1.670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 183 Svar

Nytårshyggetråden Nytårshyggetråden

Endnu en nytårstråd! Denne er lavet med henblik på de HG'ere, der ligesom mig sidder derhjemme og hygger i aften, men alle må selvfølgelig være med.

Man må poste alt det, man har lyst til - billeder af ens mad, tøj, hunde, hvad man laver osv. Der skal være plads til det hele.

Jeg skal for første gang være alene nytår med bare mig og hundene, så det er jeg selvfølgelig rigtig spændt på.

Jeg har fået lavet de sidste snacks her til formiddag og så skal sushien hentes kl. 16. om lidt skal hundene så luftes på en god lang gåtur, så de kan være lidt trætte til i aften.

Kom endelig med jeres bidrag til, hvordan I får denne sidste aften i år 2016 til at gå på hæld smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårshyggetråden
  • #2   31. dec 2016 Jeg er ikke nået så langt endnu, skal snart i bad smiley

• #3   31. dec 2016 Uh ja vi har også lige gjort nytårsrent smiley kan høre overboen også gør rent - håber ikke han skal holde vild abefest smiley

Bønner i bacon er lækkert!!

• #4   31. dec 2016 Det gode ved at skulle være alene er, at man ikke behøver at skynde sig for meget smiley

• #5   31. dec 2016 Ja præcis!
    Jeg nyder at jeg ikke skal nå noget smiley
    Min søster har lige skrevet at hun har total stress på smiley
    Malia sover nemlig stadig, har sovet i 4 timer ude i barnevognen, og min søster skal nå i Fakta inden kl. 15, nå at gøre sig klar, nå at aflevere Malia hos mormor og morfar og så GÅ ud til deres venner hvor de skal være kl. 17 smiley

• #6   31. dec 2016 Jeg holder nytårsaften alene for første gang i år smiley
    Regner med at skulle bruge dagen på at skrive med kæresten, tegne, og drikke Pepsi, haha
    Og hvis vejret bliver til det, skal jeg have taget nogle fyrværkeri billeder smiley
    Desværre ingen hund her :c

• #7   31. dec 2016 Ah det lyder godt nok stressende -
    Og der er nok bare mange mennesker ude at købe ind lige nu! Håber hun når det smiley

• #8   31. dec 2016 Ih Bumle, det skal nok blive hyggeligt smiley

• #9   31. dec 2016 Hun var ude og købe ind igår, så jeg tænker faktisk at det er fordi hun har glemt en eller anden ting som skal bruges i dag.
    Men ja, jeg nyder at jeg intet skal nå, især når min søster så fare rundt som en høne uden hoved smiley

• #10   31. dec 2016 Mit tøj hedder joggingbukser smiley Så skal vi ind og hente sushi kl. 16 (til mine forældre), jeg har bestilt nogle forårsruller, og så laver jeg flødekartofler. Ja, det er min aftensmad - forårsruller og flødekartofler - men man kan vel lige så godt få lige præcis det man kan lide! smiley
    Og så er der (hjemmelavet) cheesecake til dessert. Mmhhhhhh......
    Stille, roligt og hyggeligt!

• #11   31. dec 2016 jeg skal sidde iført slumretæppe og bare se om hosten vil lade mig stoppe ting i fjæset.... og så går jeg nok tidligt i seng.

• #12   31. dec 2016 Der er næsten altid et eller andet man glemmer, det er så typisk på sådan en travl dag smiley

• #13   31. dec 2016 Uhm Fünke, det lyder godt nok lækkert! Og ja sådan en dag skal man da helt sikkert spise lige, hvad man har lyst til!

• #14   31. dec 2016 Øv med sygdom, Kys min smiley håber du snart får det bedre!

• #15   31. dec 2016 I får lige dagens Malia ..

Min søster fortalte Malia at hun skal passes hos mormor og morfar og dette var reaktionen ..

profilbillede
  • #16   31. dec 2016 Ha ha ha fedt billede smiley hun tænker bare: Hvad?! Mener du det?!

• #17   31. dec 2016 Ja smiley
    Av av min mave smiley

Ej hun blev forskrækket over blitzen smiley

• #18   31. dec 2016 Og hundepigerne tager sig en lur lige nu smiley
    Zenta i sofaen og Laika i sengen.
    Jeg kan høre der bliver skudt af, men ingen af dem har hørt det.
    Tvet køre nemlig, så det overdøver det vidst lige nu.

• #19   31. dec 2016 Vi er lige kommet hjem fra en skøn gåtur i skoven smiley Kom forbi en MASSE slædehunde, der hylede og glammede...ved ikke om de havde været ude eller om de skulle ud smiley

Svende var forbavsende stille da vi gik forbi smiley

Nu er han tiltet på gulvet og kæresten er smuttet i seng...han mødte på job kl 01 smiley

Nu holder jeg øje med sofaen mens huset er stille smiley

Her et billede af Svende...der er mærkbar forskel på tungelængden på de to billeder smiley

profilbillede
  • #20   31. dec 2016 Balto er klar til årsskiftet, men han viger næppe fra mine fødder, når de store brag kommer. Vi hygger hjemme, uden det store hurlumhej.

profilbillede
  • #21   31. dec 2016 Balto er altså en smuk Schæfer smiley

• #22   31. dec 2016 Jaaaa smiley
    Arbejder meget med pixels i øjeblikket, og næsten hvert vågent øjeblik går med at tegne.. :b

Jeg håber at I andre komemr til at hygge jer lige så meget som mig smiley

• #23   31. dec 2016 Jeg skal igang med at marinere rejer om lidt, og have bagt en konfektkage, ja vi laver sgu dessert alligevel.

Lige nu sidder vi og er ved at blive sindsyge, vores overbo høre trance for FULD skrue, det er seriøst så højt hernede at det nærmest er højere end vi selv ville spille musik! Han har spillet højt stort set hver dag siden vi flyttede ind, men i dag er det helt ekstremt, v har måtte skrue vores tv ret så højt op for at kunne høre det. Håber fandeme ikke han skal holde nytår hjemme smiley

• #24   31. dec 2016 #21

Tak fra Balto smiley

Lidt gråmulet er han jo blevet, men stadigt en dreng af sind, og hvis man kan blive midtpunkt som på billedet, er alt da helt perfekt. smiley

• #25   31. dec 2016 Alt er roligt herhjemme smiley
    Ps. Hun fælder en lille smule lige nu ..

profilbillede
  • #26   31. dec 2016 Jeg har en svaghed for de ældre Schæfere, så Balto er lige noget for mig smiley

• #28   31. dec 2016 #25
    Zenta, sådan så Balto ud for 14 dage siden.

