Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Svende har takket af for denne gang <3 Tak for næsten 13 helt fantastiske år med dig ved min side, gamle dreng <3 15-02-2012 til 13-01-2025 <3 Kl 21...
Off Topic
Oprettet:
13. jan
Visninger:
1.517
Ansigtscreme - erfaringer søges Jeg plejer at bruge en ansigtscreme fra Vichy til peri-menopause. Meeeen synes den er ved at blive lidt dyr (knapt 400 ...
Off Topic
Oprettet:
17. jan
Visninger:
849
Oprettet:
17. jan
Visninger:
7.561
Certificeret psykiskservicehund Sidder og vender emnet om en servicehund, fordi jeg tænker det kunne være en god hjælp i hverdagen. Men, er Trinitas...
Off Topic
Oprettet:
17. jan
Visninger:
563
Det nøgne ben så fik jeg renset sår, skiftet plastre og kompressionsforbinding... og sat pumpe og støvle på igen. Alt ser fint ud in...
Off Topic
Oprettet:
20. jan
Visninger:
341
Bogklub Kære HG, I kan tit hjælpe med alt muligt! :) Jeg genoptog at få læst en masse efter Iroh blev aflivet sidste år, og je...
Off Topic
Oprettet:
21. jan
Visninger:
744
Buddys DNA-test ifm. race Sikke en overraskelse da jeg fik svar på DNA-testen i går. De fleste gættede på border collie men han vejer kun omkrin...
Off Topic
Oprettet:
24. jan
Visninger:
1.088
Handsker Halløj. Nogen der kender mærket på disse handsker? Eller endnu bedre, ved hvor handskerne kan fåes? De var afbilledet ...
Off Topic
Oprettet:
26. jan
Visninger:
264
Rådhusbryllup. PS: Mærkeligt opslag, det ved jeg. Men jeg kan ikke spørge på Fjæset, for folk ved ikke at de skal giftes, men hvis jeg...
Off Topic
Oprettet:
27. jan
Visninger:
746
Snik snak 3 :) Vi fortsætter her :D Linus er hos min mor, han har været der siden i går. Og selvom jeg savner Kaptajnen herhjemme n...
Off Topic
Oprettet:
28. jan
Visninger:
10.854
El ladcykel Meget ot :D men.. Jeg har planer om at købe en el ladcykel til mig og min familie. Jeg har haft Nicola før (før j...
Off Topic
Oprettet:
30. jan
Visninger:
329
Krydderkage/sirupskage - hjælp efterlyses. På fredag skal jeg mødes med nogle hundevenner i plantagen til kaffe/kage hygge med hundene. Jeg vil bage en krydderkag...
Off Topic
Oprettet:
3. feb
Visninger:
263
Astrolog? Er der nogen af jer der kan anbefale en astrolog i Århusområdet?
Off Topic
Oprettet:
3. feb
Visninger:
397
Brækket ankel - genoptræningsforløb? Nogen herinde som har prøvet det? Har googlet, men egentligt kun kunne finde noget diffust om tid og et par øvelser. D...
Off Topic
Oprettet:
13. feb
Visninger:
341
så er der 1 uge til røntgen jeg har sgu lidt paranoia.... og yndig er den ankel sgu ikke ligefrem...
Off Topic
Oprettet:
20. feb
Visninger:
383
update på "haltefanden" Så har jeg været til røntgen.... og blev altså lidt svedig da damen sagde at det var uden støvle og med vægt på..... sc...
Off Topic
Oprettet:
27. feb
Visninger:
415
Oprettet:
1. mar
Visninger:
8.869
Storkene 2025 Så er det ved at være rigtig forår. Clyde har været forbi og kigget på reden. Der skulle i år være udskiftet et kamer...
Off Topic
Oprettet:
3. mar
Visninger:
334
Medicin til hjertet Vores skønne Eddie på 9 år, har fået forkammer flimmer på hjertet, han er sat på noget der hedder propranolol 10 mg, er...
Off Topic
Oprettet:
8. mar
Visninger:
342
Klumpfoden går fremad Ja den ligner stadig noget der er løwn, og huden omkring skruer/arvæv er mega-ømt. Hævelsen står stadig på sommertøfler...
Off Topic
Oprettet:
i går
Visninger:
186

Annonce