{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Hvor kan man arbejde med sådan noget? {{forumTopicSubject}}

Jeg er vild med at lave "formelle" og pæne dokumenter - både i form af budgetter, skrivelser, opsigelser, lejekontrakter og så videre. Jeg synes det er vildt fedt, at sidde og få det til at se pænt og overskueligt ud.

Jeg er også vild med at lave f.eks. budgetter, men jeg hader matematik - så sådan noget som revisor o.lign. bliver jeg nok ikke.

Er der mon noget som dette man kan lave, som ufaglært, uden alt for meget menneske-kontakt? Alternativt er det vel noget kontor-uddannelse, man skal ud i?

Jeg kom til at tænke på det, fordi jeg lige har lavet et hurtigt dokument, da vi skal til åbent hus på søndag. Jeg vil gerne give et godt og anderledes indtryk, og da jeg snakkede med udlejer, pointerede han, at det var vigtigt for ham, at man betalte til tiden.. Så jeg tænkte, så får han da lige et lille budget fra os, og et billede. Forhåbentligt giver det et godt indtryk.. Nå, men det var egentlig min kæreste der sagde, at jeg er god til sådan noget. Jeg har aldrig tænkt over det, jeg synes bare det er sjovt smiley

Vedhæftet er det jeg har lavet til åbent hus - som sagt var det bare lige en hurtig tanke, for at give et godt indtryk, og noget han kan huske os på..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan man arbejde med sådan noget?
Kommentér på:
Hvor kan man arbejde med sådan noget?

Annonce