Resultat efter en børstning ses her.

profilbillede
  • #29   31. dec 2016 Jeg synes jeg børster hende hele tiden, men dagen efter ser hun sådan ud igen smiley

• #30   31. dec 2016 Jeps underulden er ca 400 gange større end hunden. smiley

• #32   31. dec 2016 Kartoflerne er skrællede. Rengøringen er godt undervejs. Og min forkølelse laver et sidste angreb på mig - håber jeg.

Max er lidt urolig men heldigvis ikke helt vildt pt.

Vi skal have lidt godt at spise, og så kommer et par venner forbi senere. Deres anden aftale løb i sandet, og så kommer de her i stedet. smiley

• #33   31. dec 2016 Ingen stress her - har spenderet formiddagen og lidt af eftermiddagen på hundetræning med gode kammerater. Der er efterhånden lidt tradition i det, det føles godt lige at mødes og give hundene mulighed for at brænde lidt krudt af også smiley

Lidt i 6 tøffer vi til naboen og tager en hyggelig aften der. Tænker vi skal spise lidt godt og ellers bare sludre og hygge.
    Hvad menuen er ved jeg slet ikke - det er usædvanligt. Det eneste jeg ved er, at bordet er holdt i gråt og mørkeblåt *GG*

Nu skal der slappes af og dangderes indtil det er badetid om en times tid.

• #34   31. dec 2016 Søde Olly smiley

• #37   31. dec 2016 Åh ja, det kræver sit at nå op på højde med Molly, han var noget ganske særligt smiley
    Men herfra hvor jeg ser, det ser det ud som om hun klare opgaven fint smiley

• #39   31. dec 2016 Haha, jeg er bare Ninja smiley
    Hun styre den sofa med hård pote smiley

• #40   31. dec 2016 Min mand arbejder ( han er kok ) så jeg sidder også alene sammen med labbepigen frem til ca kl 22 hvor han kommer hjem. Så skal vi hygge med hummer og tatar og et godt glas vin.

Jeg elsker disse stille nytårsaftner og kunne ikke overskue at skulle til stor fest.

• #41   31. dec 2016 Her har vi gjort nytårsrent, og kæresten er nu lige daffet af sted for at hente nytårsmenuen, mens jeg regner med at hoppe i bad, så jeg kan blive nogenlunde præsentabel. Derudover skal vi lige have smidt kransekagen i ovnen, men så er vi også ved at være der. Det bliver SÅ dejligt afslappende ikke at skulle leve op til noget i år smiley

• #42   31. dec 2016 Og så nyder jeg dette syn. smiley

profilbillede
  • #43   31. dec 2016 Nå, vil lige smutte i bad, det skulle jeg også for 2 timer siden smiley

• #44   31. dec 2016 Ih har lige været ude på 1 times og 45 minutter gåtur med moppedellerne på Vestre Kirkegård. Der var næsten ingen mennesker så vi kunne gå helt uforstyrret - så skønt!

• #45   31. dec 2016 Jeg skal ud og spise hos noget familie og så skal jeg nok træde ind i det nye år. Heeeelt alene - sammen med Sally smiley

profilbillede
  • #46   31. dec 2016 Johnny - det er da heller ikke den værste at gå ind i det nye år sammen med smiley smukke Sally!

• #47   31. dec 2016 Så er der også bagt chokoladekonfektkage, lavet passionsfrugtmousse, og den hjemmebagte kransekagekonfekt har fået dyppet måsen i chokolade smiley

Om lidt skal rejerne smides i marinade, så de lige kan hygger deri et par timer, og så er det også snart tid til at tænde ovnen, og få stegen smidt derind smiley

Mmmmmm , mad smiley

• #48   31. dec 2016 Årh Rikke- det lyder lækkert!!!

• #49   31. dec 2016 Ida: Jeg er også ret sikker på det bliver godt, det plejer det i hvert fald at være. Rejerne får vi nærmest hvert år til forret, men de smager simpelthen så godt , og så er de nemme at bikse sammen og lige hurtig stege på grilpanden smiley

Konfektkagen er også en sikker klassiker, den er simpelthen SÅ nem at bakse sammen, og smager hammer godt.

Til hovedret skal vi have okseinderlår, bagte kartofler, asparges med bacon, stegte svampe og forårslåg, kogte grønne bønner, og så en sovs af en art smiley

• #50   31. dec 2016 Her i hjemmet bliver nytåret meget stille og roligt.
    Vi passer en skøn kastreret hanhund og min Daisy er i løbetid og smask forelsket i ham smiley

profilbillede
  • #51   31. dec 2016 Mums Rikke!

Jeg skal lige skære gulerødder og agurker ud til grøntsagssnacks og så lave dippen - og så lave min hyldeblomst-asti drink til nytårstalen. Der skal jeg også have mine hjemmelavede soya- og saltristede mandler smiley så lidt har jeg også lavet -
    Men også meget lidt smiley

• #53   31. dec 2016 Så lød der et kæmpe brag og Laika som ellers lå inde i sengen og sov står nu her ved siden af mig. Hun havde godt nok fart på da hun kom rendende smiley

• #54   31. dec 2016 Jeg synes godt nok også, det buldrer og brager - men ok, sådan er det vel at bo i KBH nytårsaften smiley tror jeg reagerer mere end hundene!

• #55   31. dec 2016 Ida: Det lyder altså også lækkert, ind imellem er det også de simple ting der er mest lækre smiley

Jeg har nu fået marineret rejerne, og fået lavet hvidløgssmør. Nu tror jeg at jeg snart vil rense svampe og skøre dem ud, så de er klar til når de skal smørsteges. Og ellers er det bare stegen og kartoflerne der skal ind i ovnen, men der går lige lidt tid endnu smiley

• #57   31. dec 2016 Det er heldigvis ikke slemt her, men nok til at hun kom ind i stuen smiley

• #58   31. dec 2016 Jeg er faktisk overrasket over hvor lidt de har skudt af her i løbet af dagen, der har stort set intet været. Nu er der nogen der er begyndt at fyre af, og Mailo ligger bare mellem min mands ben og snorksover. Så jeg kan vist godt konstatere at den thundershirt virker. Han kommer helt sikkert til at gø i løbet af aftnene, men den giver ham helt sikkert en ro, f.eks har han heller ikke haft halen mellem benene, som han ellers plejer at have nærmest nonstop fra d. 30 smiley

