{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

bogklub {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg ville gerne bede jer om lidt hjælp og vejledning.

Jeg kunne godt tænke mig at melde mig ind i en bogklub, men hvad er konsekvenserne og fordelene?
Kan man ikke bestille lige netop den bog man gerne vil? og skal man købe bøger hver måned fordi man er medlem, eller hvad er ulempen ved det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bogklub
  • #3   5. jan 2008 Er du medlem af en bogklub??
    Hvis ja, hvilken en?

• #4   5. jan 2008 Det koster ikke noget at være medlem? Kun at købe bøgerne ikke?

• #7   5. jan 2008 nåede at læse dem alle?
    Bestiller du ikke kun dem du vil have?

• #9   5. jan 2008 Okay, nu er jeg så medlem af gyldensdals bogklub og har valgt 3 bøger "gratis" skal dog betale 49kr for porto, men der står i betingelserne at jeg skal købe 3 bøger inden for et år minimun, hehe... Som om jeg får læst 6 bøger på et år.. hehe.. Må have en ven eller veninde til at se om de skal have en bog, hehe:)

• #10   5. jan 2008 Christina>> tit er bogklubber jo specielle emner, eller de bøger som lige er oppe i tiden.... og bortset fra de der "indmeldeses" tilbud så syntes jeg faktisk det er ret dyrt... Hvis du har en ide om hvad bøger du gerne vil læse (eller måske gå på bibliotek.dk hvor man kan indtaste en titel, også søge på bøger der minder om i chancre), så vil jeg anbefale Ibooks.dk deres bøger er billigere end i butikker... og de er en fin service.... Der køber jeg selv de bøger jeg vil have stående i reolen, og resten låner jeg på biblioteket... *SS*

• #11   5. jan 2008 Hvorfor er der egentlig ikke et bog forum herinde???!
    Hvor vi kan snakke om gode bøger (ikke hundebøger) som vi har læst osv.... Undskyld jeg bryder ind i din tråd Christina.... men burde vi ikke lave et forum for bogorme??!

Kommentér på:
bogklub

Annonce