1.879 visninger
|
Oprettet:
Jer med minibiler og mellemstor hund {{forumTopicSubject}}
Har du en minibil ? (UP, Hyundai I10 el.lign)
Kan bagsæderne lægges ned, så der bliver plant ? Og hvilken slags bur og/eller str. kan du have i buret ?
Gode råd til valg af minibil ifht. bur og mellemhund
PFT
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 642
Bagagerummet kunne hun muligvis fysisk være i, men hun ville være tvunget til at skulle ligge ned, for bagsæderne var så skrå, at bagagerummet blev meget smalt øverste.
Hun ville derfor ikke kunne sidde op eller vende sig, og det synes jeg ikke er ordentlige vilkår.
Bagsæderne kunne kun ligges ned, hvis man tog forsæderne en god bid frem, og sæderne kunne kun ligges skråt ned, så det var ikke til meget hjælp. Både hund og bagage ville jo rutsje ned, hvis man lagde noget der.
Den eneste mulighed var derfor sele på bagsædet - hendes bur kunne man heller ikke få ind, da der kun var tre døre
Hvis du vil have en mini bil, så vil jeg helt klart anbefale, at bagsæderne kan ligges helt lige ned, ellers får man ikke rigtig glæde af det.
Ellers er der også rigtig mange fine biler, der lige er 30-40 cm længere, og stadig til en billig penge - i længden bliver man super glad, for lidt ekstra plads
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Hyundai lyder som en god mulighed- når sæderne kan ligge helt plan.
I Polo: er der stadig bagsæder ? For det ser stort ud det bagagerum!
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.936
Jeg har selv en i10 som jeg er enormt glad for! Har dog ikke en mellemhund, så kan ikke udtale mig om det aspekt. Coco sidder i sikkerhedssele på bagsædet, hvilket fungerer perfekt for os.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Men der kan ligge en Jackpot bag i, uden problemer. Så det er i overvejelse!
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 235
Jer med minibiler og mellemstor hund