• #59   31. dec 2016 Beklager den dårlige billedkvalitet , men se lige min lille mus smiley Han plejer at være panisk og gø helt vildt , ryste , have halen mellem benene , klamre sig til os , komme flyvende op i favnen på os osv , også selvom han får stesolid , uden stesoliden er det meget værre .
    Nu har han sin thundershirt på , og selvom det brager udenfor sover han bare videre smiley
    Jeg ved godt jeg er tosset , men har lige hylet af ren glæde smiley

profilbillede
  • #61   31. dec 2016 Hm... Godt 2017 ikke er begyndt endnu... Starter aftenen her med at blæse føntørreren *GG*
    Gnister og knald og hele molevitten - her fyrer vi af uden at have brugt en krone på fyrværkeri smiley

Nå, men så får jeg mig en ny og det er jo også hyggeligt smiley

• #62   31. dec 2016 De skyder af i vores gård så det er ret tæt på, men nu er fjernsynet tændt på lidt høj volume, så det skal nok gå

• #64   31. dec 2016 Paya er allerede angst, men det hjælper med en thundershirt. Det havde jeg ikke troet, så den gemmer jeg til næste år! smiley

Synes det er utroligt, at hun kan høre forskel på lyn/torden og fyrværkeri... Førstnævnte er der intet med, men det andet kan hun slet ikke klare. smiley

Der er ikke længe til at vi (inklusiv hundene) tager ud til svigerforældrene og spiser. Hundene vil få en "kong" med frossent paté i. Forhåbentlig vil Paya fokusere lidt på det imens vi spiser.
    Vi tager hjem lige efter desserten.

• #65   31. dec 2016 Her er ro på, Laika kom rendende før da der lød det brag, men nu ligger hun i sofaen ved siden af mig. Zenta ligger på gulvet op af mine ben.
    Laika rejser hovedet af og til og lytter, men ikke mere end det.

• #66   31. dec 2016 Ved ikke om det er fordi, jeg bare er hjemme og ikke har de store planer frem for at rende rundt og gøre klar, men synes der er mere fyrværkeri end der plejer på dette tidspunkt

• #67   31. dec 2016 Max har ikke den store glæde af sin thundershirt. Han sidder her hos mig og oversavler det hele. smiley

• #68   31. dec 2016 Årh stakkels Max smiley

• #70   31. dec 2016 Hundene er heldigvis faldet i søvn, men skal rykke mig snart, Hm. Kommer vist ikke til at bevæge mig så meget ud fra sofaen i aften.

• #71   31. dec 2016 Åhh jeg skal også til at lave noget så enkelt som flødekartofler men jeg oorker det ikke smiley

• #72   31. dec 2016 Max har lige fået noget naturmedicin, så må vi se, om det hjælper. Det plejer at virke hurtigt på kattene, så vi krydser fingre.

Og jeg må vist hellere daffe i bad, hvis jeg skal nå det inden maden. smiley

• #74   31. dec 2016 Jeg kan så ikke se talen på hverken DR's app eller yousee -appen smiley

• #75   31. dec 2016 Den køre på TV2.dk

• #76   31. dec 2016 Tak! Må se om jeg kan se den igen

• #77   31. dec 2016 Mailo har lige gøet lidt , men stadig med halen oppe og den fortsatte med at logre som den altid gør smiley Og han var til at få stoppet igen , og så gik han over og tog noget mad . Jeg er fan af den trøje !!!
    Her har vi lige spist forret , om ca 1 time skal hovedrette spises smiley

profilbillede
  • #78   31. dec 2016 Hvor dejligt med Mailo! Jeg har reddet mig en dejlig nytårshovedpine smiley så er man ikke helt vildt klar på at spise fed mad

• #80   31. dec 2016 Det er virkelig skønt med Mailo, vi plejer at være hamrende stressede fordi han plejer at stresse så meget, og ja være panisk, så her er bare en helt anden ro smiley Og ja så har jeg hylet et par gange, fordi jeg bliver så glad for han kan være så rolig smiley

Åh træls med hovedpinen, håber du kan få den væk igen Fünke smiley

Fedt Isabelle, det er altså skønt at læse om alle de positive tilbagemeldinger rundt omkring med hunde der ellers plejer at være bange, utrygge eller direkte paniske smiley

• #81   31. dec 2016 Nu virker DR's app, så jeg kan se den. Men synes hun laver mange småfejl, men ok, hun er jo også bare et menneske smiley

• #82   31. dec 2016 Her er fjernsynssignalet gået. Strålende til en nytårsaften, hvor man skal sidde alene, og fjernsynet gerne skulle have larmet, så knalderiet ikke høres så meget smiley smiley smiley smiley

Nu er der heldigvis kommet besked, om at det er udbyder, der har problemer, men øv et tidspunkt.

Heldigvis har der kun været lidt skyderi indtil videre, så ro på alle hundene endnu.

• #83   31. dec 2016 De nævnte i tveet at der er problemer med yousees signal en masse steder rundt i landet. Godt vi er flyttet og nu har stofa.

• #84   31. dec 2016 Hundepigerne har lige været ude og tisse, fik dem begge til det, men så stod de også henne ved døren igen.
    Prøver igen om en times tid om de skal lave mere end det og hvis ikke, så får de deres rå oksestrubehoveder og så er der ro på. Så slår de nemlig mave.

• #85   31. dec 2016 Ja det er irriterende når man netop sidder alene og der skulle være baggrundsstøj! Men forhåbentlig fikser det sig

• #86   31. dec 2016 Jeg har iøvrigt ingen problemer med signal.

• #87   31. dec 2016 Håber de snart får fikset problemet Ida, det er jo desværre i det meste af landet den er gal med yousees signal.

Ozzy har opgivende lagt sig mellem min mands ben og sofabordet, han mente bestemt at han skulle ud og gå lige efter forretten, for så havde vi jo spist, haha smiley

Mailo har tisset i brusekabinen, og fred være med det ham får vi heller ikke ud på tur mere i dag, måske jeg kan lokke ham med i haven, ellers går det nok .

• #88   31. dec 2016 Lille Sally fis klare det så fint i år at vi nok kan blive herude hos familien smiley

Lidt nysgerrig, mindre påvirket og i det hele taget tager hun det rigtig godt.Træningen har i hvert fald givet pote. Ikke nogen hale under røven i mens hun gemmer sig her.

