{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
77 visninger | Oprettet:

Bogklub {{forumTopicSubject}}

Kære HG, I kan tit hjælpe med alt muligt! smiley

Jeg genoptog at få læst en masse efter Iroh blev aflivet sidste år, og jeg formåede at få læst langt mere sidste år, end jeg har gjort de seneste 10 år eller mere. Det var skønt! smiley
Så det vil jeg gerne fortsætte med, og jeg vil prøve at læse mindst 1 bog om måneden i år.
Synes dog det er svært at finde inspiration, og det jeg læste som teenager er ikke nødvendigvis det jeg vil læse nu. Jeg har brug for hjælp, og måske kan andre også få noget inspiration smiley

Pt læser jeg 11% af Maren Uthaug, og næste bog er 88% i samme serie. Men hvad skal jeg så finde på?

Jeg har altid været glad for fantasy genren og har læst meget af det. Kan se at der udkommer en ny bog i The Hunger Games universet, som jeg skal læse. Men jeg er også åben for andet, fx biografier, selvudvikling, psykologi eller andet i den dur. Krimi er ikke lige min genre, men det kan være at det kommer. Men igen, andre kan måske få glæde af forslag til gode krimier? smiley

Listen er hvad jeg fik læst sidste år. Jeg mener at der udkommer endnu en bog i serien Vølvens Vej i år, men det er vist først til efteråret.

Så hit me, hvad har I læst af spændende bøger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bogklub
  • #1   i går kl. 22:03 alt af Anne maccaffrey of Stephen donaldson. Der er nok ikke så meget som er oversat, men de er fandme goe.

• #2   i går kl. 22:07 hvis du er til sci-fi, så hele Dune-serien af Frank Herbert.
    Og til de store grin under læsning...Hitchhikers guide to the galaxy af Douglas Adams - det er seriøst pissesjov og jeg fniser ukontrollabelt uanset hvor jeg er når jeg læser dem.

• #3   i går kl. 22:10 Uha sidste år blev virkelig også et godt bog år for mig, og i år bliver ikke mindre god kan jeg mærke. Problemet er at jeg ikke får lavet nok af alle de kedelige voksne ting jeg skal lave, når jeg bliver opslugt af bøger smiley Hundene elsker dog når vi har været aktive ude, at vi så går ind og putter sammen med dyner og tæpper og en god bog smiley

Jeg har fundet ud af at jeg faktisk ikke er sådan helt vildt anderledes omkring bogsmag end andre kvinder på min alder, så beklager at det jo bare er nærmest taget ud af instagram, men det er altså bare det jeg læser pt.
    (Alt jeg læser er på dansk, men jeg giver de originale titler)

Ravnenes hvisken serien - Malene Sølvsten (læste den for et par år siden, men husker den bestemt som god). foregår i Danmark og Nordisk mytologi. hvis man er til den slags.

a court of thorns and roses serien - Sarah J Maas. Elsker den, jeg er ikke færdig med serien, men har læst de 3 første og har hørt den kun bliver bedre. nr. 4 er lige kommet på dansk.

Throne of Glass serien - også af Sarah J Maas. Jeg er i gang med 6 bog, og jeg har tænkt mig at læse den færdig. Nogle gange er der ting hvor jeg måske synes den er lidt forvirrende eller langtrukken, men alt i alt en god historie og jeg er endnu ikke træt af universet i den. Om jeg er det inden jeg når til den sidste bog vides ikke smiley

Fourth wing serien - Rebecca Yarros. nr 3 er lige udkommet i dag, jeg læste de to første og jeg sidder bare på mine hænder for at starte forfra, men jeg håber jeg får nr 3 i fødselsdagsgave i februar, så jeg må bare pænt vente.

Så har jeg læst en selvhjælpsbog eller hvad man skal kalde den, om metakognitiv terapi
    Aldrig mere angst - Sisse Find. Den var virkelig god, så har man bøvl med noget psykisk, vil jeg bestemt anbefale at læse den.

• #4   i går kl. 22:11 Jeg hører lydbøger engang imellem..

Jeg eeeelsker Sagaen om Isfolket smiley

• #5   i går kl. 22:58 Jeg synes Hella Joofs bøger er enormt hyggelige .

Jeg har også været ret glad for Mary Mackeys bogserie hvor den første hedder " Det år hestene kom".

Og i en helt anden genre har jeg lyttet til " en retsmediciners bekendelser" og Florence McLeans bøger om seriemordere.

• #6   i dag kl. 00:55 The selection - kiera cass kan jeg også godt lide. smiley

Kommentér på:
Bogklub

Annonce