætte hele situationen i perspektiv.*s*

Py ha... Jeg sidder her med en stor klump i halsen..
    Majbritt hvor jeg dog føler med dig, du er een jeg virkelig har lagt mærke til herinde, og jeg savner dig..
    Jeg håber du kan finde overskud, til ind i mellem at dukke op herinde, og fortælle hvordan det går..

Kærlig hilsen
    Pia.

• #49   21. jan 2006 Majbritt, jeg håber at du læser det her.

Jeg håber det bedste for dig og din datter, og er meget ked af at du har valgt at forlade os her på HG.
    Jeg håber at du kommer tilbage til os en daag, for vi savner dig og dit gode humør.

Mange varme knus og tanker, Belinda.

• #50   21. jan 2006 Knus og mange kærlige tanker herfra

Sikke en tragisk ting i skal igennem og har oplevet!

Jeg håber i kommer igennem og nu er i på vej i den rigtige retning!

Kærlig Hilsen
    Nicola

• #51   21. jan 2006 Det aller vigtigste du har gjort for din datter er, at du ikke bare har troet på hende, men ogs har handlet og stadig handler på din tro på hende...... større og vigtigere kærligheds erklæring i denne sammenhæng, kan hun ikke få..... det værste og mest dræbene for et barns sjæl når sådan noget forgår er, ikke at blive troet af sin mor´/nærmeste.

Jeg er ikke sikker på at sådan et tillidsbrud nogen sinde helt bliver godt igen, jeg ved mit ikke gør...

Jeg ønsker din datter og dig, alt det bedste i verden fremover.

Knus fra
    Karina.

Kommentér på:
Sikken mange problemer i har

Annonce