Hvordan tager jeres hunde det indtil videre? smiley

profilbillede
  • #89   31. dec 2016 Jeg har heldigvis netflix hvor jeg skal se Gilmore Girls senere smiley

Johnny: Hvor godt at høre med Sally smiley Elvis er total ligeglad men Berta gør lidt når det Brager meget men kan distraheres heldigvis og hun er ikke bange smiley de får så kødben nu tror jeg

• #90   31. dec 2016 Zenta stresser en smule, men ikke noget vildt. Lige nu ligger hun på gulvet i køkken. Jeg har skruet lidt op for lyden på TV.

• #91   31. dec 2016 Fedt Johhny !!! Mailo tager det også MEGET bedre i år, faktisk så godt at vi har droppet stesoliden han skulle have haft kl. 17. Den der thundershirt har altså en virkning på ham smiley Hvis nu angsten begynder at vise sig, får han selvfølgelig en stesolid, men jeg håber på vi kan klare den uden og så nøjes med thundershirt og et lækkert ben lidt i midnat.

Ozzy er som altid bedøvende ligeglad smiley

• #92   31. dec 2016 Ida: Er det de "gamle" afsnit du er igang med, eller det nye? Jeg er igang med sidste sæson af det gamle på netflix, og tripper for at komme igang med det nye smiley

• #93   31. dec 2016 Tak Rikke, tager lige en slapper inden maden og så burde hovedet gerne være friskt, det er selvfølgelig ikke så svært når man er i et stille sommerhusområde og vi kun er 3 (rolige) mennesker, som enhver anden aften smiley

Og ja, man bliver jo også selv enormt påvirket af at ens hund har det dårligt - generelt når ens hund bare er elendig og bange smiley Det er bare ikke sjovt at se på overhovedet. Jeg kan sagtens forstå, der lige triller en tåre eller to, når han så har det godt!!

• #94   31. dec 2016 Så er maden klar smiley

profilbillede
  • #96   31. dec 2016 Årh Cecilie, hvor er det synd med Mack, men helt forståeligt smiley

• #97   31. dec 2016 Laika er nogenlunde cool, men Zenta stresser lidt.

profilbillede
  • #98   31. dec 2016 Her hat Svende fået den første dosis Sileo og det går egentligt fint nok...lidt øffen ved de store brag og ellers kan han distraheres med en MASSE godbidder smiley

Bestemt bedre end den dopede hund vi har haft de sidste par år smiley

• #99   31. dec 2016 Kødbenet her gør underværker - ingen gøen overhovedet!

Men jeg "frygter" til gengæld at naboen holder fest, men nu må vi se. Klokken er jo kun syv, så han må jo godt hygge sig uden det er decideret fest.

• #100   31. dec 2016 Åh hvor synd for Mack, håber han falder mere til ro når det engang aftager smiley Godt nytår til jer!

• #106   31. dec 2016 Synes godt lige mine hunde kunne tage og sove lidt.

• #108   31. dec 2016 Her er der nogenlunde ro på, hundene tigger min mad smiley
    Når jeg har spist går jeg ud en tur med dem og så får de deres oksestruber bagefter.

• #109   31. dec 2016 Cecilie : Det kan være du skal overveje om han skal have Stesolid næste år, og så sammen med thundershirt og evt. også dråbere , eller sådan en dims til at putte i stikontakten.

Mailo Har gået et par gange mere, men han er til at stoppe igen og komme i kontakt med, og hans hale er fortsat oprejst og logre. Hans hale logre normalt ca alle hans vågne timer , så det er for os et ret godt tegn på han ikke er angst, for så ryger halen ALTID ned mellem benene.

• #113   31. dec 2016 Cecilie: Stesoliden har fungeret rigtig godt for Mailo, det er angstdæmpende og ikke berolignede, så de bliver ikke dvaske af det. Det har jo altså ikke taget alt Mailos angst, for så ville jeg jo ikke have købt en thundershirt, men det tager altså toppen og det værste, og det virker til at Thundershirten så tager stort set resten.
    Der er nogle hunde der har brug for både angstdæmpende og beroligende, men ja jeg syntes altså det er værd at overveje, når han nu er så bange som du beskriver, både for hans og jeres skyld smiley

Det brager løs udenfor igen, og Mailo ligger og sover i sofaen! Ozzy sover også, men han har smidt sig på gulvet.

• #117   31. dec 2016 Som med medicin til mennesker, så reagere dyr også forskelligt. Så der vil nok være nogen der bliver påvirket af det, men hvis man har en hund der total panisk og alt andet ikke virker,så syntes jeg bestemt det er forsøget værd. Jeg kender flere der bruger stesolid, og alle hunde reagere på samme måde som Mailo, altså at det fjerner noget af angsten.

Det meste medicin mod diverse psykiske skavanker har jo netop bivirkninger i stil med det som det gives imod ( og i mange tilfælde også værre ting) , men langt de fleste oplever dem heldigvis ikke.

Men ja tag en snak med dyrlægen Cecilie,, de kender jo også Mack og dig, og så kan I sammen finde den løsning I mener der skal afprøves smiley

• #119   31. dec 2016 Jeg tror man skal passe på med at dope hundene, for det kan have modsatte effekt. Hvad er det man for år tilbage snakkede om, som dopede hundene så de havde svært ved at reagere, men de stadig var bange?
    Det er ikke noget man ønsker for sin hund, at den er så dopet at den ikke kan reagere men at den er lige så angst som før.

• #121   31. dec 2016 Der køres rå oksestrubehoveder ind her nu smiley

• #122   31. dec 2016 Men stesolid doper ikke hunden Janni, det gør ikke så den bare ligger og ikke kan bevæge sig, men er lukket inde med angsten. Som CF så nævner, så er der nogen som reagere endnu mere kraftigt, men sådan er det med alt medicin, mennesker og dyr reagere forskelligt, og der vil altid være bivirkninger.

Der må man jo så gøre op med sig selv hvad man vil prøve og bruge, og hvad man ikke vil. Vi kender vores hunde bedst, og vi kender vores og deres grænser bedst. For os er det ikke muligt ikke at bruge stesoliden, det vil simpelthen være ren dyremishandling så angst Mailo er. Var han bare utryg og bare halsede lidt, så ville jeg heller ikke give ham medicin.

Hvad der er rigtig for den ene, er ikke altid rigtig for den anden, og vi vil jo alle bare vores hunde det bedste smiley

• #123   31. dec 2016 Og Laika har slæbt sin hele vejen ind i soveværelset hvor hun ellers ikke ville være alene inde smiley

• #124   31. dec 2016 Jeg kan ikke huske hvad det er der doper hunden, der var snak om det for nogle år siden. Men navnet er lige væk

• #125   31. dec 2016 Dyrlægen forklarede mig, at man aldrig må give angstdæmpende uden beroligende, da det så har modsatte effekt og blot vil forstærke angsten.

