Når teknologien er imod dig!! Når teknologien er imod dig!!
Det her er endnu et ynke-indlæg: kender i de situationer, hvor teknologien bare er opsat på at modarbejde jer???
Jeg har brugt flere timer på at klippe video sammen fra en ferie, og jeg gjorde noget (der skulle have været) smart med at importere filerne direkte fra mit kamera og til iMovie, bum, og så kunne jeg ellers redigere løs. Problemet opstår når jeg tager USB-kablet ud fra computeren igen og 90% af videoerne pludselig forsvinder SELVOM jeg har importeret dem alle!! Sætter jeg kameraet i så fungerer klippene fint igen.
Kan ikke engang eksportere filmen til mit arkiv når kameraet er tilsluttet.. så jeg står med en (næsten) færdiglavet film som jeg egentlig er pænt stolt af, og har glædet mig til at vise familien, som jeg kun kan se når kameraet er tilsluttet
Og det er noget der er klippet ned til sekundet (og det halve), så det vil tage mig evigheder at skulle skrive ned og klippe præcist igen.... det er bare ikke muligt... Fuck my life.....
Hvis nogen er tekniske med mac eller iMovie så må i gerne række hånden i vejret...
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.595
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
Min ocd ligth går totalt amok hvis min mobil ikke er sat op som altid
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.595
Michelle: jeps filerne blev lagt over på computeren før jeg besluttede mig for at importere direkte fra kamera og til iMovie. Tak for hjælpen! Jeg prøver at lege lidt rundt med det i aften efter jeg tog mig en god tålmodig pause. Det er jo ikke verdens undergang - kun næsten
Når teknologien er imod dig!!