Vi har været på både stesolid og calmivet de sidste par år men prøver nu Sileo. Det virker faktisk ok...vi har ikke en dopet hund som de sidste par år ikke har kunne stå på sine ben. Han er stille men opmærksom og kan holdes i ro med en masse godbidder. Normalt flipper Svende total skråt på fyrværkeriet og kan slet ikke kontaktes...så helt klart en forbedring smiley

Mine tanker går til jer med urolige og angste hunde smiley

• #126   31. dec 2016 Jeg er ikke så meget inde i det, har aldrig brugt det.
    Tackler dem uden. Heldigvis er Zenta blevet bedre med årene.

• #127   31. dec 2016 Men mine er heller ikke blandt de værste, de reagere ja, Laika kommer rendende hvis der lyder et brag mens hun er alene i soveværelset, Zenta stresser lidt ja, hun vil ikke være ude nej, men så er det heller ikke værre.

• #128   31. dec 2016 Det hvor man kan risikere de bliver "lukket inde" med deres angst, det er beroligende, ved ikke om det kun er bestemte mærker eller det er alt. Og det er jo fordi det døser, så hunden kan f.eks virke fuld, ikke kunne gå på benene osv. Hvor f.eks stesolid er angstdæmpende, altså det dæmper bare angsten det beroliger ikke hele kroppen.

Men ja som sagt reagere alle forskelligt, og der vil altid være bivirkninger der KAN opstå. Havde Mailo reageret skidt på stesolid var vi jo heller ikke fortsat, men her har det den ønskede virkning, han får så dobbeltdosis her d. 31, fordi han er SÅ panisk, at den normale dosis ikke virker en dyt. Det er selvfølgelig aftalt med dyrlægen, og ikke bare noget vi gør smiley

Men hold nu op hvor er det fantastisk at han bare ligger og sover, og kun en sjælden gang imellem lige siger vov, det har vi ALDRIG prøvet før. For som sagt plejer han stadig at være angst selvom han får stesolid, han er bare ikke så panisk som han er uden. Havde ærligtalt ikke troet på at den thundershirt ville virke, men det gør den dælme.

• #129   31. dec 2016 Thundershirten virker også på Zenta, men hun har ikke haft den på et par år nu. Hun bliver bedre og bedre for hvert år og det er ikke noget jeg ikke kan håndtere. Laika reagere så i år, men ikke noget særligt. Måske har hun nedsat syn/hørelse som en anden skrev og det gør hun reagere anderledes i år.

• #130   31. dec 2016 Linda: Jeg er ret så sikker på at det er omvendt , altså at man ikke må give berolignede uden angstdæmpende, fordi man så netop risikere den bliver lukket inde med angsten, men ikke kan vise det.

Vi skiftede dyrlæge for et par år siden, og både hos den gamle og den nye har vi "bare" fået stesolid, og det virker helt 100 angstdæmpende på Mailo, han er slet slet ikke så panisk som ellers.
    Mailo er på ingen måder påvirker, fuld eller døsig af stesolid, det bliver man netop af beroligende, og derfor vil jeg ikke give det, han skal kunne gå rundt og vise hvis han er utryg.

Men altså medicin eller ikke medicin er et emne vi aldrig bliver 100 procent enige om herinde, nogen er for, nogen er imod, og nogen er midt imellem smiley

Vigtigst af alt må det være at man gør hvad der er rigtig for en selv og ens hund, og at vi alle bare vil det bedste for vores små ( og store) pelstotter smiley

• #131   31. dec 2016 Jeg kunne forresten godt finde på at afprøve f.eks Sileo næste år, eller måske prøve thundershirt, DAP og zylkene, og så bare have stesolid i baghånden. Når jeg nu har set hvilken effekt thundershirten har på Mailo. For jeg ville da bestemt fortrække at vi ikke skulle give ham medicin.

• #132   31. dec 2016 Her går det godt smiley er allerede irriteret på fyrværkeriet og larm og Berta har givet mig en kæmpe blodtud. Og er bare pludselig blevet meget meget træt.

En anden gang tager jeg langt væk fra KBH - det var bare ikke en mulighed i år smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.063
    #133   31. dec 2016 Enig, Rikke. Man kan godt give Stesolid (angstdæmpende) alene, men beroligende (muskelafslappende) må ikke gives uden angstdæmpende,

De sidste par år har Ingle fået både angstdæmpende og muskelafslappende, men i år forsøger vi med angstdæmpende alene. Han fik en dosis Sileo i eftermiddags, men det var ikke nok til at tage angsten i dag, så han gispede og hylede, da han fik Stesolid lidt efter klokken 18. Nu ligger han og slapper af smiley

Basso slægter vist sin mor på. Han vil i hvert fald frygteligt gerne stå ved vinduet og kigge på raketter smiley

profilbillede
  • #134   31. dec 2016 Laika er noget længere tid om at spise sin oksestrube, Zenta har spist sin. Men Laikas tænder er heller ikke hvad de har været.

• #135   31. dec 2016 Eva: Haha, hvor er han fin smiley Mailo ligger og snorksover ved min mands ben, selvom det brager løs udenfor. Jeg er SÅ meget fan af den thundershirt smiley

Så ja tænker altså vi prøver uden stesolid næste år, men sørger for at have det hjemme i tilfælde af det bliver nødvendigt.

• #136   31. dec 2016 Max halser, savler og ryster på trods af thundershirt og beroligende naturmedicin. smiley

• #137   31. dec 2016 Fik af vide, at den hund jeg passer ikke er bange for fyrværkeri. Det er en hund som jeg ofte passer i weekender og ferier, så han er helt tryg ved at være her - da ejer så kommer med ham, siger hun at han ikke vil være ude og er lidt oppe på dubberne....Han LØB ind i huset og jeg kan ikke få ham ud og tisse. Ja han er så den hund jeg har her hjemme, der er mest bange!
    Han ligger bare ved mig og halser som en sindsyg. Kan ikke få noget som helst i ham, for at få lidt ro på. smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#138   31. dec 2016 Rikke: Det lyder fornuftigt! Stesolid virker heldigvis relativt hurtigt, og den kan uden bøvl kombineres med for eksempel Sileo.

Jeg brugte egentlig samme strategi i år, da Ingles reaktion indtil videre havde været meget moderat i forhold til tidligere, men Sileo og Thundershirt var bare ikke nok i dag. Ingle var helt hysterisk og forsøgte at grave sig ud gennem gulvet i brusekabinen, så jeg var dæleme glad for at have Stesolid liggende.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#141   31. dec 2016 Simone: Har du prøvet med vådfoder? Sidst på eftermiddagen ville Ingle ikke tage godbidder, men en halv dåse vådfoder kunne han alligevel godt klemme ned smiley

• #144   31. dec 2016 SÅ blev Laika færdig, så nu puster hun som havde hun løbet et marathon .. Ikke nemt at være gammel, have slidte tænder og så skulle konfirmere et oksestrubehoved!
    Zenta var vel et kvarter om det, Laika en halv time.

• #145   31. dec 2016 Rikke - Det kan åbenbart også være omvendt for spurgte specifikt kun efter angstdæmpende, men fik forklaret det som skrevet tidligere. Jeg havde nemlig godt hørt det med beroligende uden angstdæmpende og troede derfor man så kunne gøre modsat og blot kunne nøjes med det angstdæmpende. Men det ville min dyrlæge ikke udskrive...og derfor prøvet vi nu Sileo smiley

Jeg er ikke imod medicin for vil hellere have en hund der kan komme gennem aftenen end en der er helt oppe at køre. For vores vedkommende gælder det jo heldigvis kun en gang om året smiley Og det vælger jeg at leve med...

• #146   31. dec 2016 Eva: Ja, så må vi se hvordan det går, og give stesoliden hvis det bliver nødvendigt. Han har faktisk kun fået stesolid en gang i dag, og det var kl. 11 hvor han fik dobbeltdosis. Vi blev enige om at vente da kl. var 17, og han stadig var helt rolig, og ja det er han stadig selvom der nærmest hele tiden er brag udenfor.

Så må vi se om han skal have en stesolid om et par timer, eller han bare kan undvære dem .

ER virkelig positiv overrasket over den thundershirt, for som sagt er han PANSISK uden stesolid normalt, og han er angst med stesolid. Diverse naturhalløj har ingen effekt haft på ham, vi har prøvet flere forskellige ting. men thundershirten kan åbenbart et eller andet for ham. Selv de store brag sover han fra lige nu!!

• #147   31. dec 2016 Linda: Præcis, og der er jo altså også stor forskel på om ens hund bare er lidt utryg, eller om den er panisk og total angst.

Jeg tænker at mange har svært ved at forstå HVOR slemt det faktisk kan være med angst hos en hund, og mange tænker måske at deres hund da også er utryg og så slemt kan det vel ikke være. Jeg havde i hvert fald i min vildeste fantasi ikke forstillet mig hvor slemt det kunne være, før jeg fik Mailo. Ozzy har jo ogs altid bare været komplet ligeglad, og alle de hunde vi har haft i familien gennem årene har også været ligeglad. Men ja det skal jeg love for Mailo ikke er, i hvert fald ikke uden hjælpemidler smiley

• #148   31. dec 2016 Laika var gået ind i sengen for at slå mave, efter at have spist oksestrube derinde, men nu lød der et brag og hun er tilbage i sofaen. Men det er okay.
    Og bette Malia sover hos mormor og morfar, spørgsmålet er bare hvor længe nu hvor hun ikke er hjemme eller hendes mor er der smiley

• #149   31. dec 2016 Godt nytår til jer alle smiley
    Her bliver braget lidt rigeligt af i år smiley
    Men Agnes tager det nu meget pænt-en smule vagtsom-men kan godt lægge sig i sofaen mellem mig og min datter og slappe af imellem bragene smiley

profilbillede
  • #150   31. dec 2016 Jeg ved godt hvor slemt det kan være, for sådan var Zenta i sine unge år.
    Hun var totalt blæst, farede rundt med store øjne der var ved at poppe ud af hovedet på hende mens hendes tunge hang nede på brystet, mens hun halsede og ikke var til at komme i kontakt med. Hun ville ikke ud og jeg kunne ikke få hende til at tisse osv. Hun holdt sig.
    Hun rendte mig i røven så jeg var ved at falde over hende hele aftenen.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#151   31. dec 2016 Rikke: Hvor er det dejligt at høre, at I har fundet noget, der virker for Mailo. Det er simpelthen frygteligt at se en hund være direkte angst.

• #152   31. dec 2016 Det er nemlig ikke rart og jeg har i flere år følt mig som verdens dårligste hundeejer...men for os er virkeligheden altså medicin denne ene dag...og det har vi valgt at leve med smiley

• #153   31. dec 2016 Eva: Det er så skønt, for vi har virkelig prøvet et hav af ting, inden vi valgte at nu måtte vi altså ty til medicin . vi har også prøvet den der hjemmelavede " thundershirt" og den havde ingen effekt, hverken med et tørklæde eller med elestikbind, så var meget skeptisk da jeg igår købte thundershirten, men ja den virker sgu.

Og ja det er rædselsfuldt at have en hund der er så bange:-(

Linda: Præcis, også sådan vi har det. Det er ikke til at holde ud at hundene bare er så angst, og jeg syntes bare heller ikke det er fair, så å jeg gøre hvad jeg kan for at det bliver bedre, uanset om det så betyder medicin eller ej .

• #154   31. dec 2016 Men jeg har tilgengæld konstant pels på højre arm, for Zenta sidder op af mig smiley

• #155   31. dec 2016 Vi har også prøvet med alverdens træning med lydfiler samt naturmedicin... det havde absolut ikke nogen virkning smiley Svende reagerer overhovedet ikke på torden eller skud andet end et blik op og en kort undren...men fyrværkeri skal bare DØ smiley

På medicin kan vi komme igennem aftenen og natten på ok vis smiley

De skyder af lige pt...og Svende står ved kæresten og tigger godbidder smiley

• #156   31. dec 2016 Så er der faldet lidt mere ro over hundene - det blev en meget hurtig tissetur pga al fyrværkeriet

• #157   31. dec 2016 Men støjniveauet er vist steget til festen oven over - men ok, det er til at klare. Er vist bare træt og frygter for min nattesøvn smiley

• #158   31. dec 2016 Status netop nu:

profilbillede
  • #160   31. dec 2016 Her slappes der lidt af smiley

profilbillede
  • #161   31. dec 2016 Laika halv eller helsover med hovedet ude over sofakanten, men Zenta sover ikke. Men hun forholder sig i det mindste i ro lige nu og halser ikke.

• #163   31. dec 2016 Jeps, Zenta er gået på gulvet og forsøger at sove, Laika sover i sofaen. Her er overraskende ro på lige nu.
    Dog er deres moar træt smiley

• #164   31. dec 2016 Jeg synes faktisk ikke, det har Gjprt mig noget at være alene sådan en aften, føler ikke jeg er gået glip af noget. Det mest generende for hyggen er det skide fyrværkeri.

• #165   31. dec 2016 Det er lidt hårdt sådan at holde styr på det hele

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#166   31. dec 2016 Ingle ligger på badeværelset og slapper af. Basso og jeg ligger i sofaen og ser film smiley

Edit: Jeg elsker at være alene nytårsaften - det er så hyggeligt smiley

• #168   31. dec 2016 Puuha er blevet færdig med flødekartofler, forårsruller, lidt bland-selv-slik og noget hindbær-trifli af en art, nu venter cheesecake bare..... men det er der altid plads til!!

• #169   31. dec 2016 Så fik hundepigerne tisset igen.
    Zenta er sku sjov. Lod døren ind til huset stå åben, for Zenta ville ikke med ud, Laika kunne overtales. Jeg går så med Laika ud og 1 minutter efter kan jeg høre Zenta pive. Hun er så kommet ud af døren og står og kigger på Laika og jeg der er ti meter væk. Viser tegn til hende at hun bare kan komme hen og så løber hun ellers langs husmuren hen til Laika og sætter sig og tisser lige op af Laika og så løb hun ellers ind igen smiley

• #170   31. dec 2016 Caesar har smidt sig til en lur i min seng, det der krudt er altså overvurderet synes han, det videste vi har oplevet her har været lidt brummen ved de højeste brag smiley
    Jeg er så glad for at han bare har taget hans første nytårsaften i stiv arm, og ærligt talt også lidt lettet efter at have læst om hvor slemt det er for nogle af jer andre smiley
    Jeg er lidt stolt af min lille fyr smiley

profilbillede
  • #171   31. dec 2016 Årh hvor er han kær smiley

• #173   31. dec 2016 Jeg har spist for mange snacks og drukket for meget sodavand - har ondt i maven smiley men moppedellerne sover tungt - hurra smiley smiley

• #174   31. dec 2016 Jeg er så træt at jeg ikke ved om jeg kan holde mig vågen en time endnu smiley
    Jeg forstår at gå all in på nytår og give den gas smiley

• #176   31. dec 2016 Bare skub ham ned af sofaen

• #178   31. dec 2016 Haha den type kender jeg godt .. Ikke nemt at gøre noget rigtigt smiley

• #181   31. dec 2016 Her er begge hunde dopede.
    Melanie har ellers taget det så pænt, men her til aften blev det alt for meget.
    Så nu er der ro.

Vi er hos min moster, og tager hjem og sover, når den værste larm er ovre smiley

profilbillede
  • #183   31. dec 2016 Så vækker du nok manden samtidig smiley

• #187   31. dec 2016 Myrna har været helt ok de andre år, men i år synes hun slet ikke, det er sjovt. Måske fordi det falder sammen med hendes løbetid. Hun får lov til at ligge i sofaen sammen med mig trods løbetid, men så går det også til nød

profilbillede
  • #188   31. dec 2016 Argo her helt upåvirket. Det er hans første nytår og med alle de hunde man hører om som bliver bange, så frygtede jeg det lidt.
    Men selvom vi bor tæt på Kolding centrum og med udsigt over hele byen. Så tøffer han bare stille rundt eller ligger sig til at snorke i sofaen hos mig. Og så er vi lige henne og kigge ud af vinduet engang i mellem og nyde synet smiley

profilbillede
  • #189   31. dec 2016 Berta reagerer også mere i år, men ved ikke om det er pga vi bare har er stille år eller om de bare går amok her og skyder mere af. Skal da i hvert fald ikke være i byen næste år

• #194   31. dec 2016 Elvis fyrer op for nogle seriøse stinkprutter smiley

• #198   31. dec 2016 Nu tror jeg

• #199   31. dec 2016 Den kommer om et minut

• #201   1. jan 2017 Godt nytår!!!

• #202   1. jan 2017 30 sekunder til Laika kommer rendende fra soveværelse ..

• #203   1. jan 2017 Og i lige måde!

• #205   1. jan 2017 Lige sat musik på, håber at overdøve det .. Godt man ingen naboer har smiley

• #206   1. jan 2017 Her er der stadig ro på hundene , ingen gøen endnu . Vi har lige taget benene fra hundene så Mailo ikke ender med at kaste op , han får dælme hurtig spist pænt meget, Ozzy var gået fra hans .

• #209   1. jan 2017 Melanie holder lige øje med, at alt forløber som det skal.
    Det er liiiiidt uhygheligt! Men også lidt spændende med alt det lys smiley

profilbillede
  • #210   1. jan 2017 Min nye trøje er bare the shit , jeg er bare glad næsten hele tiden . Potedask fra Mailo . PS jeg fik 2 stesolid ved 22.30 tiden smiley

profilbillede
  • #211   1. jan 2017 Årh hvor godt med Mailo smiley

• #212   1. jan 2017 Han har gøet lidt nu her, vores retardo overboer står LIGE udenfor vores have og skyder af, og så sent som igår fortalte jeg hende at Mailo er panisk, og vi derfor bare skal være hjemme og bare vil have aftenen overstået. Deres egen hund er forresten også pisse bange, den står så tydeligvis alene oppe i lejligheden angst som ind i helvede. Kæft en flok idioter!!!

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.555
    #213   1. jan 2017 Mine egne 3 hunde er gået i seng, de synes det er langt over sengetid.
    De 2 pensionspiger gnaver ben. Den sorte har været bange hjemme hos sin ejer de sidste par dage pga. fyrværkeri, ville ikke ud, og fulgte ham overalt samt halsede. Lige så snart hun kom til os i eftermiddags, slappede hun af. Hun har stort set ikke lavet andet end at gnave ben, og taget sig en lur ind imellem. Fuldstændigt som hun plejer, når hun er her. Det er første gang de 2 piger er her til Nytår, så jeg var lidt spændt på udfaldet, nu da ejer sagde, hun reagerede så meget inde i byen. Mon ikke han booker næste år også smiley

Der er ikke meget gang i den her ude på landet, men nu venter vi lige på at de nærmeste byer lige får krudtet af, og så hopper vi i kanen smiley

profilbillede
  • #214   1. jan 2017 Går snart ud og krøller naboen sammen hvis ikke han snart stopper!

• #215   1. jan 2017 De bliver også bare ved her! Stop nu jer selv!

• #216   1. jan 2017 Enig, 40 stive minutter nu, jeg kan sku ikke blive ved med at overbevise tøserne om at der ikke sker noget, de tror ligesom ikke rigtig på det når det bliver ved. De storhalser begge to og ingen af dem sover.

• #218   1. jan 2017 Her er det stilnet af, men overboerne står stadig LIGE foran haven og fyre af, er total rasende lige nu!! Helt ærlig hvad fanden tænker de på, deres egen hund er bange for fyrværkeri, og de VED at Mailo er panisk, så gå dog i det mindste om på plænen eller bakken hvis I vil fyre af. Det er 100 procent fordi de ikke gider lette røven de ekstra 5-10 meter. røvhuller!!

• #220   1. jan 2017 Jeg kan ikke blive ved med at aflede med godbider, for de har fået hver en oksestrube og ingen af dem har skidt. Kan ikke blive ved med at fylde på dem

• #222   1. jan 2017 Jeg venter også på at mine kan komme i haven inden vi går i seng

• #224   1. jan 2017 Rikke, jeg er lige nød til at spørge hvor mange mg der er i jeres stesolid? Vi har 5 mg i dem til Fenris, og han har i dag fået 2 gange 2,5 og en gang 3 piller. Han vejer 37kg.
    Og han er totalt lige glad og ligger nu og sover..

(Vi er så også på landet, så der er ikke så meget fyrværkeri som der kunne være, fjernsynet kører på max volume, emhætten brager på fuld styrke og radioen kører.. )

• #225   1. jan 2017 Har lagt mig ind i sengen nu, hvor de forhåbentlig kan falde til ro

• #226   1. jan 2017 Tror så småt der begynder at falde ro på. Venter på at kunne lufte hunde i haven og så skal vi i seng.

• #228   1. jan 2017 Stine: 5 mg smiley Han har fået 2 piller 2 gange i dag, han skulle have haft en mere, men ja vi udskød jo omgang nummer 2 smiley Han får som sagt dobbetldosis her d. 31, for normalt skal man have 1 pille pr. 5-10 kg hund, Mailo vejer kun 5½ smiley

• #229   1. jan 2017 Tror jeg vil prøve at sove - så må vi se hvor godt det lykkes eller om jeg kommer tilbage om nogle timer smiley de er begyndt med kanonslag også!

Tak for at holde mig med hyggeligt selskab!

• #230   1. jan 2017 Jeg skal ud og lede smiley

Hvordan i alverden kan det ske altså smiley

profilbillede
  • #231   1. jan 2017 Johnny, det er ca. hund nummer 15 jeg ser en efterlysning på nu ..

• #233   1. jan 2017 Det ER stilnet af her. Venter lige lidt inden jeg forsøger at gå ud i haven. Laika er faldet til ro og Zenta ligger i det mindste ned nu. Men hun halser så hun er ved at falde død om

• #235   1. jan 2017 Shit Rikke.. det er satme en høj dosis. smiley

Vildt der skal så meget til hos Mailo, når jeg ser effekten det har på Fenris..

• #236   1. jan 2017 Har lige slukket musikken på den bærbar, så nu er det kun musik på TV2 der køre. Nu kan jeg høre det er stilnet af. Så prøver at liste ud med dem om lidt

• #237   1. jan 2017 Det er sgu åndssvagt altså. Jeg kan slet ikke forstå hvordan det kan ske. Jeg ville slet ikke kunne være i mig selv hvis det var Sally.

Sally har klaret aftenen fint lige indtil jeg blev ladt i stikken. De skred alle sammen ud og fyrede af og jeg kunne ikke sætte musik på fordi de hverken har radio, tv eller Jack stik til mobilen. Og deres streaming på ipad fatter jeg ikke noget af. Så det blev på lokummet med musik på mobilen og Sally under håndvasken smiley

Men hun kom oven på og lige fint og tigger nu.

• #238   1. jan 2017 Det vrimler med bortløbne hunde på FB

• #239   1. jan 2017 Stine: Ja og det tager jo ikke engang det hele. Thundershirten har jo så vist sig at tage næsten resten, så det bliver nok det miks fremover. Han har lige fået thundershirten af, efter at have været en tur i haven med sele og snor , og sammen med mig og Ozzy smiley Så nu har han da fået tisset, så må vi se om der ligger en gave på gulvet til os i morgen tidlig smiley

Men Mailo er som sagt også virkelig panisk , så det er altså bare det der skal til . Men han har været SÅ dygtig i år, og jeg er så glad for jeg fik hentet den thundershirt igår!

• #240   1. jan 2017 Ja, de første efterlysninger ruller ind nu... og forfanden Rikke, hvor helt igennem idiotisk at forlade en angst hund for at gå ud og fyre krudt af smiley :( Så er man sgu bare ikke ansvarlig nok til at have hund alligevel... kan godt forstå du er rasende!!

• #241   1. jan 2017 Fünke: Ja og så lige foran både ens egne vinduer, hvor den angste hund er bagved, og lige ved underboens have og vinduer, hvor man VED der også er en angst hund. Kæft et par idioter altså!!

Har sagt til min mand, at den nat hvor vi ved både naboen og overboen ( idioterne bor skråt over os) ikke er hjemme, så sørger han for at hente trommesættet hjem, og så giver han den bare gas i opgangen en times tid smiley

• #242   1. jan 2017 Hahaha, ja man finder sjovt nok på mange forskellige former for hævn, når man står i en ulidelig situation smiley smiley

• #243   1. jan 2017 Her lader det værste til at være overstået nu. Der har været en halv times tid, hvor hundene har været godt oppe og køre, men ellers er aftenen gået fint, også uden fjernsyn.
    Men det har været lidt en overraskelsernes aften, Celtia som plejer at være forholdsvis afslappet har været den mest stressede i aften, og Peia, som plejer at være meget bange, har været overraskende rolig i aften. Men jeg mangler en hånd til hver af de fire hunde, når der er mest gang i den.

Men dejligt at det er vel overstået og jeg snart kan komme i seng.

• #244   1. jan 2017 NU lader Max til at slappe af. Omsider. Stakkels hund. smiley

• #246   1. jan 2017 Nå jeg fik ikke meget sammenhængende søvn i nat, så er godt nok lidt træt nu. Men hundene skal jo luftes så skal nok snart tage mig sammen

Kommentér på:
Nytårshyggetråden

Annonce